راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان

 راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان

در راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان به گوشی‌هایی اشاره می‌کنیم که از نظر عملکرد و طراحی به گوشی‌های پرچم‌دار شباهت زیادی دارند. مرز بین گوشی‌ها تا حدی کمرنگ شده است و به همین خاطر، تشخیص گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار به یک چالش تبدیل شده است. در این مقاله به پنج مورد از بهترین گوشی‌های بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان اشاره می‌کنیم و در مورد آنها توضیح می‌دهیم. اگر قصد خرید گوشی در این بازه ‌قیمتی را دارید، بی‌شک خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

فهرست بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان

  • گوشی موبایل اوپو مدل Reno 10
  • گوشی موبایل اوپو مدل A98
  • گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1
  • گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G
  • گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲X 5G
  • گوشی موبایل آنر مدل Honor 70 5G
  • گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 13 Lite 5G
  • گوشی موبایل موتورولا مدل Moto Edge 30 5G

برای مشاهده و خرید انواع گوشی هوشمند از برندهای مختلف به فروشگاه دی‌جی لند سر بزنید: قیمت گوشی موبایل

گوشی موبایل اوپو مدل Reno 10

گوشی موبایل اوپو مدل Reno 10 - راهنمای خرید گوشی تا 20 میلیون تومان

گوشی اوپو Reno 10 ازجمله جدیدترین گوشی‌های این لیست است که در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۳ معرفی شد. در نگاه اول، ظاهر گوشی و ساختار دوربین‌ها شما را جذب می‌کنند. وزن ۱۸۵ گرم، آن را در میان گوشی‌های نه چندان سنگین قرار داده و طراحی آن به گونه‌ای است که به راحتی با یک دست می‌توانید با آن کار کنید. صفحه نمایش ۶٫۷ اینچ گوشی پیش رو دارای فناوری AMOLED، نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز و حداکثر میزان روشنایی ۹۵۰ نیت است. بنابراین تصاویر با وضوح بالا و روشنایی مناسبی نمایش داده می‌‌شوند.

اوپو رینو ۱۰ از اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید جدیدترین برنامه‌ها را به اجرا درآورید. گوشی پیش رو لنز دورربین سه‌گانه در پشت گوشی مجهز شده است. لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل و ۲ لنز دیگر ۳۲ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل هستند. درواقع لنز اصلی، بیشترین کارایی را برایتان به همراه خواهد داشت. با استفاده از دوربین جلوی ۳۲ مکاپیکسل نیز می‌توانید تصاویر سلفی با کیفیتی ثبت کنید.

خوشبختانه پشتیبانی از اسپیکرهای استریو در کنار کیفیت تصویر بالا، تجربه‌ای لذت‌بخش از تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی برایتان رقم می‌زنند. منبع تغذیه گوشی پیش رو، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است که در صورت استفاده معمول، حدودا یک روز دوام می‌آورد. به  طور کلی در میان گوشی‌های تا ۲۰ میلیون تومان، اوپو رینو ۱۰ یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید.

مشخصات گوشی موبایل اوپو مدل Reno 10
صفحه‌نمایش AMOLED  ۱۰۸۰ x 2412 pixels
تراشه Mediatek MT6877V Dimensity 7050
دوربین‌ها دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی

دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی

دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی

دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی واید
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با توان ۶۷ وات
نرم افزار اندروید ۱۳
پشتیبانی از کارت حافظه دارد

خرید گوشی اوپو Reno 10 از فروشگاه دی‌جی‌لند

گوشی موبایل اوپو مدل A98

گوشی موبایل اوپو مدل A98 - راهنمای خرید گوشی تا 20 میلیون تومان

یکی دیگر از گوشی‌های برند اوپو که در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد، مدل A98 است که در این بخش به معرفی مشخصات آن می‌پردازیم. گوشی پیش رو در ۹ می ۲۰۲۳ به بازار معرفی گردید و با توجه به مشخصاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم، در گروه گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. همانطور که انتظار می‌رود، طراحی دوربین‌ها به گونه‌ای است که بسیاری از کاربران جذب آن می‌شوند. صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچ گوشی پیش رو، تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل نمایش می‌دهد. پنل صفحه از نوع IPS LCD بوده و از نرخ به روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین با وجود نسبت ۸۶٫۵٪ صفحه نمایش به بدنه، میزان حاشیه صفحه نمایش کم است.

گوشی A98 اوپو از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های جدید، به راحتی نمایش داده می‌شوند. از لحاظ عکس‌برداری و فیلم‌برداری بهتر است انتظار کیفیت فوق‌العاده‌ای را نداشته باشید؛ چراکه با وجود لنز‌‌های ۶۴ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل، تصاویر از کیفیت معمولی برخوردار هستند. از طرف دیگر، باوجود لنز دوربین ۳۲ مگاپیکسل سلفی، می‌توانید تصاویر باکیفیت سلفی ثبت کنید.

این مدل گوشی اوپو نیز مانند Reno 10 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند. بنابراین می‌توانید مدت نسبتا طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد، از آن استفاده کنید. در مجموع اوپو مدل A98 یکی از بهترین گزینه‌های میان‌رده‌ای است که نیازهایتان را در سطح قابل قبولی برآورده می‌کند.

مشخصات گوشی موبایل اوپو مدل A98
صفحه‌نمایش IPS LCD 1080 x 2400 pixels
تراشه Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G
دوربین‌ها دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی

دوربین میکروسکوپ ۲ مگاپیکسل

سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسل

دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی واید
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با توان ۶۷ وات
نرم افزار اندروید ۱۳ با رابط کاربری ColorOS 13.1
پشتیبانی از کارت حافظه دارد

خرید گوشی اوپو A98 از فروشگاه دی‌جی‌لند

گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1

خرید گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1

گوشی Nothing Phone 1 یکی از منحصر به فردترین طراحی را در گوشی‌های ساخته شده سال‌های اخیر دارد. این گوشی از خاص‌ترین گوشی‌های لیست راهنمای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان است.

بی‌شک اولین چیزی که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند، ظاهر زیبا و در عین حال عجیب این گوشی است. ناتینگ فون ۱ با استفاده کردن از همین طراحی متفاوت و سخت‌افزار قوی توانست خود را میان طرفداران گوشی‌های هوشمند به خوبی معرفی کند و اکنون یکی از نام‌های آشنای این صنعت است. گوشی Nothing Phone 2 نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

صفحه‌نمایش گوشی Nothing Phone 1 یک پنل OLED با ابعاد ۶.۵۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل بوده و نرخ نوسازی تصویر  آن ۱۲ هرتز است. در هر اینچ این صفحه‌نمایش ۴۰۲ پیکسل قرار گرفته است که کیفیت بالای آن را نشان می‌دهد. حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت بوده که روشنایی قابل قبولی است.

در قسمت پشتی  گوشی Nothing Phone 1 که خاص‌ترین قسمت آن است، LED های معروف به گلیف را مشاهده می‌کنیم که در واقع به نوعی نشانگر اعلانات گوشی هستند. جدا از گلیف، ماژول دوگانه دوربین را مشاهده می‌کنیم. سنسور دوربین اصلی گوشی Nothing Phone 1 یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض با نرخ گشایش دیافراگم ۱.۹ است. سنسور دوم یک سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه پوشش ۱۱۴ درجه است. می‌توانید با دوربین اصلی گوشی Nothing Phone 1 ویدیوهایی با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه تهیه کنید.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی Nothing Phone 1 به صورت پانچ، در بالا و سمت چپ گوشی واقع شده است. که به زیبایی صفحه‌نمایش افزوده است.

شرکت ناتینگ از Snapdragon 778G+ 5G به عنوان تراشه گوشی Nothing Phone 1 استفاده کرده است. این تراشه با اینکه جدیدترین تراشه شرکت کوالکام نیست، ولی در اجرای بازی‌های سنگین، عملکرد بسیار خوبی دارد.

باتری گوشی Nothing Phone 1  با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان ۳۰ وات،  پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی از نکات مثبت دیگر  گوشی Nothing Phone 1  محسوب می‌شوند.

مشخصات گوشی Nothing Phone 1
صفحه‌نمایش OLED/ 1080 x 2340 pixels
تراشه Snapdragon 778G+ 5G (6 nm)
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی
باتری Li-Po 4500 mAh
نرم افزار اندروید ۱۲ قابل ارتقا به ۱۳
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت

خرید گوشی Nothing Phone 1 از فروشگاه دی‌جی لند

بیشتر بخوانید: مقایسه گوشی ناتینگ فون ۲ با ناتینگ فون ۱

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

شرکت سامسونگ با تولید سری FE سعی کرده است تا با حفظ کردن مشخصات فنی بالای گوشی‌های پرچم‌دار و کاهش قیمت، طرفداران خود را راضی نگه دارد که در این مسیر موفق هم بوده است. سری FE برای افرادی که به گوشی‌های پرچم‌دار علاقه دارند ولی به هر دلیل تمایلی به پرداخت مبالغ خیلی بالا ندارند، یکی از بهترین گزینه‌ها است.

گوشی گلکسی S21 FE 5G از یک پنل  ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره برده است. تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش این گوشی، بالای ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ است. کیفیت بالای صفحه‌نمایش، گوشی گلکسی S21 FE 5G را به یکی از بهترین گزینه‌های لیست راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان تبدیل کرده است.

ماژول دوربین سه‌گانه گوشی را، سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با نرخ گشایش دریچه دیافراگم ۱٫۸، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع ۱۲۳ درجه‌ای، سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسل با قابلیت زوم Optical سه برابر، تشکیل داده‌اند. لازم به ذکر است که زوم اپتیکال به هیچ عنوان از کیفیت تصویر نمی‌کاهد. سامسونگ یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض را به عنوان دوربین سلفی برای گوشی گلکسی S21 FE 5G  برگزیده است.

سامسونگ در ساخت گوشی این گوشی، از تراشه ساخت خود، یعنی Exynos 2100 ، استفاده کرده است. با استفاده از این تراشه همراه رم ۸ و حافظه داخلی  ۲۵۶  گیگابایت، توان اجرای بازی‌های سنگین را به بهترین شکل دارد. با پرداخت مبلغی کمتر از یک گوشی پرچم‌دار، می‌توان از تکنولوژی ۵G  نیز بهره برد.

باتری ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی که به شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز شده است از دیگر مزایای رقابتی گوشی گلکسی S21 FE 5G به شمار می‌آید. این باتری با استفاده سنگین تا یک روز به شارژ مجدد نیازی نخواهد داشت. تنها با یک‌بار شارژ، می‌توان تا ۳۱ ساعت به صورت مداوم مکالمه کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موبایل در بازه های مختلف قیمتی

مشخصات گوشی Galaxy S21 FE 5G
صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED 2X/ 1080 x 2340 pixels
تراشه Snapdragon 888 5G (5 nm)/ Exynos 2100 (5 nm)
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی
باتری Li-Po 4500 mAh
نرم افزار اندروید ۱۲ قابل ارتقا به ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت

خرید گوشی Galaxy S21 FE 5G سامسونگ از فروشگاه دی‌جی لند

گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲X 5G

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل 12X 5G

شیائومی ۱۲X یکی از گوشی‌های سه‌گانه شیائومی ۱۲ است که در لیست بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان به آن می‌پردازیم. در نگاه اول ظاهر جمع و جور و سبک وزن آن، توجه را به خود جلب می‌کند. بسیاری از افراد با در اختیار داشتن این نوع گوشی در جیب خود احساس رضایت می‌کنند. درون این بدنه کوچک، سخت‌افزاری قوی قرار گرفته است که تجربه کاربری بسیار خوبی را رقم می‌زند.

صفحه نمایش ۶٫۲۸ اینچی این مدل، از نوع AMOLED بوده و دارای نرخ نو‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت است. همچنین از فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

از لحاظ سخت‌افزاری، چیپ‌ست Snapdragon 870 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 650 برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند که پیش از این کیفیت و کارایی خود را ثابت کرده‌اند. به همین خاطر، می‌توان جدید‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را به اجرا درآورد.

شیائومی مدل ۱۲X 5G، از سه ماژول دوربین در پشت گوشی و دوربین‌ سلفی ۳۲ مگاپیکسل در بخش جلو، بهره می‌برد. سنسور دوربین اصلی از نوع عریض و ۵۰ مگاپیکسل، دوربین دوم فوق عریض و ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سوم تله ماکرو و ۵ مگا‌پیکسل هستند. برای علاقه‌مندان به فیلم‌برداری و عکاسی، تصویر‌برداری با کیفیت ۸K توسط دوربین اصلی، بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

علاوه بر این‌ها، گوشی  ۱۲X 5G، دارای باتری لیتیوم پلیمری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر در ساعت بوده و از شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی ۱۲X 5G شیائومی
صفحه‌نمایش AMOLED  ۱۰۸۰ x 2400 pixels
تراشه Snapdragon 870 5G
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی

دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی

دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی
باتری Li-Po 4500 mAh
نرم افزار اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 13
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت

خرید گوشی ۱۲X 5G شیائومی از فروشگاه دی‌جی لند

گوشی موبایل آنر مدل Honor 70 5G

خرید گوشی موبایل آنر مدل Honor 70 5G

گوشی آنر ۷۰ با اندکی تغییرات، جایگزین آنر ۵۰ محسوب می‌شود که در ۳۰ می ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد. وزن سبک و ظاهر این گوشی، به خصوص شکل دوربین‌ها، در نگاه اول جلب توجه می‌کنند.

صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی این محصول از نوع OLED بوده و از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند. همچنین تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل نشان داده می‌شوند و تراکم پیکسلی در هر اینچ، ۳۹۵ است.

چیپ‌ست ۶ نانو‌متری Snapdragon 778G+ 5G و GPU مدل Adreno 642L، از‌جمله بخش‌های سخت افزاری این محصول هستند که قدرت پردازشی مناسبی را فراهم کرده‌اند.

با استفاده از سه ماژول دوربین در بخش پشتی گوشی و دوربین ۳۲ مگا‌پیکسل سلفی در بخش جلویی، می‌توان به ثبت و ضبط تصاویر با‌کیفیت پرداخت. دوربین اصلی ۵۴ مگا‌پیکسل از نوع عریض، دوربین دوم ۵۰ مگا‌پیکسل از نوع فوق عریض و سنسور تشخیص عمق، ۲ مگا‌پیکسل هستند. در‌واقع دوربین‌های این گوشی، نقطه قوت آن محسوب می‌شوند. به طور کلی اگر به دنبال میان‌رده‌ای با دوربین‌های جذاب هستید، Honor 70 5G گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

مشخصات گوشی Honor 70 5G 
صفحه‌نمایش OLED  ۱۰۸۰ x 2400 pixels
تراشه Snapdragon 778G+ 5G (6 nm)
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی

دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی

سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل

دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی
باتری Li-Po 4800 mAh
نرم افزار اندروید ۱۲ با رابط کاربری Magic UI 6.1
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت

خرید گوشی Honor 70 5G از فروشگاه دی‌جی لند

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 13 Lite 5G

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 13 Lite 5G

گوشی شیائومی Xiaomi 13 Lite 5G از اعضای ارزان‌تر خانواده خود است و توانسته در لیست بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان قرار بگیرد. این گوشی در واقع از بسیاری مشخصات گوشی‌های پرچمدار بهره برده است؛ ولی قیمت مناسبش باعث شده که بین مخاطبان گوشی‌های هوشمند و برند شیائومی، مورد توجه قرار بگیرد؛ البته  طراحی جذاب گوشی شیائومی Xiaomi 13 Lite 5G  نیز در محبوبیت آن بی‌تاثیر نبوده است.

صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰  این گوشی با نرخ بروزرسانی فوق‌العاده ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت باعث شده که استفاده از شیائومی Xiaomi 13 Lite 5G چه در تماشای فیلم چه هنگام بازی کردن، بسیار لذت‌بخش باشد.

دوربین اصلی این گوشی،  یک سنسور عریض ۵۰ مگاپیکسلی است. با استفاده از این سنسور می‌توان هم در نور روز و هم در نور شب، تصاویری با کیفیت و جزئیات بالا به ثبت رساند. از ویژگی‌های دیگر این دوربین، امکان ضبط ویدیو با کیفیت ۴K است. سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین فوق‌عریض با زاویه ۱۱۹ درجه‌ای به کاربر اجازه ثبت تصاویر گسترده با کمترین حد اعوجاج را می‌دهد.

سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو نیز در ثبت تصویر از نزدیک می‌تواند به کار گرفته شود. دوربین سلفی شیائومی Xiaomi 13 Lite 5G  یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی قدرتمند بوده که با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سنجش عمق میدان همراهی شده است؛ این موضوع، دوربین سلفی  گوشی را  به خاص‌ترین دوربین سلفی لیست راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان  تبدیل کرده است.

شیائومی در ساخت این گوشی، تراشه Snapdragon 7 Gen 1 (4 nm) شرکت کوالکام را به کار برده است؛‌ با اینکه جدیدترین تراشه ساخت این شرکت نیست ولی به راحتی از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌های روز و برنامه‌های کاربردی بر می‌آید. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی Xiaomi 13 Lite 5G  از تکنولوژی شارژ سریع ۶۷ واتی بهره برده و به لطف تراشه ۴ نانومتری، از دوام بالایی برخوردار است.

مشخصات گوشی Xiaomi 13 Lite 5G
صفحه‌نمایش AMOLED  ۱۰۸۰ x 2400 pixels
تراشه Snapdragon 7 Gen 1 (4 nm)
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی

دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی

دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی
باتری Li-Po 4500 mAh
نرم افزار اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت

خرید گوشی Xiaomi 13 Lite 5G از فروشگاه دی‌جی لند

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto Edge 30 5G

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto Edge 30 5G

موتورولا قدمت طولانی در تولید گوشی‌های موبایل دارد و از زمانی‌که گوشی‌های هوشمند در بازار وجود نداشتند، این برند محصولات موفقی تولید کرده بود. حال گوشی‌های هوشمند جدیدی را مانند Moto Edge 30 تولید کرده است. تاریخ عرضه این گوشی به ۲۷ اپریل ۲۰۲۲ باز‌می‌گردد.

این گوشی میان رده فراتر از انتظار ظاهر شد و با توجه به ویژگی‌هایی که عرضه می‌کند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. بدنه آن از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی با Gorilla Glass 3 محافظت شده است. موتورولا صفحه نمایش گوشی پیش رو را در اندازه ۶٫۵ اینچ و از نوع AMOLD ساخته است. این پنل طیف وسیعی از رنگ‌ها را پشتیبانی کرده و دارای نرخ به روزرسانی ۱۴۴ هرتز است. این ویژگی‌ها برای گوشی میان‌رده پیش رو بسیار مناسب محسوب می‌شوند. همچنین تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل نمایش می‌دهد. با این تفاسیر می‌توانید تصاویر و ویدئوهای مورد نظرتان را با وضوح تصویر و دقت رنگی بالایی مشاهده کنید.

Moto Edge 30 دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ است و می‌توان آن را به اندروید ۱۳ نیز ارتقا داد. این سیستم عامل در کنار قطعات سخت‌افزاری مانند پردازنده Snapdragon 778G، پردازنده گرافیکی Adreno 642L، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم، امکان اجرای برنامه‌های سبک و نیمه‌سنگین را می‌دهد.

از لحاظ دوربین نیز سه لنز ۵۰ مگاپیکسل واید، ۵۰ مگاپیکسل اولترا واید و ۲ مگاپیکسل  عمق سنج برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین به عنوان دوربین سلفی، از لنز ۳۲ مگاپیکسل واید استفاده کرده است. با استفاده از این دوربین‌ها، می‌توانید لحظات خود را به بهترین حالت ممکن ثبت و ضبط کنید.

باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپر متناسب با میان رده بودن این گوشی در نظر گرفته شده است و قابلیت شارژ سریع با توان ۳۳ وات را دارد. با این تفاسیر موتورولا یکی از بهترین گوشی‌های میان رده در این بازه قیمتی را تولید کرده است.

مشخصات گوشی موبایل موتورولا مدل Moto Edge 30 5G
صفحه‌نمایش AMOLED  ۱۰۸۰ x 2400 pixels
تراشه Snapdragon 778G+ 5G
دوربین‌ها دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی

دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی واید
باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپر با قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات
نرم افزار اندروید ۱۲
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت

خرید گوشی موتورولا مدل Moto Edge 30 5G از فروشگاه دی‌جی لند

سخن آخر

در نهایت اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند قدرتمند را دارید و می‌خواهد از تمامی امکانات آن بهترین استفاده را داشته باشید،گوشی‌های لیست شده در  راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان از بهترین گزینه‌های بازار هستند.A90

کیانا هجری

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *