بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت ۲۰۲۰

 بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت ۲۰۲۰

چگونه می‌توان بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت را پیدا کرد؟ لپ ‌تاپ با مدل‌های گوناگون و در رده‌های گوناگون به بازار عرضه شده است و برای انتخا ب یک لپ‌تاپ که هم مقرون به صرفه باشد و هم در حیطه کاری بتواند ما را بی‌نیاز کند کار سختی خواهد بود. با بلاگ‌لند همراه باشید تا چند لپ تاپ مقرون به صرفه را با همدیگر بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ‌تاپ‌ های ۱۳ اینچی

بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت Asus ZenBook 13 ux333

برای چه کسی مناسب است؟ همه به جز گیمرها

چرا باید این لپ تاپ را خرید

  • سریع است
  • سبک و قابل حمل است
  • با بودجه کم قابل خرید است
  • باتری این لپ تاپ عملکرد بی نظیری دارد

احتمال اینکه انتظار عملکرد فوق‌العاده از یک لپ تاپ با قیمت کمتر از یک گوشی آیفون پرچم دار را نداشته باشیم، بسیار زیاد است. ولی این ZenBook یک سورپرایز تمام عیار است.

ZenBook 13  جدید از همان شاسی فلزی و یک تکه قبلی، بهره می‌برد. ضخامت آن به کمتر از نیم اینچ می‌رسد، وزن آن سبک‌تر شده و به یک ۱۱۳۰ گرم رسیده است.

این لپ تاپ از پردازنده I5 نسل هشتم استفاده می‌کند. شاید نسبت به تکنولوژی روز خیلی بالا محسوب نشود ولی به نسبت لپ تاپ‌ ارزان قیمت دیگر یک گزینه فوق‌العاده است. دارای یک کیبورد شگفت‌انگیز است می‌شود گفت یکی از بهترین‌ها برای لپ تاپ‌های  ۱۳ اینچی است. از یک تاچ پد بزرگ و راحت بهره می‌برد. صفحه نمایش دارای رزولوشن ۱۰۸۰ است و لبه‌های باریکی دارد.

بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت مخصوص دانش آموزان Lenovo yoga C740 14

برای چه کسی مناسب است؟ دانش آموزان و افرادی که به خرید اجناس ارزان قیمت علاقه‌مند هستند.

چرا باید این لپ تاپ را خرید

  • از ZenBook ارزان‌تر است و صفحه نمایش بزرگتری دارد.

اگر ZenBook کمی گران یا کمی کوچک است، این مدل می‌تواند یک جایگزین مناسب باشد. این لپ تاپ با رزولوشن ۱۰۸۰ و یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی، صفحه نمایش بزرگ‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

yoga C740 14 در واقع دو دستگاه در یک دستگاه است. زیراکه صفحه نمایش آن ۳۶۰ درجه می‌چرخد  و صفحه نمایش آن لمسی است. با اینکه برای تبلت بودن کمی بزرگ و سنگین است؛ ولی برای ارائه درس در قالب یک اسلاید شو با پاورپونت بی‌نظیر است.

این مدل با پردازنده نسل دهمی اینتل رم ۸ و ۲۵۶ گیگابایت هارد SSD ارائه می‌شود و این به معنی به روز بودن و سرعت مناسب است. باتری این لپ تاپ نیز عملکرد مناسبی دارد و حدود ۹ ساعت که یک روز کاری به حساب می‌آید دوام خواهد داشت.

Dell G3 Gaming laptop

بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت گیمینگ. برای چه کسی مناسب است؟ گیمیرها و باز هم گیمرها

چرا باید این لپ تاپ را خرید

تجربه روان بازی کردن را با بودجه کمتر از ۱۰۰۰ دلار به کاربر می‌دهد. لپ تاپ‌های گیمینگ به ذات گران هستند. ولی این مدل از dell این نظریه را رد کرده است.

دارای پردازنده i5 9300، کارت گرافیک GTX 1050 ، ۸ گیگابایت رم و یک ترابایت هارد است.

این لپ تاپ با قطعات قدرتمندتری هم ارائه می‌شود که می‌توان با کمی هزینه بیشتر از این امکانات بهره برد. امکاناتی از قبیل یک هارد SSD  و گرافیک GTX 1650.

(DELL G5 (2018

بهترین لپ تاپ‌ ارزان قیمت برای ویرایش ویدیو. این لپ تاپ برای چه کسی مناسب است؟ ویدیو ادیتورها و افرادی که حاضر هستند کارایی را فدای ظاهر کنند.

چرا باید این لپ تاپ را خرید

اگر نیاز به یک دستگاه قدرتمند دارید، ولی بودجه شما محدود است باید این مدل را انتخاب کنید.

پیدا کردن یک لپ تاپ مناسب برای ادیت ویدیو زیر ۱۰۰۰ دلار کار آسانی نیست. ادیت ویدیو به CORE های بیشتری نیاز دارد، البته که کارت گرافیک مناسب نیز شرط مهمی است. لپ‌تاپ‌های مخصوص این کار مثل Dell XPS و MacBook Pro بالای ۲۰۰۰ دلار برای شما هزینه دربر خواهند داشت. ما هیچ وقت خرید سیستم‌های قدیمی‌تر را توصیه نمی‌کنیم. ولی اگر بودجه کمی در اخنیار دارید این دستگاه بهترین شانس شما است، زیراکه از پردازنده ۶ هسته‌ای و کارت گرافیک GTX 1050 TI بهره می‌برد. رم آن ۸ گیگابایت و یک هارد ۱۲۸ گیگابایتی SSD  است.

Dell Inspiron 13 7000  

بهترین لپ تاپ ارزان مخصوص محل کار. این لپ تاپ برای چه کسی مناسب است؟ کارمندانی که در ساعت استراحت بازی می‌کند.

چرا باید این لپ تاپ را خرید

لپ‌تاپ Dell Inspiron 13 7000  دارای سخت افزاری قدرتمند است و باتری بسیار خوبی دارد. چه مشغول نوشتن آمار باشید چه در حال بازی کردن این لپ‌تاپ نیازهای شما را برآورده می‌کند.

دارای پردازنده نسل ۹ اینتل است. رم ۱۶ و گرافیک GTX 1050 با ۳ گیابایت رو است. این لپ تاپ کمی سنگین است.

خرید انواع لپ تاپ از دی جی لند

حسنا پرویزی

مطالب مرتبط