رویداد اپل مهر ماه، این چیزی است که انتظار داریم

 رویداد اپل مهر ماه، این چیزی است که انتظار داریم

رویداد اپل و موضعش امسال چه خواهد بود؟ این سوالی است که سالانه طرفداران اپل از خود می‌پرسند. همین حالا دور دوشنبه ۲۶ مهر را در تقویم رومیزی خط بکشید!

در هر قسمتی از سال که باشیم بلاخره یک رویداد از اپل را پیش رو خواهیم داشت. زیرا که اپل چندین رویداد را در سال برگزار می‌کند. اپل اعلام کرده است که آخرین رویداد امسال، در ۱۸ اکتبر معادل ۲۶ مهر برگزار خواهد شد. ولی موضوع آن هنوز یک راز است. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

از چه محصولاتی رونمایی خواهد شد؟

درست مانند رویدادهای دیگر و اخیر اپل، رویداد آخر پاییز ۲۰۲۱ به نام Unleashed به صورت مجازی برگزار خواهد شد. محصولاتی مانند MacBook Pro 2021 چهارده اینچی و MacBook Pro 2021 شانزده اینچی و AirPods 3 در لیست رونمایی احتمالی قرار دارند. ناگفته نماند که این‌ها تنها گمانه هستند. شاید با محصولات دیگری شگفت‌زده شویم. ولی احتمال رونمایی از این محصولات در رویداد اپل بسیار زیاد است.

در اولین رویداد اپل امسال، شاهد عرضه شدن آیفون ۱۳، اپل واچ ۷، آیپد ۹ و آیپد مینی ۶ بودیم غیر از این محصولات شاهد ارائه خدماتی مانند Apple TV Plus و Apple fitness Plus نیز بودیم.

شگفتی ادامه دارد

باور بر این است که رویداد شهریور اپل تازه آغاز ماجرا بوده است. Hashflag Browser اعلام کرده که اپل برای تبلیغات هشتگ #appleEvent تا ماه دسامبر پرداخت داشته است. در نتیجه هنوز قصد استفاده از آن را دارد و ماجرا تنها تا ۲۶ مهر به پایان نخواهد رسید.

محصولات احتمالی رویداد اپل در مهر

ایرپاد ۳

به احتمال زیاد ایرپاد ۳ در لیست رونمایی مهرماه حضور جدی خواهد داشت. با توجه به اقبال عمومی ایرپاد پرو و ایرپاد مکس، احتمال می‌رود که ایرپاد ۳، عنوان بهترین هدفون بی‌سیم را از آن خود کند.

در برخی از شایعات گفته شده که ظاهر ایرپاد ۳ مشابه ایرپاد پرو خواهد بود ولی خبری از گوشی‌های لاستیکی آن نخواهد بود.

مک بوک پرو ۱۶ و ۱۴ اینچی

احتمال رونمایی از این محصول در رویداد اپل ماه مهر بسیار بالا است. در گزارشی از آقای مارک گرمن از رسانه Bloomberg آمده است: در سپتامبر و یا اکتبر (شهریور یا مهر) از نسل بعدی مک بوک رونمایی خواهد شد. معمولا اخباری که از بلومبرگ می‌شنویم درست است.

باید منتظر ماند و دید که آیا اپل در شاسی مک بوک ۱۴ اینچی خود تغییری ایجاد کرده است یا خیر. آقای گرمن گفته است که در MacBook Air 2021 حاشیه صفحه نمایش کمتر خواهد شد.

تغییر دیگری که شایعات برآن باور دارند، جایگزینی تاچ بار با کلیدهای فیزیکال است. درست مانند مک بوک‌هایی که قبل از ۲۰۱۶ ساخته شده بودند. آیا این تغییر به نفع کاربر خواهد بود؟ باید منتظر ماند و نتیجه را دید.

بعد از رویداد اپل در مهر منتظر چی باشیم

اصلا از اپل بعید نیست که با محصولی دیگر طرفداران خود را شگفت‌زده کند. البته ممکن است رویداد بعدی اپل تنها از طریق مجلات اینترنتی برگزار شود. شاید شاهد رونمایی از Mac Mini 2021 و MacBook Air 2021 باشیم. شاید هم محصول مورد نظر چیزی دورتر از انتظار، مانند هدست واقعیت مجازی یا یک خودرو از اپل باشد. دیگر چیزی نمانده است. پاسخ این پرسش‌ها به زودی نمایان خواهد شد.

خرید انواع گوشی آیفن از سایت دی جی لند

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *