نگاهی به جدیدترین گوشی های معرفی شده برند ها در ماه ژوئن

 نگاهی به جدیدترین گوشی های معرفی شده برند ها در ماه ژوئن

حدود ۶ ماه از سال ۲۰۲۲ گذشته است و گوشی‌های جذابی تا به حال با عنوان جدیدترین گوشی ها معرفی شده‌اند. البته این فقط یک تیزر در برابر مدل‌های پیش رو است.

قرار بر این بوده که چندین کمپانی از جمله Poco ،Motorola ،Oppo و Realme گوشی‌های خود را با قیمت‌های متفاوتی رونمایی کنند؛ که انتظار می‌رود بزرگترین رونمایی برای Poco F4 GT و Oppo Reno 8 Pro باشد.

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین گوشی های معرفی شده و یا گوشی‌هایی که به زودی رونمایی خواهند شد. Poco F4 GT از جمله جدیدترین گوشی ها ی معرفی شده

خرید انواع گوشی شیائومی از سایت دی جی لند

Poco F4 GT از جمله جدیدترین گوشی های شیائومی

این مدل در حاضر در اروپا رونمایی شده است و انتظار می‌رود که به زودی در بازار جهانی با عنوان جدیدترین گوشی ها عرضه شود. Poco F4 GT از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED و رزولوشن +FullHD برخوردار است که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

عمق رنگی ۱۰ بیتی می‌باشد که بیش از ۱ میلیارد رنگ در آن استفاده شده است. همچنین محافظ  Gorilla Glass Victus از صفحه گوشی مراقبت می‌کند. چیپ پردازنده این محصول Snapdragon 8 Gen 1 Processor است که همراه حافظه‌ رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی Poco F4 GT یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که مجهز به لنز ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX 686، لنز اولترا واید  ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۸ مگاپیکسلی می‌باشد. یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی IMX 596 نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

باتری این دستگاه ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و شارژر فوق سریع ۱۲۰ واتی نیز برای آن موجود است. رابط کاربری این گوشی MIUI 13 است که برپایه اندروید ۱۲ می‌باشد. قیمت گوشی Poco F4 GT نیز کمتر از ۵۳۳ دلار در نظر گرفته شده است.

جدیدترین گوشی های شیائومی

معرفی Oppo K10 5G گوشی

گوشی Oppo K10 5G طی مراسم رسمی در تاریخ ۱ژوئن با عنوان جدیدترین گوشی ها رونمایی شد. صفحه‌نمایش  ۶.۵۶ اینچی این دستگاه رزولوشن +HD دارد که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است.

همچنین باید اشاره کنیم که پردازنده مدیاتک Dimensity 810 5G همراه حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند جدید اوپو از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره‌مند است که در کنار آن سنسور ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم قرار گرفته است.

باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که با شارژر ۳۳ واتی آن سریعا شارژ خواهد شد. سیستم عامل و رابط کاربری Android 12 و ColorOS 12 می‌باشد و قیمت Oppo K10 5G نیز حدود ۲۵۷ دلار برآورد شده است.

گوشی اوپو

معرفی Oppo Reno 8 Pro گوشی 

گوشی جدید Oppo Reno 8 Pro و Oppo Reno 8 Pro Plus نیز هفته اول ژوئن در بازار جهانی با عنوان جدیدترین گوشی ها عرضه شدند. صفحه‌نمایش ۶.۶۲ اینچی این محصول AMOLED سامسونگ می‌باشد که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است.

پردازنده استفاده شده نیز Snapdragon 7 Gen 1 است که حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی آن را همراهی می‌کند.

برای دوربین اصلی یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگا پیکسلی انتخاب شده است.

جدیدترین گوشی های بازار

Realme GT NEO 3T گوشی

گوشی ریلمی gt neo 3t که احتمالا ۲۵ ژوئن در بازار جهانی با عنوان جدیدترین گوشی ها عرضه خواهد شد به نظر می‌رسد که شباهت بسیاری به Realme Q5 Pro داشته باشد. صفحه‌نمایش ۶.۶۲ اینچی +AMOLED FullHD نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را فراهم کرده است. از امتیازهای این گوشی می‌توان به پردازنده Snapdragon 870 5G با حافظه رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

در بخش تصویربرداری لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو دوربین سه‌گانه این گوشی ریلمی را تشکیل داده‌اند.

باتری نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و یک شارژر ۸ واتی هم برای آن نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل GT NEO 3T اندروید ۱۲ است که همراه رابط‌‌ کاربری UI3 می‌باشد. 

جدیدترین گوشی های ریلمی

Moto G82 5G گوشی موتو

گوشی موتو g28 5g که به تازگی رونمایی شده در بازار جهانی با عنوان جدیدترین گوشی ها نیز شروع به فروش کرده است. صفحه‌نمایش استفاده شده در این دستگاه pOLED است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

پردازنده Snapdragon 695 به همراه  حافظه رم ۶ گیگابایتی هم استفاده شده است. در بخش دوربین Moto G82 از لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

G82 مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۳۰ واتی نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی، چگونه صدای تماس را قطع کنیم؟

جدیدترین گوشی های موتو

Poco C40گوشی جدید پوکو

گوشی جدید پوکو c40 که ۶ ژوئن در ویتنام رونمایی شد، ایده کلی خوبی در زمینه ظاهر و قیمت به ما داده است. قیمت این گوشی جدید حدود ۱۵۰ دلار است.

صفحه‌نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۵۶۰ پیکسل است و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد. پردازنده استفاده شده  JLQ JR10 می‌باشد که همراه آن حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. دوربین دو قسمتی Poco C40 نیز متشکل از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و عمق میدان ۲ مگاپیکسلی است.

یک لنز ۵ مگاپیکسلی سلفی هم از عکاسی و تماس‌ تصویری پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری نیز ۶۰۰۰ میلی‌آمپر در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که شارژر همراه این محصول ۱۸ واتی اعلام شده بود؛ اما ظاهرا شارژر درون جعبه ۱۰ واتی می‌باشد.

گوشی Poco C40

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *