معرفی محصولات جدید شیائومی، شیائومی پرچمدارهای جدید خود را معرفی کرد

 معرفی محصولات جدید شیائومی، شیائومی پرچمدارهای جدید خود را معرفی کرد

شیائومی به تازگی از ۳ گوشی پرچم‌دار خود گوشی ۱۲s و گوشی ۱۲s Pro و گوشی ۱۲S Ultra و همچنین مچ‌بند Mi Band 7 Pro رونمایی کرده است.

از بین این ۳ مدل گوشی موبایل ۱۲S و گوشی موبایل ۱۲S Pro نسخه ارتقا یافته گوشی موبایل ۱۲ و گوشی موبایل ۱۲Pro شیائومی هستند. اما شیائومی ۱۲S Ultra یک گوشی کاملا جدید است که به راحتی گوشی Mi 11 Ultra را پشت سر می‌گذارد. حالا در این مقایسه تصمیم گرفته‌ایم تمام این محصولات را به شما معرفی کنیم

خرید انواع گوشی شیائومی در فروشگاه آنلاین دی جی لند

معرفی گوشی ۱۲s و ۱۲S Pro شیائومی

در میان خانواده ۱۲S که به تازگی در بین گوشی های شیائومی معرفی شده‌اند، گوشی موبایل ۱۲s و گوشی موبایل ۱۲S Pro حداقل تغییرات را داشته‌اند. برای مثال در این ۲ گوشی از پردازنده جدید کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده است که سرعت و قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد.

همچنین دوربین گوشی ۱۲s به لنز ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور سونی IMX 707 به جای مدل قبلی IMX 766 مجهز شده است؛ هرچند لنز Ultra Wide و Macro همان مدل قبلی باقی مانده‌اند. از طرفی دیگر دوربین گوشی ۱۲S Pro نیز تغییر نکرده‌ و مانند مدل ۱۲ باقی مانده است.

گوشی 12s

هر دو گوشی از صفحه‌نمایش و لنز سلفی ۳۲ مگابایت مشابه با دو مدل قبلی خود برخوردار هستند. ظرفیت باتری و شارژر نیز تغییری نکرده و شیائومی پیشرفت و بهبود خاصی ارائه نکرده است.

در بخش نرم‌افزار هر دو گوشی از MIUI 13 بر پایه Android 12 پشتیبانی می‌کنند. حافظه رم و حافظه داخلی نیز میان این دو مدل مشابه است. ۱۲S و ۱۲S Pro از حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند.

قیمت گوشی ۱۲s از ۵۹۷ تا ۷۷۷ دلار و قیمت گوشی ۱۲s pro از ۷۰۲ تا ۸۸۱ دلار در نظر گرفته شده است.

گوشی 12S Pro

معرفی گوشی ۱۲S Ultraشیائومی

گوشی ۱۲S Ultra با تغییرات بسیار جذابی نسبت به نسل قبلی خود گوشی موبایل Mi 11 Ultra معرفی شده است. صفحه‌نمایش در این گوشی بهتر و پردازنده سریع‌تر شده است. همچنین سخت‌افزار چشم‌گیر دوربین با همکاری شرکت لایکا توسعه یافته است.

با اینکه صفحه‌نمایش گوشی ۱۲S Ultra به نسبت نسل قبلی خود به صورت نامحسوسی کوچک‌تر است، اما تقریبا در هر بخش دیگری و از همه نظر به طور قابل توجهی بهتر می‌باشد. صفحه‌نمایش ۶.۷۳ اینچی E5 AMOLED که محصول سامسونگ است، در مدل جدیدتر یک پنل LTPO می‌باشد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

همچنین رزولوشن ۳۲۰۰x۱۴۴۰ پیکسلی و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیتی و عمق رنگ ۱۰ بیتی را به همراه +HDR10 ارائه می‌دهد. این ارتقاء به تجربه‌ای روان‌تر در استفاده روزمره، کیفیت تصویر بهبود یافته و عمر باتری بهتر منجر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا

گوشی 12S Ultra

تراشه این گوشی نیز Snapdragon 8+Gen 1 است و نسبت به مدل ۸۸۸ که در Mi 11 Ultra استفاده شده بود عملکرد بسیار بهتری دارد که مصرف باتری را نیز تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

این تراشه به خنک‌کننده نیز مجهز می‌باشد. در بخش دوربین نیز با همکاری شرکت لایکا، لنز اصلی ۵۰.۳ مگاپیکسلی IMX 989  و لنز اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. ۱۲S Ultra و لایکا دو سبک جدید عکاسی Leica Authentic Look و Leica Vibrant Look را برای کاربران فراهم کرده است.

در قسمت اتصالات نیز این گوشی از اینترنت ۵G و ۴G LTE و WiFi 6 و همچنین Bluetooth 5.2 و NFC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای باتری۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی و یک شارژر ۶۷ واتی است.

شیائومی ۱۲S Ultra به رابط کاربری MIUI 13 بر پایه Android 12 مجهز بوده و برای حافظه رم خود ظرفیت ۸ و ۱۲و برای حافظه داخلی ظرفیت ۲۵۶ و ۵۱۲ را در نظر گرفته است. قیمت این محصول از ۸۹۶ دلار تا ۱۰۴۵ متغیر می‌باشد.

گوشی شیائومی 12s اولترا

معرفی Mi Band 7 Pro

Mi Band 7 Pro که تقریبا تمام قابلیت‌های Mi Band 7 را دارد؛ با ظاهری کاملا متفاوت ظاهر شده است.Mi Band 7 Pro از قابلیت شمارش ضربان قلب، ارزیابی کیفیت خواب، ارزیابی سطح اکسیژن خون، کنترل دوربین و موسیقی، قابلیت Find My Phone و اجرای دستورات صوتی نیز بهره‌مند است.

این مچ‌بند مجهز به صفحه‌نمایش ۱.۶۴ اینچی AMOLED می‌باشد که حالت Always-On هم دارد.در این مچ‌بند ۱۰۸ واچ‌فیس متنوع، ۱۱۷ نوع ورزش شامل ورزش‌های فضای باز و بسته و GPS وجود دارد.

این مچ‌بند در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم است. بدنه Mi Band 7 Pro در دو رنگ و بند سیلیکونی آن در ۶ رنگ عرضه شده است. این محصول با قیمت ۶۰ دلار به فروش خواهد رسید.

ساعت هوشمند می بند 7 پرو

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *