بازی Ratchet &amp ;Clank ،Rift Apart یک سرگرمی در جهانی بی‌نهایت زیبا

 بازی Ratchet &amp ;Clank ،Rift Apart یک سرگرمی در جهانی بی‌نهایت زیبا

بازی Rachet & Clank : Rift Apart از جنگ ستارگان الهام گرفته است و این الهام روند جذابی را ایجاد کرده است. رچت و کلنک، این دوتا فضایی بانمک و پشمالو، سرگرمی و لذت بردن از بازی کامپیوتری را به بعد دیگری برده‌اند. این بازی یک انحصاری جذاب برای PS5 است.

این بازی طوری طراحی شده که اگر سن خود را در نظر نگیرید و کمی خود را رها کنید، مانند یک کودک از آن لذت خواهید برد. دویدن بین صخره‌های عجیب، پریدن و جهیدن در شهری که در حال ویرانی است، جنگیدن با روبات‌هایی به بزرگی تایتان‌ها، رفتن به ابعاد موازی، همه باعث می‌شوند، اولین شخصی که کنارتان است را به تماشا و بازی دعوت کنید. گذر زمان برای شما بی‌اهمیت خواهد شد.

بازی Rachet & Clank : Rift Apart

داستان بازی  Rachet & Clank :Rift Apart

داستان بازی به هیچ عناون دارای پیچیدگی نیست. شاید همین موضوع باعث شده تا به راحتی از آن لذت ببریم. دوستان با نمک و فضایی ما در پی نجات جهان هستند. البته جهان‌ها اشاره درست‌تری است. دشمن اصلی بازی یک ربات است که به وسیله تفنگی که دارد می‌تواند درگاه‌هایی را، رو به ابعاد موازی باز کند.

شما در نقش رچت و کلنک با بیگانگان فضایی، ارتش ربات‌ها، دزدان دریایی فضایی یا شاید دزدان فضایی با استفاده از  انباری از انواع سلاح و مهمات برای نجات جهان هستی مبارزه می‌کنید.

بازی Rachet & Clank  همیشه در مورد مبارزات شلوغ و سرگرم کننده و جستجو در محیط بازی بوده است. ولی گویا این‌بار نگاه سازنده بازی کمی به سوی داستان نیز کشیده شده است.

با دیدن تریلر بازی می‌توان این‌گونه برداشت کرد که داستان بازی  Rachet & Clank : Rift Apart از شماره قبلی گیراتر است. داستان طوری پیش رفته است که کاراکترهای قدیمی دوباره برای ما تازه می‌شوند. داستان بازی هوشمندانه نوشته شده است. ترکیب شدن ماجراهای احساسی با کمدی حس جالبی را به داستان بازی می‌بخشد.

بازی PS5

گیمپلی بازی Ratchet &amp

گیمپلی این بازی از روند سریعی برخوردار است. شما همواره در حالش جهش، جا خالی دادن، تخریب، تیراندازی و دویدن هستید. ناگفته نماند که سخت‌افزار قدرتمند PS5 از پس این همه شلوغی به خوبی بر آمده است. باز هم  به لطف این سخت‌افزار قوی، عملا شاهد صفحه لودینگ در سراسر بازی، نیستیم. وقتی در حال عبور از درگاه‌های ابعاد دیگر هستیم، لوکیشن بازی به کلی عوض می‌شود. در این حالت هم هیچ‌گونه گیر کردن و لگ زدنی وجود ندارد.

طراحی Ratchet & amp واقعا زیبا است

به راحتی می‌گویم که این بازی یکی از  زیباترین بازی‌های عرضه شده برای PS5 از نظر بصری است. اگر روحیه لذت بردن از یک بازی، بدون توجه به سن و سال، هنوز درون شما وجود دارد، این بازی می‌تواند دلیل خوبی برای خرید PS5 باشد. اگر خود پدر یا مادر هستید، می‌توانید کنار فرزندان‌تان از این بازی، لذت ببرید.

شاید بهتر باشد کمی از بازی‌های خشن و افسرده کننده فاصله بگیریم و به دوران کودکی خود برگردیم تا کمی از فشار روزانه پیرامون را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی “بازی الدن رینگ”

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *