با LucidPix می‌توانید عکس‌های سه بعدی در گوشی اندروید یا آیفون بگیرید

 با LucidPix می‌توانید عکس‌های سه بعدی در گوشی اندروید یا آیفون بگیرید

معرفی LucidPix

چه از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید یا از گوشی‌های آیفون جدید یا قدیمی اکنون شما می‌توانید با دوربین گوشی خود عکس‌های سه بعدی بگیرید. این کار به کمک اپلیکیشن جدیدی با نام LucidPix قابل انجام خواهد بود.

این برنامه به جای نیاز به لوازم جانبی مخصوص یا دوربین‌های چندگانه در پشت از هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد عکس‌های سه بعدی استفاده می‌کند و به محض این که گوشی را تکان دهید این تصاویر حرکت خواهند کرد. LucidPix با دوربین معمولی گوشی شما می‌تواند این عکس‌ها را ضبط کند و همچنین با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های ۲بعدی موجود در گوشی خود را به تصاویر سه بعدی تبدیل کنید.

این تصاویر جالب را می‌توانید در انجمن برنامه یا در پلت‌فرم‌هایی مانند فیسبوک که دارای پشتیبانی داخلی از تصاویر سه بعدی می‌باشند به اشتراک بگذارید. همچنین اگر به دنبال سفارشی‌سازی بیشتر عکس‌های خود هستید، LucidPix به شما اجازه می‌دهد تا انواع مختلف فریم‌های سه بعدی را به عکس‌ها اضافه کنید.

معمولا وقتی صحبت از ۳Dمی‌شود، محصولات ناکامی مانند تلویزیون‌های سه بعدی و تلفن‌های سه بعدی به ذهن می‌رسند. در حقیقت بخشی از مشکل این فناوری این است که به جای این که به ابزاری برای بیان و نمایش مورد استفاده قرار بگیرد، معمولا به عنوان یک دسته جدیدی از محصولات معرفی می شوند. با این وجود LucidPix به طرز هوشمندانه ای از فناوری سه بعدی برای ایجاد ابزاری خلاقانه استفاده کرده است.

هان جین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لوسید می‌گوید: نحوه بیان مصرف کنندگان به صورت دیجیتالی و بصری، بیش از پیش به آنچه که به صورت طبیعی با چشمان خود می‌بینیم نزدیک شده است، بنابراین طی چند سال گذشته، فضای بصری چند بعدی‌تر شده و این منجر به عکس‌های پرتره، محتوای سه بعدی و ایجاد AR و VR می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش ۱۰ ترفند برای افزایش کیفیت عکاسی با موبایل

اپلیکیشن LucidPix

نسخه نهایی اپلیکیشن LucidPix از اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS در در دسترس قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید برای دسترسی سریع‌تر در وب سایت  LucidPix  ثبت نام کنیم. این برنامه رایگان خواهد بود؛ اما در عکس‌هایی که با نسخه رایگان گرفته می‌شوند یک واترمارک روی تصاویر تعبیه می‌شود که برای از بین بردن آن باید برای هر عکس یک دلار پرداخت شود. همچنین نسخه Pro  اپلیکیشن بدون هیچ‌گونه محدودیتی با قیمت شش دلار در ماه یا پنجاه و دو دلار به صورت سالانه در دسترس خواهد بود.

حسنا پرویزی

مطالب مرتبط