راهنمای خرید هندزفری تا ۷ میلیون تومان

 راهنمای خرید هندزفری تا ۷ میلیون تومان

با وجود تنوع بالایی که در بازار برای هندزفری‌ها وجود دارد، بسیاری از افراد در انتخاب گزینه مناسب دچار سردرگمی می‌شوند. در این مقاله راهنمای خرید هندزفری تا ۷ میلیون تومان، به شما بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید در این رنج قیمت انتخاب کنید را، معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین هندزفری تا ۷ میلیون تومان

  • هدفون بلوتوثی بیتس مدل STUDIO BUDS
  • هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 2 New Generation
  • هدفون مخصوص بازی وایرلس ریزر مدل Kaira Xbox Series X
  • هدفون بی سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS مخصوص بازی
  • هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 770NC
  • هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tune Flex

خرید انواع هدفون و هدست با بهترین قیمت از فروشگاه دی‌جی‌لند

هدفون بلوتوثی بیتس مدل STUDIO BUDS

خرید هدفون بلوتوثی بیتس مدل STUDIO BUDS - هندزفری تا 7 میلیون تومان

بدون شک بیتس یکی از مطرح‌ترین برند‌های تولید اسپیکر و هدفون در سراسر جهان است که همواره محصولات بسیار با‌کیفیتی در بازار عرضه کرده است. به عنوان اولین گزینه از لیست بهترین هندزفری تا ۷ میلیون تومان، به سراغ هدفون بلوتوثی STUDIO BUDS از این برند می‌رویم. این مدل هندزفری بیتس با فناوری‌های ANC که دارد، به روش‌های مختلفی صداهای مزاحم محیط اطراف را کاهش می‌دهد. به همین خاطر با خیال راحت و تمرکز کافی می‌توانید هنگام انجام فعالیت‌های مختلف، به گوش دادن موزیک، پادکست و… بپردازید. بیتس در این زمینه کمی پیشرفته‌تر عمل کرده و با اضافه کردن گزینه transparent mode، این امکان را به کاربران داده است که در صورت تمایل از صدا‌های اطراف مطلع شوند و با محیط پیرامون خود ارتباط بر‌قرار کنند.

از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول، وزن کم و ۵ گرمی و ابعاد کوچک آن است. به طوری‌که می‌توانید ساعت‌ها بدون اینکه احساس خستگی کنید، با این هندزفری سپری کنید. از طرفی با پشتیبانی از استاندارد IPX4، در برابر گرد و غبار و قطرات آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. بنابر‌این با خیال راحت گوشی‌ها را در گوش‌تان قرار دهید و به ورزش، دویدن و… بپردازید و نگرانی بابت افتادن یا خراب شدن آن نداشته باشید. نگرانی بابت تمام شدن باتری نداشته باشید؛ چرا‌که ساختار این هندزفری به گونه‌ای است که ۸ ساعت در حالت پخش موسیقی شما را همراهی کرده و پس از اتمام باتری نیز، با ۵ دقیقه شارژ مجدد، می‌توان ۱ ساعت از آن استفاده کرد.

خرید هدفون بلوتوثی بیتس مدل STUDIO BUDS

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 2 New Generation

خرید هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 2 New Generation - هندزفری تا 7 میلیون تومان

زمانی‌که صحبت از محصولات حرفه‌ای به میان می‌آید، همواره اپل حرفی برای گفتن دارد. در زمینه تولید هندزفری نیز به همین منوال است و به عنوان یکی دیگر از محصولات لیست بهترین هندزفری تا ۷ میلیون تومان، به توضیح مدل AirPods 2 New Generation می‌پردازیم. همانطور که از نام این محصول نیز پیداست، نسل دوم ایرپاد‌های اپل بوده که کیفیت بالای این برند را به ارث برده است. گوشی‌های این ایرپاد در برابر مقاوم هستند و به همین خاطر استفاده از آن در حین ورزش و ایجاد تعرق، مشکلی ایجاد نمی‌کند. طول عمر باتری این ایر‌پاد با یک بار شارژ کامل، به ۸ ساعت می‌رسد.

از لحاظ تنظیم صدا، می‌توانید در گوشی اندرویدی خود، تنظیمات را از طریق گوشی و در برنامه Beats تنظیم کنید. اگر آیفون دارید هم نیازی به این برنامه نیست و عملکرد آن با IOS به صورت یکپارچه درآمده است. استفاده از ایرپاد بسیار ساده بوده و تنها نیاز است یک‌بار آن را به گوشی خود وصل کنید. همچنین زمانی‌که گوشی‌ها را از گوش خود بیرون بیاورید، پخش به طور خودکار متوقف می‌شود. اگر از محصولات دیگر اپل مانند آیفون، آی‌پد، مک و… استفاده کرده باشید، باید بگوییم که این محصول نیز به همان اندازه جذاب است.

خرید هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 2 New Generation

هدفون مخصوص بازی وایرلس ریزر مدل Kaira Xbox Series X

خرید هدفون مخصوص بازی وایرلس ریزر مدل Kaira Xbox Series X - هندزفری تا 7 میلیون تومان

به عنوان دومین محصول از لیست هندزفری تا ۷ میلیون تومان، نگاهی به هدفون گیمینگ Kaira از ریزر می‌اندازیم. این محصول به طور اختصاصی برای سری جدید XBOX SERIES X طراحی شده است اما با Xbox one  نیز سازگاری دارد. اگر از طرفداران بازی با ایکس باکس هستید، با استفاده از این محصول، سطح بازی خود را به کلی ارتقا می‌‌دهید. در‌واقع با استفاده از هدستی بسیار قوی با کیفیت صوتی رسا و درایور‌های فوق‌العاده، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از بازی با ایکس باکس را برای خود رقم می‌زنید.

طراحی خاص این هدست، هر‌یک از فرکانس‌های بالا، متوسط و پایین را به طور مجزا ارائه می‌دهد و به همین خاطر صدایی غنی با باس قدرتمند منتقل می‌شود. میکروفون خم شونده این هدفون، بسیار بهینه طراحی شده است و دریافت صدا و حذف نویز بیشتری انجام داده و صدای شما را با وضوح بیشتری انتقال می‌دهد. شرکت ریزر در ساخت این محصول، تمامی جوانب را در نظر گرفته و برای حس بهتر گیمر، نوع فوم را طوری ساخته است که بر اثر تماس با پوست، کم‌ترین میزان تعرق و گرما ایجاد شود. از لحاظ میزان شارژ دهی نیز عمر مفید باتری در حالت مکالمه ۱۵ ساعت تخمین زده شده است؛ این مقدار کاملا مناسب انجام بازی برای مدت طولانی است.

خرید هدفون مخصوص بازی وایرلس ریزر مدل Kaira Xbox Series X

هدفون بی سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS مخصوص بازی

خرید هدفون بی سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS مخصوص بازی - هندزفری تا 7 میلیون تومان

محصول دیگری که از لیست هندزفری تا ۷ میلیون تومان بررسی می‌کنیم هدفون بی‌سیم گیمینگ ساخت شرکت ریزر و مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS است. برای گیمر‌ها استفاده از این مدل هدفون ریزر، تجربه‌ای فوق‌العاده را رقم می‌زند. این هدفون دارای نورپردازی (RGB) بوده و با استفاده از رنگ‌ها و افکت‌های موجود، می‌توانید استایل مورد نظر خود را پیاده‌سازی کنید.

از‌جمله ویژگی‌های مثبت این محصول این است که چه در حال تماشای فیلم، گوش دادن موزیک یا بازی باشید، تمامی صدا‌های مزاحم تشخیص داده شده حذف می‌شوند و می‌توانید کاملا بر فعالیت خود متمرکز باشید. با وجود طراحی جدیدی که شرکت ریزر بر این محصول انجام داده است، گوشی‌ها کاملا در گوش فیت می‌شوند و عایق‌سازی نویز بهتری رقم می‌خورد. لازم به ذکر است که میکروفون‌های هوشمند HAMMERHEAD TRUE WIRELESS، نویز موجود در پس زمینه را شناسایی و کاهش می‌دهند. بنابر‌این ارتباط صوتی بسیار با‌کیفیتی را تجربه خواهید کرد.

با استفاده از برنامه Razer Audio در گوشی خود، می‌توانید تنظیمات را به گونه دلخواه خود تغییر دهید و نهایت بهره را از این محصول ببرید. این هدفون از بلوتوث نسخه ۵٫۲ پشتیبانی کرده و با سرعت بالایی به گوشی شما وصل می‌شود. عمر باتری این محصولات در حالت‌های مختلف تا حدودی متفاوت است؛ اما به طور کلی بین ۴ تا ۶ ساعت و با کیس بین ۲۰ تا ۳۲ ساعت متغیر است. با‌توجه به توضیحات ذکر شده، این مدل هدفون ریزر، آن‌چه که گیمر نیاز دارد را در اختیارش قرار می‌دهد.

خرید هدفون بی سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS مخصوص بازی

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 770NC

خرید هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 770NC - هندزفری تا 7 میلیون تومان

برند جی بی ال در تولید هدفون‌های بلوتوثی بسیار موفق عمل کرده و در این بخش نگاهی به هدفون مدل Tune 770NC از این برند می‌اندازیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به ANC اشاره کرد. با استفاده از این فناوری، زمانی که بر کار خود متمرکز هستید، هیچ صدایی از محیط خارج حواستان را پرت خواهد کرد. نکته قابل توجه این است که هر زمان خواستید از محیط اطراف خود مطلع شوید، با فعال کردن Ambient Aware و TalkThru، صدا‌های محیط قابل شنیدار می‌شوند. از طریق برنامه مخصوص هدفون، می‌توانید این تنظیمات را انجام دهید.

یکی دیگر از تنظیماتی که می‌توان از طریق برنامه هدفون انجام داد، تعیین نوع محتوای (صوتی، ویدئویی) مورد استفاده است. بدین ترتیب بهینه‌ترین خروجی در اختیارتان قرار می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هدفون از صدایی که به معروف‌ترین سالن‌های موسیقی دنیا قدرت می‌دهد، یعنی JBL Pure Bass، برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این مدل هدفون ریزر، پشتیبانی آن از بلوتوث نسخه ۵٫۳ و بازه فرکانسی ۲٫۴ تا ۲٫۴۸۳۵ گیگا‌هرتز است. از لحاظ باتری، این محصول توانسته بسیار قدرتمند عمل کند و بنا به نوع استفاده از ۳۹ تا ۷۰ ساعت متغیر است. همچنین مدت زمان کامل شدن شارژ آن حدودا ۲ ساعت است.

خرید هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 770NC

هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tune Flex

خرید هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Tune Flex - هندزفری تا 7 میلیون تومان

بیشتر بخوانید: خرید هندزفری تا ۵ میلیون تومان

به عنوان گزینه آخر از مقاله راهنمای خرید هندزفری تا ۷ میلیون تومان، به هندزفری از برند JBL با مدل Tune Flex می‌پردازیم. کیس و جذابیت بادز‌های این محصول در همان نگاه اول توجهتان را جلب می‌کنند. درایور‌‌های ۱۲ میلی‌متری به طور هوشمندانه‌ای تولید شده‌اند و باس بسیار قوی را منتقل می‌کنند. با این هندزفری به طور خود‌خواسته انتخاب می‌کنید که چه چیزی را بشنوید و چه چیزی را نشنوید. فناوری ANC به همراه دو میکروفون، میزان حواس‌پرتی را به حداقل می‌رسانند. از طرفی در صورت فعال‌سازی گزینه Ambient Aware، ارتباطتان با محیط اطراف بیشتر می‌شود. از طرفی هندزفری Tune Flex، دارای چهار میکروفون است که صدای شما را با وضوح بسیار بالایی منتقل می‌کنند. همچنین این امکان وجود دارد که میزان صدای خروجی خود را تنظیم کنید. این محصول در برابر آب مقاوم بوده و به راحتی بیش از ۸ ساعت شما را همراهی می‌کند.

سخن آخر

در مقاله راهنمای خرید هندزفری تا ۷ میلیون تومان، بهترین گزینه‌‌هایی که در این رنج قیمتی در بازار وجود دارند را مورد بررسی قرار دادیم. انتخاب بهترین گزینه از میان آن‌ها، بستگی به نوع نیاز و بودجه شما دارد.

کیانا هجری

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *