بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۴۰ میلیون

 بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۴۰ میلیون

در صورتی که فعال حوزه گرافیک بوده و نیازمند تهیه یک لپ‌تاپ مناسب هستید، قطعا خرید بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا ۴۰ میلیون به شما کمک شایانی در انجام اموری گرافیکی و کاری خواهد کرد. البته درک این موضوع ضروری است که با توجه به چنین بودجه‌ای، محدودیت زیادی در بحث انتخاب مشخصات سخت‌افزاری داشته و نباید انتظارات بالایی را از این محصولات داشت. در صورتی که قصد دارید بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی تا ۴۰ میلیون تومان را خریداری کنید، بهتر است با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا تعدادی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

لپ تاپ دل مدل Vostro 3520-B i7 1255U

لپ تاپ دل مدل Vostro 3520-B i7 1255U

صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
پردازنده Intel Core i7 1255U
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX5502GB GDDR6
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD
باتری ۴۱ وات ساعت

 

لپ تاپ دل مدل Vostro 3520-B i7 1255U را می‌توان به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی دل معرفی کرد. این لپ‌تاپ قابلیت‌های بسیار خوبی داشته و عملکرد بالایی را در اجرای فرامین کاربران نشان خواهد داد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به وزن ۱٫۶۶ کیلوگرم آن اشاره کرد که باعث ارتقای قابلیت حمل آن شده است. از سوی دیگر این دستگاه دارای خروجی‌های هوای خوبی بوده که تاثیر زیادی روی عملکرد و طول عمر قطعه‌های سخت افزاری دارد.

لپ تاپ دل مدل Vostro 3520-B i7 1255U قدرت خود را از پردازنده اصلی Intel Core i7 از سری ۱۲۵۵U دریافت می‌کند این پردازنده دارای ۱۰ هسته و ۱۲ رشته پردازشی بوده و حداکثر سرعت پردازش آن به ۴٫۷ گیگاهرتز می‌رسد. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که لپ تاپ دل مدل Vostro 3520-B i7 1255U دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX550 بوده که ظرفیت حافظه‌گرافیکی آن ۲ گیگابایت از نوع GDDR6 بوده و عملکرد مناسبی را در بخش پردازش گرافیکی از خود نشان دهد.

این لپ‌تاپ با در اختیار داشتن حافظه رم ۸ گیگابایت، سرعت بالاتری را در باز کردن برنامه‌ها و اجرای فرامین کاربران ارائه می‌کند. همچنین دل برای این لپ‌تاپ از حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD استفاده کرده که فضای ذخیره سازی مناسبی را با سرعت بالا به کاربران عرضه می‌کند.

لپ تاپ دل مدل Vostro 3520-B i7 1255U از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ بهره برده که پنل آن از نوع IPS بوده و کیفیت Full HD را به کاربران عرضه می‌کند. همین موضوع باعث شده تا کیفیت تصاویر نمایش داده شده، در حد مطلوبی بوده و این لپ تاپ برای کاربری گرافیک مناسب به حساب آید.

این لپ‌تاپ دارای باتری ۳ سلولی ۴۱ وات ساعت بوده و امکان فعالیت برای کاربران را به مدت ۱ الی ۳ ساعت ارائه کند. این محصول یکی از گزینه‌های خوب در بازه قیمتی ۴۰ میلیون تومان بوده و انتخاب آن را به کاربران تووصیه می‌کنیم.

خرید نقد و اقساط لپ تاپ دل مدل Vostro 3520-B i7 1255U

 

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H

لپ تاپ ایسوس مدلVivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H

صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
پردازنده AMD Ryzen 7 5800H
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX1650 4GB GDDR6
حافظه رم ۱۶ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD
باتری ۵۰ وات ساعت

 

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H را می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس معرفی کرد. این لپ‌تاپ گزینه‌ای کارآمد برای انجام کارهای گرافیکی تا مبلغ ۴۰ میلیون تومان بوده و دارای ظاهر جذاب و منحصر به فردی آن در یک نگاه، توجه خریداران را به خود جلب کند.

از طرف دیگر باید به خروجی‌های هوای تعبیه شده در اطراف دستگاه اشاره کنیم که امکان دفع حرارت را به شکل بهتری فراهم کرده و بدین ترتیب افزایش طول عمر دستگاه را رقم زده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وزن ۱٫۸ کیلوگرم آن اشاره کرد که امکان حمل و استفاده از لپ تاپ در مکان‌های مختلف فراهم کرده و این خبر خوبی برای کاربران به حساب می‌آید.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H مجهز به پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 7 5800H بوده و در کنار این پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX1650 با ظرفیت ۴ گیگابایت از نوع GDDR6 قرار گرفته تا سرعت بی‌نظیری از خود در اجرای دستورها نشان دهد.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایت بوده و در کتار آن، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD نیز حضور دارد. این ترکیب باعث شده تا با یک دستگاه همه فن حریف روبرو شویم که فراتر از یک لپ‌تاپ مخصوص کارهای گرافیکی است.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس دارای ابعاد ۱۵٫۶ اینچی بوده، وضوح تصویر آن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و نوع پنل هم از  IPS است. همچنین این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کرده که جذابیت نمایشگر را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. به همین دلیل، شما قادر به مشاهده محتواهای مختلف را به صورت کامل روان بوده و برای ادیت و نمایش ویدیو‌های صحنه آهسته بسیار مناسب است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H مجهز به یک باتری ۳ سلولی با ظرفیت ۵۰ وات ساعت بوده و توانایی تامین قدرت مورد نیاز لپ تاپ را برای ۲ الی ۴ ساعت دارد. در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین لپ تاپ های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را خریداری کنید، لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H قطعا قادر به جلب رضایت شما خواهد بود.

خرید نقد و اقساط لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-B R7 5800H

 

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-G i5 1135G7

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-G i5 1135G7

صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
پردازنده Intel Core i5 1145G7
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 2GB GDDR6
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت HDD
باتری ۴۵ وات ساعت

لنوو یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید لپ‌تاپ بوده و لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-G i5 1135G7 نیز یکی از گزینه‌های مناسب برای تهیه به عنوان لپ تاپ مخصوص کارهای گرافیکی است. این دستگاه با ظاهری جذاب، مشخصات فنی قابل قبولی را در دسترس کاربران قرار داده است. از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه باید به وزن ۱٫۷ کیلوگرم آن اشاره کنیم؛ این وزن باعث شده قابلیت حمل و نقل بهبود پیدا کرده و در هنگام استفاده طولانی مدت روی پا، دچار مشکل نشوید. از طرف دیگر این دستگاه دارای درگاه‌های اتصالی مختلف بوده و خروجی هوای آن به گونه‌ای بوده که باعث دفع حرارت بهینه و در نتیجه، افزایش طول عمر قطعه‌های سخت افزاری شده است.

قدرت لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-G i5 1135G7 توسط پردازنده اصلی Intel Core i5 1135G7  که از نسل ۱۱ پردازنده‌های این شرکت بوده، تامین شده است. در کنار این پردازنده اصلی، شاهد حضور پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX450 با ظرفیت ۲ گیگابایت در ترکیب سخت‌افزاری این دستگاه هستیم.

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-G دارای حافظه رم ۸ گیگابایت بوده و توان لازم را برای اجرای سریع دستورها دارا است. همچنین این دستگاه مجهز به حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱ ترابایت بوده و شما می‌توانید از آن برای نگه‌داری حجم زیادی از اطلاعات استفاده کنید. البته لازم است بدانید هارد این دستگاه از نوع HDD بوده و خبری از هارد SSD نیست.

لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-G i5 1135G7 مجهز به صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن Full HD بوده و نوع پنل آن TN است. این صفحه نمایش عملکرد قابل قبولی دارد اما در صورتی که نیاز به رنگ‌های دقیق‌تر دارید، باید به سراغ تهیه یک مانیتور حرفه‌ای رفته تا این نیاز خود را برطرف کنید.

باتری موجود در این لپ تاپ، یک باتری ۳ سلولی ۴۵ وات ساعت بوده که می‌تواند توان لازم را کار با لپ تاپ به مدت ۱ الی ۳ ساعت تامین کند. انتخاب این محصول به دلیل قیمت مناسب و امکانات متنوع سخت‌افزاری، یک گزینه هوشمندانه است.

خرید نقد و اقساط لپ تاپ لنوو مدل THINKBOOK 15-G i5 1135G7

 

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-A i5 1235U

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-A i5 1235U

صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
پردازنده Intel Core i5 1235U
پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD
باتری ۴۲ وات ساعت

 

یکی دیگر از قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را باید لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-A i5 1235U معرفی کرد. این شرکت موفق شده است با تولید دستگاه‌های قدرتمند شرایط بازارهای جهانی را به نفع خود تغییر داده و تعداد کاربران بالایی را جذب برند خود کند.

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-A مجهز به پردازنده اصلی و قدرتمند Intel Core i5 از سری ۱۲۳۵U شده و  پردازنده گرافیکی موجود در دستگاه از نوع IRIS Xe بوده و می‌تواند در کنار پردازنده اصلی قدرت پردازشی قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد. البته این پردازنده گرافیکی از نوع iGPU بوده و خبری از کارت گرافیک مستقل در این محصول نیست.

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-A i5 1235U دارای حافظه رم ۸ گیگابایت بوده و وجود حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت اس اس دی باعث شده تا سرعت نقل و انتقال اطلاعات افزایش پیدا کند.

ایسوس در این محصول از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی بهره برده که رزولوشن Full HD را در پنلی از نوع TN به کاربران ارائه کرده است. این صفحه نمایش با ابعاد مناسب و رزولوشن خود، در انجام امور گرافیکی به خوبی شما را یاری می‌کند.

این دستگاه مجهز به باتری ۳ سلولی ۴۲ وات ساعت بوده که برای کار با این لپ تاپ بین ۲ تا ۴ ساعت کافی است.

خرید نقد و اقساط لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B1 B1502CBA-A i5 1235U

 

سخن آخر

یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های کاربران در سراسر جهان را باید لپ تاپ دانست. لپ تاپ‌ها می‌توانند برای انجام کارهای گوناگون استفاده شده که یکی از آن‌ها کارهای گرافیکی است. در صورتی که قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌ها برای انجام کارهای گرافیکی تا ۴۰ میلیون تومان را دارید، در این مقاله تلاش کرده تا تعدادی از بهترین مدل‌ها را در میان انبوه مدل‌ها به شما معرفی کنیم.

مصطفی آرایشگر

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *