راهنمای خرید بهترین اسپیکر بوز + ۱۰ اسپیکر برتر بازار

 راهنمای خرید بهترین اسپیکر بوز + ۱۰ اسپیکر برتر بازار

برند بوز یکی از بهترین برندهای تولید کننده اسپیکر بوده و وجود یک راهنمای خرید برای خرید بهترین اسپیکر بوز یک ضرورت است. .حهنیکی از نیازمندی‌های مهم کاربران را باید خرید اسپیکر دانست که باعث می‌شود بتوانید از آن‌ها در مهمانی یا پارتی‌های مختلف استفاده کنید. البته خرید اسپیکر می‌تواند مزایای مختلف زیادی داشته باشد و شما از دستگاه برای انجام کارهای مختلف و رفع نیازهای گوناگون استفاده کنید. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع اسپیکر فعالیت دارند و موفق شده‌اند سهم زیادی از بازارهای مختلف را به خود اختصاص دهند. یکی از شرکت‌های بزرگی که در زمینه تولید اسپیکرهای قدرتمند موفق شده از خود توانمندی بسیار زیادی نشان دهد، بوز نام دارد که به عنوان یکی از برندهای قدرتمند آمریکایی در زمینه تولید لوازم خانگی شناخته می‌شود. در این بخش قصد داریم تعدادی از بهترین اسپیکرهای بوز را به شما معرفی کنیم که می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز S1 Pro

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز S1 Pro

یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای تولید شده از سوی کمپانی بوز را باید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز S1 Pro معرفی کرد که می‌تواند کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشد و در نهایت باعث جلب رضایت کاربران شود. این دستگاه از نظر ظاهری به عنون یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات تولید شده از سوی بوز شناخته می‌شود.

فرم قرارگیری و طراحی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز S1 Pro به گونه‌ای بوده که می‌تواند در هر مکانی قرار بگیرد. همچنین قابلیت نصب روی پایه‌های مختلف را دارد. از طرف دیگر باید بدانید این اسپیکر بلوتوثی در بخش بالای خود دارای یک دستگیره خاص بوده که می‌تواند باعث شود حمل آن برای کاربران ساده‌تر باشد.

وزن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز S1 Pro برابر با ۷٫۱ کیلوگرم بوده که باعث می‌شود کماکان به عنوان یکی از قابل‌حمل‌ترین اسپیکرهای تولید شده به حساب آید. از طرف دیگر اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز S1 Pro به صورت بی سیم و با سیم در دسترس قرار دارد و جالب است بدانید تعداد اجزا اسپیکر برابر با ۳ عدد است. قطر بلندگو برابر با ۵۷٫۱۵ میلی متر بوده و می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد. توجه داشته باشید کیفیت صدا از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز S1 Pro بوده که باعث می‌شود بتوانید برای مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده کرده و شرایط را به سود خود تغییر دهید.

https://dgland.com/product/dglp-2830/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-s1-pro

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Flex

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Flex

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Flex را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای تولید شده از سوی کمپانی بوز معرفی کرد. این اسپیکر جذاب و پرقدرت می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کند و خبر خوبی برای کاربران است. ظاهر زیبا و منحصر به فرد دستگاه باعث می‌شود کاربران بتوانند آن را با خود حمل کرده و در بهترین شرایط مورد استفاده قرار دهند.

در سمت راست اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Flex یک بند برای آویزان کردن دستگاه قرار گرفته و کاربران می‌توانند اسپیکر را به سادگی حمل کرده و مورد استفاده قرار دهند. در بخش بالای این اسپیکر جذاب، کلیدهای فیزیکی قرار گرفته که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای مدیریت حجم صدا استفاده کنند. همچنین در بخش جلوی این اسپیکر بلوتوثی، عبارت bose درج شده که نشان‌دهنده اصالت دستگاه است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فنی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Flex می‌توان به پشتیبانی از نسخه ۴٫۲ بلوتوث اشاره کرد. همچنین مدت زمان شارژدهی این اسپیکر بلوتوثی برابر با ۱۲ ساعت بوده که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کند. وزن این اسپیکر برابر با ۵۹۰ گرم بوده و شما می‌توانید از دستگاه در محیط‌های مختلف استفاده کنید. جالب است بدانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Flex می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را از فروشگاه دی‌جی‌لند خریداری کنید.

https://dgland.com/product/dglp-5817/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-soundlink-flex

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Revolve II

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Revolve II

در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای بلوتوثی تولید شده از سوی برند بوز را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Revolve II را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر قرار دهید. این اسپیکر بلوتوثی شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند شرایط را به سود کاربران تغییر دهد.

وزن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Revolve II برابر با ۶۸۰ گرم بوده که نشان می‌دهد با یکی از سبک‌وزن‌ترین اسپیکرهای تولید شده از سوی برند موردنظر مواجه هستیم. شما می‌توانید از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Revolve II برای شنیدن موسیقی با نهایت کیفیت بهره‌مند شوید. از طرف دیگر این دستگاه به صورت بی سیم و باسیم در دسترس شما قرار دارد و توان ورودی آن معادل ۱۰۰ الی ۲۴۰ وات است. همچنین توان خروجی دستگاه معادل ۸ وات بوده که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند شرایط ایده‌آل و خوبی را در اجرای دستورهای مختلف شاهد باشند.

یکی از مهم‌ترین مزایای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Revolve II را باید طراحی آن عنوان کرد. هنگامی که این دستگاه در برابر دیدگان شما قرار بگیرد، خواهید دید که یک اسپیکر استوانه‌ای بوده و در قسمت بالای آن کلیدهای حجم صدا قرار دارد. شما می‌توانید از کلیدهای ذکرشده برای مدیریت صدا استفاده کنید. شما می‌توانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Revolve II را به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند خریداری کنید.

https://dgland.com/product/dglp-2827/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-revolve-ii

اسپیکر بی سیم بوز SoundLink Mini II

اسپیکر بی سیم بوز SoundLink Mini II

اسپیکر بی سیم بوز SoundLink Mini II را می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای تولید شده از سوی برند بوز معرفی کرد. این دستگاه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی بوده که در میان آن‌ها باید به ظاهر جذاب دستگاه اشاره کرد. این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده که به سادگی می‌توان آن را در بخش‌های مختلف قرار داد. در قسمت بالای دستگاه شاهد قرارگیری کلیدهای فیزیکی مختلف خواهید بود که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها، مدیریت حجم صدا و ترک‌های موسیقی و فایل‌های صوتی را انجام دهند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر بی سیم بوز SoundLink Mini II را باید کیفیت صدای آن دانست. کیفیت صدای این اسپیکر بلوتوثی به اندازه‌ای بالا بوده که می‌تواند موجب جلب رضایت کاربران شود. شما می‌توانید از این اسپیکر بلوتوثی برای کارهای مختلف استفاده کرده و تجربه‌ای دلپذیر کسب کنید. البته نباید قابلیت ماندگاری شارژ و طول عمر باتری آن را نادیده گرفت که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه به حساب می‌آید.

در صورتی که قصد دارید اسپیکر بی سیم بوز SoundLink Mini II را خریداری کنید، باید بدانید عملکرد منحصر به فرد این اسپیکر می‌تواند موجب جلب رضایت کاربران شود.

https://dgland.com/product/dglp-2831/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-soundlink-mini-ii

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Color II

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Color II

اگر قصد دارید یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین اسپیکرهای تولید شده از سوی کمپانی بوز را خریداری کنید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Color II می‌تواند انتخاب خوبی باشد. وزن این دستگاه برابر با ۵۴۴ گرم بوده و شما می‌توانید آن را به سادگی با خود حمل کرده و در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

جالب است بدانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Color II را می‌توانید به صورت بی سیم و باسیم مورد استفاده قرار دهید. از طرف دیگر این دستگاه با برد ۱۰ متر می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. از مهم‌ترین مزیت‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Color II را می‌توان کیفیت صدای آن دانست. خوشبختانه کمپانی و برند بوز توانسته بهترین اسپیکرها را با بهترین کیفیت صدا ارائه کند که این مسئله می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دهد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Mini II Limited Edition

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Mini II Limited Edition

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Mini II Limited Edition از بهترین دستگاه‌های تولید شده برند بوز به حساب می‌آید که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کند. این دستگاه در بخش جلو نام برند خود را به رخ می‌کشد و جالب است بدانید در بخش بالای آن هم کلیدهای فیزیکی قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود کاربران بتوانند مدیریت صدا را به خوبی انجام دهند.

زمانی که تصمیم داشته باشید یک اسپیکر را با خود حمل کنید، باید بدانید که وزن آن از مهم‌ترین مواردی بوده که لازم است مدنظر قرار دهید. شما با یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Mini II Limited Edition مواجه هستید که وزنی برابر با ۶۷۰ گرم دارد. این دستگاه با چنین وزن خوبی می‌تواند باعث شود کاربران شرایط ایده‌آل را تجربه کنند.

مدت زمان پخش دستگاه می‌تواند برابر با ۱۰ ساعت باشد و کیفیت باتری آن به گونه‌ای بوده که می‌تواند سبب شود عملکردی منحصر به فرد را شاهد باشید. پخش موسیقی برای مدت زمان ۱۰ ساعت از سوی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز SoundLink Mini II Limited Edition باعث می‌شود یکی از بهترین و جذاب‌ترین دستگاه را شاهد باشیم. از مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه می‌توان به میکروفون آن هم اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Sound Link III

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Sound Link III

از دیگر دستگاه‌های تولید شده توسط برند بوز باید به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Sound Link III اشاره کرد. این اسپیکر بلوتوثی قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد زیادی دارد که می‌توان در میان آن‌ها به وزن آن اشاره کنیم. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Sound Link III وزنی برابر با ۱٫۳ کیلوگرم دارد و امکان حمل و استفاده از آن به سادگی فراهم است.

شما می‌توانید به صورت بی سیم و باسیم از اسپیکر بلوتوثی موردنظر استفاده کنید. شرایط استفاده از این دستگاه کاملا انعطاف‌پذیر بوده و کاربران می‌توانند از آن برای انجام کار خود  که همان گوش دادن به موسیقی است، استفاده کنند. از طرف دیگر کیفیت صدای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Sound Link III را باید بسیار عالی توصیف کرد که می‌تواند جذابیت زیادی برای کاربران داشته باشد.

ظاهر اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Sound Link III به گونه‌ای بوده که در مکان‌های مختلف قرار گرفته و مشکلی از این نظر ندارد. همچنین باید بدانید کلیدهای صدای روی دستگاه به گونه‌ای بوده که کاربران می‌توانند از آن‌ها به سادگی برای مدیریت حجم صدا استفاده کنند. شما می‌توانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Sound Link III را به عنوان یکی از بهترین و جذاب‌ترین اسپیکرهای تولید شده از سوی کمپانی بوز انتخاب کرده و خریداری کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Touch 9

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Touch 9

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Touch 9 از دیگر اسپیکرهای تولید شده برند بوز به حساب می‌آید که کیفیت صدا و دوام بسیار خوبی دارد. ظاهر این اسپیکر جذابیت زیادی دارد و به گونه‌ای بوده که می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد. توجه داشته باشید این دستگاه از پورت AUX در کنار میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند.

ظاهر زیبای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Touch 9 به گونه‌ای است که قرارگیری آن در بخش‌های مختلف خانه یا محل کار می‌تواند زیبایی را به شما هدیه کند. از طرف دیگر وزن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Touch 9 برابر با ۱٫۵ کیلوگرم بوده و شما می‌توانید به لطف حساسیت صدای ۸۰ دسی بل عملکردی بی‌نظیر را شاهد باشید. نسخه بلوتوث اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Touch 9 برابر با ۴٫۲ بوده که نشان می‌دهد وضعیت اتصال در بهترین حالت ممکن قرار دارد. شما درون جعبه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بوز Touch 9 شاهد قرارگیری جک هدفون ۳٫۵ میلی متر خواهید بود که این مسئله می‌تواند رضایت کاربران را به دست آورد.

اسپیکر بوز SoundDock XT

اسپیکر بوز SoundDock XT

اسپیکر بوز SoundDock XT را باید به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای تولید شده کمپانی بوز به حساب آورد. از مهم‌ترین ویزگی‌های این دستگاه باید به مجهز بودن جک لایتنینگ اپل اشاره کرد که می‌تواند اتصال را در بهترین حالت ممکن برقرار کند. وزن اسپیکر بوز SoundDock XT برابر با ۱٫۲ کیلوگرم بوده و حمل آن برای کاربران بسیار ساده است. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با خود حمل کرده و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهید.

از مهم‌ترین مزایای این دستگاه باید به پشتیبانی از جک هدفون ۳٫۵ میلی متری هم اشاره کرد. کیفیت صدا را در محصولات بوز به صورت عالی احساس خواهید کرد، اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که اسپیکر بوز SoundDock XT می‌تواند بهترین عملکرد را از خود ارائه کند. در صورتی که قصد دارید اسپیکر بوز SoundDock XT را خریداری کنید، باید بدانید شرایط و کیفیت بالای صدا در آن می‌تواند جلب توجه کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Sound

آیا ظاهر اسپیکر بلوتوثی برای شما اهمیت دارد؟ شما باید بدانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Sound می‌تواند بهترین عملکرد را از خود ارائه کند و لازم است به این مسئله توجه زیادی داشته باشید. از مهم‌ترین مزایای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Sound می‌توان به کیفیت کلیدهای فیزیکی آن اشاره کرد که در بخش بالای اسپیکر قرار گرفته‌اند و می‌توانند بهترین عملکرد را از خود ارائه کنند.

نماد بوز در بخش جلوی اسپیکر درج شده و نشان‌دهنده اصالت کالا است. وزن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Sound براب ربا ۵۴۴ گرم بوده و می‌توان گفت با یکی از سبک‌ترین اسیپکرهای تولید شده مواجه هستیم. شما می‌توانید این اسپیکر را با خود حمل کرده و در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. نسخه بلوتوث دستگاه ۴٫۱ بوده که به خوبی نشان می‌دهد شرایط اتصال را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد. شما می‌توانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Sound را به عنوان یکی از بهترین محصولات تولید شده از سوی کمپانی بوز مدنظر قرار داده و خریداری کنید.

سخن آخر

اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل را باید به عنوان یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران در زمینه‌های مختلف به حساب آورد. یکی از کمپانی‌هایی که موفق شده است دستگاه‌های زیادی را روانه بازار کند، بدون تردید کمپانی بوز بوده که پیرامون تولید اسپیکرهای قدرتمند، عملکردی بی‌نظیر از خود نشان داده است. کیفیت صدا را باید یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اسپیکرهای تولید شده از سوی کمپانی بوز به حساب آورد که شرایط ایده‌آل را برای کاربران رقم خواهد زد. در صورتی که قصد دارید بهترین اسپیکرهای تولید شده و موجود در بازار بوز را بشناسید یا در میان آن‌ها بهترین مدل را خریداری کنید، باید بدانید در این مقاله تعدادی از بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

مصطفی آرایشگر

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *