نمره Geekbench آیفون ۱۵ پرو مکس را با iOS 18 ارتقا پیدا کرد!

 نمره Geekbench آیفون ۱۵ پرو مکس را با iOS 18 ارتقا پیدا کرد!

همه کاربران حرفه‌ای با Geekbench آشنا هستند. در حقیقت گیکبنچ مجموعه‌ای از تست‌ها بوده که به قدرت پردازنده، امتیاز می‌دهد. این تست از سنگین ترین تست‌های موجود بوده و مطابق آخرین نتایج منتشر شده در وب‌سایت آن، اپل نمره Geekbench آیفون ۱۵ پرو مکس را با iOS 18 بهبود خواهد داد!

اپل از iOS 18 در مراسم WWDC24 خود رونمایی کرد. این سیستم‌عامل در کنار همه تغییرات مثبت خود، مجهز به هوش مصنوعی Apple Intelligence شده که سیستم یادگیری جدیدی دارد. این سیستم یادگیری ماشینی از پردازنده‌های A17 Pro و سری M اپل پشتیبانی خواهد کرد.

حال طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه احتماعی X (توییتر سابق)، اپل در بنچمارک iOS 18 خود، ۲۵ درصد در بحث عملکرد موتور پردازش شبکه عصبی خود پیشرفت داشته است.

Apple iOS 18 Neural Engine reaches impressive score on Geekbench

آیفون ۱۵ پرو مکس با iOS 17.5.1 عدد ۶۲۴۹ را در این بنچمارک ثبت کرده که با ارتقا به نسخه دولوپر iOS18، این عدد به ۷۸۱۶ ارتقا پیدا کرده است. این عدد بسیار چشمگیر بوده و نشان از بهبود بالای سیستم یادگیری ماشینی در آیفون‌های ۱۵ پرو و پرو مکس دارد. با توجه به این موضوع، باید عنوان کرد که اپل هنوز از تمام قدرت چیپ A17 Pro استفاده نکرده و ممکن است به مرور، این بهبود بیشتر شود.

انتظار می‌رود اپل در سپتامبر سال جاری، سری آیفون ۱۶ را رونمایی کرده و پس از آن، iOS18 برای گوشی‌های قدیمی‌تر عرضه شود. مطابق گفته این شرکت، آیفون‌های XS, XS Max و XR و مدل‌های بالاتر، این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

محمود یزدان پناه

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *