انتشار برنامه Final Cut Camera برای iOS

 انتشار برنامه Final Cut Camera برای iOS

اپل در سکوت کامل خبری، شب گذشته برنامه Final Cut Camera را برای دستگاه‌های مجهز به iOS 17.4 عرضه کرد. این برنامه سال گذشته برای کاربران iPad و با هزینه اشتراک سالیانه، قابل دریافت بود.

برنامه فاینال کات کمرا به کاربران اجازه تنظیمات دستی مانند ISO، سرعت شاتر، تنظیم وایت بالانس و فوکوس دستی را می‌دهد. همچنین این برنامه امکان ضبط با رزولوشن‌های HD 720P، Full HD 1080P و ۴K 2160P را با نرخ فریم ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه دارد.

برنامه Final Cut Camera امکان ضبط تصاویر با فرمت HEVC (H.265) را داشته و برای کاربران آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرومکس، قابلیت ضبط ProRes با فضای رنگی Log (برای اصلاح رنگ حرفه‌ای) در نظر گرفته شده است.

کاربرانی که برنامه Final Cut را برای آیپد تهیه کرده و هزینه اشتراک سالیانه پرداخت می‌کنند؛ قابلیت  Live MultiCam را دریافت خواهند کرد. این قابلیت به آیپد اجازه داده تا به صورت هم‌زمان به ۴ آیپد یا آیفون متصل شده و دوربین هر یک را به شکل حرفه‌ای کنترل کند. این کنترل شامل پیش نمایش زنده، کنترل تنظیمات و هماهنگی برای ضبط تصاویر است.

این برنامه برای کاربران iOS 17.4 به شکل رایگان قابل دریافت بوده و کاربران iPadOS برای دریافت آن، باید هزینه اشتراک سالیانه Final Cut را پرداخت کنند.

لینک دانلود Final Cut Camera

محمود یزدان پناه

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *