مشخصات و تصاویر گوشی HMD View افشا شد

 مشخصات و تصاویر گوشی HMD View افشا شد

بعد از توقف تولید گوشی با برند نوکیا و فعالیت HMD در بازار با برند خود، مشخصات و تصاویر گوشی HMD View افشا شد. HMD موبایل متشکل از مدیران اسبق نوکیا است و در این چند سال، مشغول تولید گوشی موبایل با برند این غول سابق فنلاندی بود.

حال با ریزش سهم بازار و ، شرکت HMD قصد دارد تا گوشی‌های جدید را تحت برند HMD عرضه کرده و به شکل رسمی، نوکیا از دنیای برندهای تولید کننده گوشی موبایل خارج شود.

از قرار معلوم، خانواده محصولات HMD موبایل طی ماه‌های آینده گسترده می‌شود. این خبر پس از افشای مشخصات گوشی‌های مختلف این شرکت، رنگ و بیو واقعی‌تری به خود گرفت. البته گوشی مورد بحث ما در این خبر، یک میان‌رده بوده و از قرار معلوم، مشخصات و تصاویر گوشی HMD View افشا شده است.

این گوشی که در بین خانواده جدید گوشی‌های تولیدی HMD حضور دارد، یکی از محصولات آینده این شرکت بوده که قرار است در ماه میلادی جاری معرفی و عرضه شود.

مشخصات افشا شده گوشی HMD View

در بحث مشخصات افشا شده گوشی HMD View، این گوشی مطابق عکس‌های افشا شده، از طراجی ساده و مشابه با رقبا استفاده کرده است. سبک طراحی این گوشی را در گوشی‌های چینی نیز می‌توان مشاهده کرد که این موضوع کمی ناامید کننده است.

رنگ‌بندی این گوشی شامل مشکی، یخی (طوسی) و ولوت (قرمز) است.

در بحث مشخصات سخت‌افزاری، این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶s Gen 3 است. این پردازنده در اصل، یک اسنپدراگون ۶۹۵ است و از ۵G پشتیبانی می‌کند.

همچنین حافظه رم این گوشی، ۸ گیگابایتی است و اطلاعاتی در مورد فضای ذخیره سازی آن منتشر نشده است. همچنین صفحه نمایش این گوشی از پنل OLED استفاده می‌کند. رزولوشن این پنل +FHD بوده و نرخ نو سازی آن مشخص نیست.

همچنین دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی و مجهز به OIS است.

محمود یزدان پناه

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *