پیکسل ۹ پرو فولد گوگل در تایوان رویت شد

 پیکسل ۹ پرو فولد گوگل در تایوان رویت شد

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی سری پیکسل ۹ گوگل، طبیعی است که مشخصات و عکش‌های زیادی از این گوشی هوشمند منتشر شود. در جدیدترین اخبار منتشر شده ، پیکسل ۹ پرو فولد گوگل در تایوان رویت شد. این گوشی هوشمند در یکی از شعب استارباکس این کشور و در دست یک کاربر رویت شد.

pixel 9 pro fold spotted in starbox in Taiwan

مشخصات ظاهری پیکسل ۹ پرو فولد گوگل

چند روز پیش بود که مشخصات و رندرهای گوشی پیکسل ۹ پرو فولد افشا شد. دیروز این گوشی هوشمند در یکی از کافه‌های استارباکس کشور تایوان رویت شد. احتمالا شخصی که آن را به همراه داشته، ار کارمندان گوگل است. هرچند که برخی از افراد حوزه تکنولوژی نیز توسط گوگل برای تست و بررسی این گوشی انتخاب شده‌اند. در هر صورت این فرد با نمایش این گوشی، تمامی شایعات و رندرهای آن را تایید کرد.

در این عکس، پیکسل ۹ پرو فولد در یک قاب قرار گرفته که مشاهده بدنه کامل را دشوار کرده است؛ با این حال، قسمت باز قاب، لبه‌های تخت این گوشی در رندرها را تایید می‌کند. طراحی دوربین نیز دقیقا مطابق رندرها است. همچنین صفحه نمایش بیرونی نیز به پهن‌تر به نظر می‌رسد.

قاب این گوشی با نشان G گوگل است که نشان از رسمی بودن قاب این محصول دارد.

این گوشی از محصولات جدید شرکت گوگل است که در کنار یه نسخه دیگر پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال، به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ معرفی این محصولات، اخبار مختلفی پیرامون مشخصات و قیمت این محصول منتشر می‌شود.

عکس بالا نیز مهر تاییدی بر تمام اطلاعاتی است که تا امروز درباره این محصولات منتشر کرده‌ایم. ضخامت کم در کنار تغییر ابعاد و قطر آن، زنگ خطر را برای محصولاتی همچون سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ به صدا درآورده است. با این وجود اخبار ضد و نقیصی در مورد عرضه دیرهنگام این گوشی منتشر شد. با این حال باید صبر کرد و دید که برنامه گوگل برای عرضه این محصول به چه شکل خواهد بود.

محمود یزدان پناه

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *