رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو مکس افشا شد

 رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو مکس افشا شد

ماه گذشته با افشای عکس‌های نسخه دامی آیفون ۱۶ پرو مکس، شاهد سه رنگ اصلی این دستگاه بودیم. با این حال همیشه در این سری از آیفون، ۴ رنگ حضور دارد که رنگ چهارم، رنگ خاص آن است. حال طبق آخرین اطلاعات، رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو مکس افشا شد!

خرید نقد و اقساط انواع آیفون در دی‌جی‌لند

قبل‌تر عنوان شد که اپل رنگ Rose را به عنوان رنگ خاص آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس در نظر دارد. حال با انتشار این عکس، این موضوع کاملا تکذیب شد. این رنگ هرچه که نام دارد، تون رنگی مسی را به همراه داشته و در برابر رنگ‌های سرد سال‌های گذشته، یک چرخ برای اپل به حساب می‌آید.

iphone 16 pro max dummies in 4 colors

این رنگ تون گرم‌تری دارد که بر خلاف ترند سال‌های گذشته در سری پرو است. این تغییر مثبت، جلوه متفاوتی به این گوشی داده و کاربران را جذب می‌کند. البته محبوبیت و استقبال کاربران از این رنگ قابل پیشبینی نیست.

البته نورپردازی این عکس احتمالا رنگ را به خوبی نمایش نمی‌دهد، اما می‌توان تا حدودی متوجه رنگ‌بندی و تون رنگی آیفون‌های ۱۶ پرو مکس شد. همچنین نسخه‌های دامی تفاوت اندکی با نسخه‌های اصلی دارند و در مورد درخشش یا مات بودن پشت دستگاه، نظردهی زود است.

نظر شما در مورد این رنگبندی چیست؟ آیا رنگ مسی آیفون ۱۶ پرو مکس شما را جذب می‌کند؟ یا به سراغ گزینه‌های خنثی مثل نچرال یا مشکی می‌روید؟

محمود یزدان پناه

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *