پرفروش‌‌ترین اسپیکر‌های سال ۲۰۲۱

 پرفروش‌‌ترین اسپیکر‌های سال ۲۰۲۱

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-157

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-157 یکی از محصولات باکیفیتی است که در بازار وجود دارد. این اسپیکر از پرفروش‌‌ترین اسپیکر‌های سال ۲۰۲۱ است.

 هم می‌توانید به صورت باسیم و هم بی‌سیم به این اسپیکر همراه متصل شوید. این هدفون دارای بلوتوث نسخه ۴٫۲ است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید اسپیکر، چطور یک اسپیکر خوب را تشخیص بدهیم؟

پرفروش‌ ترین اسپیکر‌های سال 2021

 از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و همین‌طور شیار کارت حافظه می‌توانید به پخش موسیقی بپردازید. همچنین این هدفون دارای پورت USB بوده که ارزش خرید آن را بالا برده است. این محصول دارای یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری است که تا ۳ ساعت می‌تواند به پخش موسیقی بپردازد. 

از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به داشتن رادیو و باتری اشاره کرد. اسپیکر  TG-157 دارای ورودی کارت حافظه است و میکروفون ندارد. اگر دنبال یک اسپیکر قابل حمل ارزان قیمت و زیبا می‌گردید این مدل بهترین گزینه است. اسپیکر تی اند جی با رقص نور خاص خود توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند.

پرفروش‌ ترین اسپیکر‌های سال 2021

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل GBL مدل TG113

وزن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل  TG113 که از پرفروش‌ ترین اسپیکر‌های سال ۲۰۲۱ بوده، حدودا ۵۰۰ گرم است. می‌توان گفت نسبت به سایر مدل اسپیکرهای هم رده خود سبک به نظر می‌رسد. ورودی کارت حافظه دارد. قابلیت اتصال USB و فلش را هم دارد. اما نقطه ضعف این اسپیکر را می‌توان نداشتن ریموت کنترل دانست.

 البته قیمت پایین و اقتصادی آن می‌تواند نقص‌های آن را پوشش دهد. باید توجه داشت که مدل غیر ارجینال این دستگاه هم ‌اکنون در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی کشور به فروش می‌رسد که باعث به وجود آمدن حجم زیادی از نارضایتی کاربران و خریداران شده است.

 

پرفروش‌ ترین اسپیکر‌های سال 2021

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2343

این دستگاه که به شکل مکعب مستطیل طراحی شده از پرفروش‌ ترین اسپیکر‌های سال ۲۰۲۱ است. شرکت تسکو برندی ایرانی بوده که بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را تولید می‌کند. اسپیکر بلوتوثی تسکو هم نمونه‌ای دیگر از بلندگوهای پرفروش سال به شمار می‌رود. اسپیکر تسکو مدل TS 2343 مجهز به بلوتوث نسخه ۵٫۰ بوده و نوع باتری آن لیتیوم یونی است.

نوع اتصال این اسپیکر به هر دو صورت باسیم و بی‌سیم انجام می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این دستگاه مجهز بودن آن به ورودی کارت حافظه MicroSD، پورت USB و جک ۳٫۵ میلی‌متری است. یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی وای فای به حساب می‌آید.

حداکثر برد بلندگو ۱۰ متر بوده و نسبت سیگنال به نویز در آن ۸۵ دسی‌بل است. این دستگاه دارای توان ورودی به اندازه ۱۰ وات و توان خروجی به اندازه ۶ وات است. میزان فرکانس پاسخگویی این اسپیکر بین ۱۰۰ الی ۱۸۰۰۰ هرتز و این بلندگو به رادیو مجهز است.

اسپیکر تسکو مدل ts 2343 خروجی هدفون، ورودی میکروفون، صفحه نمایشگر، ریموت کنترل و میکروفون داخلی ندارد. یکی از نکاتی که هنگام خرید این مدل باید در نظر داشته باشید این است که وزن آن حدودا نیم کیلوگرم است. همچنین ابعادی به اندازه ۱۰ در ۸ در ۲۰ سانتی‌متر دارد.

در نتیجه اندازه بزرگ‌تری نسبت به دیگر اسپیکرهای بلوتوث‌دار قابل حمل دارد و اگر با این مسئله مشکلی ندارید، این اسپیکر یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند باشد.

پرفروش‌ ترین اسپیکر‌های سال 2021

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل G2

طراحی این اسپیکر ساده و زیباست. این دستگاه به دلیل قیمت بسیار ارزان نسبت به سایر مدل‌ها تبدیل به یکی از اسپیکرهای پرفروش شده است. وزن این اسپیکر قابل حمل نیز بسیار کم است. وزن آن تنها ۱۹۰ گرم است. شما می‌توانید آن را هر جایی که بخواهید با خودتان ببرید و مطمئن باشید که فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

 اسپیکر مدل G2 یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپری دارد. می‌تواند ۵ ساعت پاسخگوی شما باشد. شما می‌توانید ۵ ساعت بدون مکث موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید. همچنین مدت زمان شارژ این اسپیکر ۱٫۵ الی ۲ ساعت طول می‌کشد.

سه راه برای گوش دادن به موسیقی در آن اسپیکر وجود دارد.

۱٫ شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را از طریق بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کنید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

۲٫ یکی از راه‌ها پورت USB است. شما می‌توانید فلش مموری خود را به این اسپیکر قابل حمل وصل کنید.

۳٫ تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت می‌توانید کارت حافظه خود را در اسپیکر G2 قرار دهید.

اما نقاط ضعف زیادی دارد که حتما در خرید آن باید به آن‌ها توجه کنید. کیفیت پایین صدا، باتری ضعیف و رابط کاربری ضعیف از نکاتی است که بهتر است موقع خرید آن‌ها را مورد نظر داشته باشید.

شما در دیجی لند می‌توانید نسبت به خرید و مشاهده قیمت انواع اسپیکر اقدام کنید.

پرفروش‌ ترین اسپیکر‌های سال 2021

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گولون مدل RX-8866BT

این اسپیکر که  بی‌سیم بوده از پرفروش‌‌ترین اسپیکر‌های سال ۲۰۲۱ است. قابلیت اتصال این اسپیکر  از طریق پورت USB، شیار کارت حافظه و  بلوتوث فراهم می‌شود. این اسپیکر گولون باتری، رادیو و ورودی کارت حافظه دارد.

حسنا پرویزی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *