راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان

 راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان می‌تواند مقاله جامعی برای کسانی باشد که در دنیای شلوغ و متنوع تلفن‌های هوشمند به دنبال خرید موبایل با امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستند. می‌خواهیم به فهرستی از بهترین گوشی در بازه ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان بپردازیم و امکانات و ویژگی‌هایشان را به شما معرفی کنیم.

همیشه برای اینکه خرید خوبی داشته باشیم، ابتدا باید یک سوال مهم را از خود بپرسیم که چه مولفه‌هایی در یک گوشی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار هستند؟ در حال حاضر بسیاری از کارهای روزانه که از طریق گوشی انجام می‌دهیم به داشتن سخت افزار توانمند نیازی ندارند و در نتیجه می‌توان این کارها را با گوشی‌های ارزان قیمت نیز انجام داد.

اگر نیاز چندانی به بازی کردن، تماشای فیلم‌های ۴k و عکاسی با دوربین‌های قدرتمند ندارید و صرفا از گوشی خود برای وب‌گردی، سوشال مدیا، انجام کارهای بانکی یا تماس گرفتن استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌دهیم نگاهی به فهرست راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان داشته باشید.

فهرست خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان

  • گوشی اوپو مدل A38
  • گوشی سامسونگ گلکسی A04s
  • گوشی موتورولا E32s
  • گوشی سامسونگ گلکسی A04e
  • گوشی آنر X6
  • گوشی شیائومی Redmi 12C
  • گوشی سامسونگ Galaxy A04
  • گوشی سامسونگ گلکسی A14
  • گوشی شیائومی Redmi A2 Plus
  • گوشی شیائومی پوکو C40
  • گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03

خرید و مشاهده قیمت روز گوشی در فروشگاه دی‌جی لند

گوشی موبایل اوپو مدل A38

گوشی اوپو A38 - خرید گوشی تا 5 میلیون تومان

همانطور که می‌‌دانید گوشی‌های تا ۵ میلیون تومان در گروه محصولات میان‌رده قرار دارند و یکی از به صرفه‌ترین آن‌ها، اوپو مدل A38 است. این گوشی در ۴ سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شد. ازجمله بارزترین ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری از استاندارد IP54 اشاره کرد که آن را در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم ساخته است. همانطور که از گوشی میان رده پیش‌رو انتظار می‌رود، پنل صفحه نمایش آن IPS LCD بوده و از نرخ به روزرسانی تصویر ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی تصویر ۷۰۰ نیت برخوردار است. همچنین تصاویر با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل نمایش داده می‌شوند که برای گوشی میان رده پیش‌رو منطقی به نظر می‌رسد.

اوپو از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 برای این مدل گوشی میان‌رده خود استفاده کرده است. بنابراین بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها از طریق گوشی پیش رو قابل اجرا هستند. به عنوان دوربین اصلی، لنز ۵۰ مگاپیکسل واید را مشاهده می‌کنیم که مناسب ثبت تصاویر روزمره محسوب می‌شود. درواقع اگر به دنبال عکاسی حرفه‌ای هستید، به شما گوشی‌های حرفه‌ای‌تر این برند را توصیه می‌کنیم.

از لحاظ دوربین، لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسل و  دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل را در اختیار داریم که مناسب عکاسی‌های روزمره محسوب می‌شوند. از طرف دیگر امکان ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه وجود دارد. به طور کلی اوپو A38 به عنوان گوشی میان‌رده، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است.

مشخصات گوشی سامسونگ مدل Galaxy A38
صفحه نمایش IPS LCD / 720 x 1612 pixels
تراشه Mediatek MT6769 Helio G85 (۱۲نانو متر)
دوربین‌ها ۵۰ مگاپیکسل واید

۲ مگاپیکسل عمق سنج

دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر
نرم افزار اندروید ۱۳ و  رابط کاربری ColorOS 13.1
پشتیبانی از کارت حافظه دارد
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت

خرید گوشی اوپو A38 از فروشگاه دی‌جی‌لند

گوشی گلکسی A04s سامسونگ

گوشی گلکسی A04s سامسونگ - خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

مقاله راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان را با گوشی گلکسی A04s سامسونگ شروع می‌کنیم. محصول شرکت کره‌ای یکی از با ارزش‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازه قیمتی ذکر شده است که می‌تواند قابلیت‌های متعددی را به کاربران ارائه دهد. در پنل جلوی گوشی A04s صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی قرار گرفته که پنلی از نوع PLS LCD دارد و نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش گوشی A04s رزولوشنی برابر با ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد که تراکم پیکسلی برابر با ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ به نمایش می‌گذارد. شاید در مقایسه با محصولات گران قیمت بازار چنین مشخصاتی چندان جالب به نظر نرسد؛ اما باید در نظر داشته باشیم که در مورد محصولی ارزان قیمت و اقتصادی صحبت می‌کنیم.

گلکسی A04s دقیقا مناسب کسانی است که به دبنالی خرید محصولی برای انجام کارهای روزمره هستند و نمی‌خواهند هزینه بسیاری را صرف خرید گوشی کنند و این محصول بدون شک یکی از بهترین گوشی‌ها با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان است. درواقع ویژگی‌های موجود در گلکسی A04s می‌تواند پاسخگوی کسانی باشد که بیشتر از تلفن هوشمند خود برای انجام کارهای روزمره استفاده می‌کنند. گلکسی A04s مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ است؛ اما در حال حاضر می‌توان آپدیت اندروید ۱۳ را به همراه رابط کاربری One UI 5.1 را روی آن نصب کرد. در دل دستگاه نیز تراشه اگزینوس ۸۵۰ قرار گرفته که عملکردی مطلوب دارد و حافظه رم ۴ گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کند. البته می‌توانید محصول شرکت کره‌ای را در ظرفیت‌های پایین‌تر نیز خریداری کنید.

در بالای صفحه نمایش می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دسترسی داشت و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین سه گانه قرار گرفته که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین‌های ذکر شده می‌توانند در زمانی که محیط از نور کافی برخوردار باشد تصاویر باکیفیتی ثبت کنند. در این بین باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده که می‌توان آن را با سرعت ۱۵ وات شارژ مجدد کرد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04s
صفحه نمایش IPS LCD / 720 x 1600 pixels
تراشه Exynos 850 (8nm)
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
دوربین سنجش عمق میدان ۲ مگاپیکسلی
دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
نرم افزار اندروید ۱۲، قابل ارتقا به اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5
پشتیبانی از کارت حافظه دارای جایگاه اختصاصی
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت

خرید گوشی گلکسی A04s سامسونگ از فروشگاه دی‌جی‌لند

گوشی ردمی ۱۲C شیائومی – بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان از نظر طراحی

خرید گوشی تا 5 میلیون تومان-طراحی پنل پشتی شیائومی ردمی 12C

در ادامه می‌خواهیم به سراغ گوشی ردمی ۱۲C یعنی گوشی ۵ میلیون تومانی شیائومی برویم؛ گوشی با صفحه نمایش بزرگ که امکانات جالبی را به قیمتی مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد. صفحه‌نمایش این گوشی از ابعاد ۶.۷۱ اینچ و پنل IPS LCD برخوردار است و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. محصول شرکت چینی از سیستم عامل اندروید ۱۲ برخوردار شده و همراه با رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار می‌شود. البته انتظار می‌رود به‌زودی آپدیت اندروید ۱۳ به همراه نسخه جدیدتری از رابط کاربری اختصاصی شرکت شیائومی برای گوشی ردمی ۱۲C منتشر شود.

ابعاد صفحه نمایش و وضوح تصویر باعث می‌شود گوشی ردمی ۱۲C با تراکم پیکسلی ۲۶۸ پیکسل در هر اینچ همراه شود که باید گفت برای انجام کارهایی مانند تماشای فیلم از جذابیت بالایی بهره نمی‌برد؛ اما برای کارهای روزانه مناسب خواهد بود و عملکرد مطلوبی را ارائه خواهد کرد. نرخ نوسازی صفحه نمایش نیز ۶۰ هرتز است که در میان محصولات موجود در بازه قیمتی گوشی تا ۵ میلیون تومان عادی است.

تراشه MediaTek Helio G85 به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته شده است که به هیچ عنوان کاربر را ناامید نمی‌کند. در صورت استفاده از برنامه‌هایی که به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید مانند سر زدن به شبکه‌های اجتماعی یا وب‌گردی، این گوشی به بهترین شکل کار خواهد کرد. تراشه گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi 12C با یک رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه شده است. به خاطر عملکرد خوب و امکانات جذاب، این گوشی توانسته در صدر عناوین راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان قرار گیرد.

شاید اگر کیفیت بسیار بالای دوربین گوشی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، خرید شیائومی مدل Xiaomi Redmi 12C برای شما مناسب نباشد. دوربین سلفی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برخوردار است و در پشت گوشی شاهد دو لنز دیگر هستیم. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که با یک سنسور سنجش عمق میدان همراهی شده است. همچنین باید اشاره کرد عملکرد باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپرساعتی نیز بسیار مناسب بوده و می‌تواند تا یک روز کامل، گوشی را روشن نگه دارد.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۱۲C
صفحه نمایش IPS LCD / 720 x 1650 pixels
تراشه Mediatek MT6769Z Helio G85 (12nm)
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
دوربین سنجش عمق میدان
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
نرم افزار اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13
پشتیبانی از کارت حافظه دارای جایگاه اختصاصی
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت

خرید گوشی ردمی ۱۲C شیائومی از فروشگاه دی‌جی‌لند

گوشی گلکسی A04 سامسونگ

خرید گوشی تا 5 میلیون تومان-صفحه نمایش گوشی گلکسی A04 سامسونگ

گوشی Galaxy A04 یکی از دستگاه‌های اقتصادی سامسونگ و در واقع جانشین گوشی گلکسی A03 است. همانطور که انتظار می‌رود بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و در جلوی گوشی شاهد یک ناچ قطره‌ای برای جایگاه دوربین سلفی هستیم. از نظر طراحی باید گفت با گوشی هوشمندی طرف هستیم که از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد و همین نیز ارزش خرید گوشی A04 سامسونگ را افزایش می‌دهد.

یکی از خوبی‌های گوشی‌های اقتصادی سامسونگ حضور جک ۳.۵ میلی‌متری Audio است که گوش دادن به موسیقی را با انواع هدفون سیم‌دار ممکن می‌کند. اگر باتری هندزفری بلوتوثی تمام شود، جک ۳.۵ میلی‌متری همیشه در دسترس خواهد بود و به کاربر اجازه می‌دهد که به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهد. درواقع می‌توانید همزمان گوشی را به شارژر و هدفون سیم‌دارتان متصل کنید و دغدغه‌ای از این نظر نداشته باشید.

صفحه‌نمایش این گوشی یک پنل از نوع PLS LCD دارد و ابعاد آن نیز به ۶.۵ اینچ می‌رسد. از نظر مشخصات نیز باید بگوییم به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز طرف خواهید بود که وضوح تصویر آن برابر با ۷۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. سامسونگ در ساخت این گوشی از تراشه Mediatek Helio P35 استفاده کرده که محصول سال ۲۰۱۸ است. درست مانند گوشی قبلی در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان گلکسی A04 هم برای مصارف ابتدایی مانند استفاده از شبکه‌های اجتماعی، وبگردی، انجام کارهای بانکی و تماس تلفنی ساخته شده است.

این گوشی دارای ماژول دوگانه دوربین است. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در روشنایی روز تصاویر قابل قبولی را به ثبت می‌رساند. می‌توانید به راحتی از این تصاویر در سوشال مدیا استفاده کنید. این سنسور با یک دوربین عمق سنج ۲ مگابایتی همراهی می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی با استفاده معمولی روزانه تا یک روز و نیم شما را همراهی می‌کند.

مشخصات گوشی گلکسی A04 سامسونگ
صفحه نمایش IPS LCD / 700 x 1600 pixels
تراشه Mediatek Helio P35
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

دوربین سنجش عمق میدان ۲ مگاپیکسلی

دوربین سلفی دوربین ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
نرم افزار اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 5
پشتیبانی از کارت حافظه دارای جایگاه اختصاصی
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۳ گیگابایت

خرید گوشی گلکسی A04 سامسونگ از دی‌جی لند

گوشی گلکسی A14 سامسونگ

راهنمای خرید گوشی تا 5 میلیون تومان-گوشی گلکسی A14 سامسونگ

سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ مدل‌های جدیدی از سری گلکسی A معرفی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی A14 نام دارد؛ گوشی هوشمندی با تراشه توانمندتر و امکانات به مراتب بهتر نسبت به نسل گذشته که شرکت کره‌ای امید بسیاری به موفقیت آن در بازار دارد.

از دلایلی که باعث شده گلکسی A14 یکی از بهترین گوشی‌های ۵ میلیونی بازار باشد صفحه نمایشی بزرگ با ابعاد ۶.۶ اینچ است که پنل PLS LCD دارد و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل ارائه می‌دهد. چنین مشخصاتی باعث شده تا گلکسی A14 از تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ برخوردار باشد.

در دل گوشی گلکسی A14 از تراشه هلیو G80 استفاده شده که توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به لطف سخت افزار مناسب، محصول جدید سامسونگ می‌تواند به راحتی از پس اجرای بازی‌های مختلف برآید و مشکلی نیز در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها نداشته باشد. در پنل پشتی با ماژول دوربین سه گانه مواجه می‌شویم که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر که قابلیت عکاسی ماکرو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پنل جلو نیز میزبان دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی شده که می‌توانید از آن برای ثبت تصاویر با کیفیت استفاده کنید.

گلکسی A14 محصولی اقتصادی محسوب می‌شود و طبیعتا سخت افزاری متناسب با محصولات موجود در این رده دارد و نباید انتظار عملکردی در سطح مدل‌های بالارده را از آن داشت. محصول ساخت شرکت کره‌ای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که می‌توان آن را با سرعت ۱۵ وات شارژ کرد.

مشخصات گوشی گلکسی A14 سامسونگ
صفحه نمایش PLS LCD / 1080 x 2408 pixels
تراشه Mediatek Helio G80
دوربین‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
نرم افزار اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5 Core
پشتیبانی از کارت حافظه دارای جایگاه اختصاصی
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت

خرید گوشی گلکسی A14 سامسونگ از فروشگاه دی‌جی‌لند

گوشی ردمی A2 Plus شیائومی 

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان-رنگ های گوشی ردمی A2 Plus شیائومی

گوشی ردمی A2 Plus شیائومی نیز در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان ما قرار گرفته که درواقع به معنای ارزش خرید بالای آن است. یکی از نقاط قوت این گوشی را می‌توان به‌روز بودن نرم افزار آن دانست که یعنی گوشی ردمی A2 Plus شیائومی در برابر آسیب‌های امنیتی در امان خواهد بود و می‌تواند از اطلاعات و حریم خصوصی کاربر به خوبی مراقبت کند.

شیائومی در ساخت این گوشی از تراشه Mediatek Helio G36 استفاده کرده است. این تراشه به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، برای استفاده‌های روزمره و معمولی پاسخگو خواهد بود؛ ولی بهتر است به صورت همزمان از چند نرم‌افزار باز در پس‌زمینه استفاده نکنید؛ زیرا با توجه به رم ۲ گیگابایتی احتمال می‌رود که افت سرعت داشته باشید.

خرید گوشی ردمی A2 Plus شیائومی از دی‌جی لند

صفحه‌نمایش گوشی ردمی A2 Plus شیائومی به یک پنل ۶.۵۲ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده که برای انجام کارهای روزمره از قبیل وب‌گردی و استفاده از اپ‌های سوشال مدیا روشنایی کافی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در پنل پشتی از ماژول دوربین دوگانه استفاده شده که متشکل می‌شوند از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دیگری با ویژگی سنجش عمق. با وجود اینکه محصول شرکت چینی در میان گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، اما قادر به ثبت تصاویری با کیفیت بالاست.

دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی نیز که در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است، می‌تواند در روشنایی روز تصاویر قابل قبولی را ثبت کند. گوشی ردمی A2 Plus شیائومی مانند محصولات دیگر موجود در فهرست راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی ردمی A2 Plus شیائومی
صفحه نمایش IPS LCD / 720 x 1600 pixels
تراشه Mediatek Helio G36
دوربین‌ها دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی
دوربین سنجش عمق میدان ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی دوربین ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
نرم افزار اندروید ۱۲ (قابل ارتقا به اندروید ۱۳)
پشتیبانی از کارت حافظه دارای جایگاه اختصاصی
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رم ۳ گیگابایت

بیشتر بخوانید: گوشی هایی که آپدیت MIUI 15 شیائومی را دریافت میکنند

گوشی پوکو C40 شیائومی

راهنمای خرید گوشی تا 5 میلیون تومان-طراحی گوشی پوکو C40 شیائومی

شیائومی Poco C40 یکی از گوشی‌های میان‌رده و با‌کیفیت این کمپانی و یکی از بهترین‌های لیست راهنمای خرید گو شی تا ۵ میلیون تومان است. زیرشاخه پوکو به کیفیت بالا و بیشتر از انتظار با قیمت بسیار پایین نسبت به رقبای خود مشهور شده است. این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و قدرت نمایش ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ مجهز است. همچنین دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

در پشت پوکو C40 شاهد دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی اصلی از نوع عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان هستیم. شیائومی Poco C40 دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی بوده که تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند. قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم از دیگر قابلیت‌های سنسور دوربین اصلی این گوشی بوده که باز هم نسبت به یک گوشی اقتصادی از حد انتظار بالاتر واقع شده است.

شیائومی گوشیPoco C40 را به پردازنده JLQ JR510 مجهز کرده است. این گوشی با قیمت ارزانی که دارد، می‌تواند بازی‌ها را با مشخصات گرافیک پایین و متوسط اجرا کند.

یکی از بارزترین مشخصات این گوشی، باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است. این باتری از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و با یک بار شارژ حدود دو روز دوام خواهد داشت.

مشخصات گوشی پوکو C40 شیائومی
صفحه نمایش IPS LCD / 720 x 1650 pixels
تراشه JLQ JR510 (11 nm)
دوربین‌ها دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی
سنسور سنجش عمق میدان ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی
باتری Li-Po 6000 mAh
نرم افزار Android 11 – MIUI 13
پشتیبانی از کارت حافظه دارای جایگاه اختصاصی
حافظه داخلی ۳۲ GB
رم ۲GB

خرید پوکو C40 شیائومی از فروشگاه دی‌جی‌لند

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03

همانطور که دیدیم گوشی‌های سری A سامسونگ به عنوان گزینه‌هایی میان رده و باکیفیت شناخته می‌شوند. از‌جمله این گوشی‌ها، Galaxy A03 است که در ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ توسط سامسونگ معرفی گردید. همانطور که انتظار می‌رود بدنه گوشی از جنس پلاستیک بوده و در عین حال از مقاومت خوبی برخوردار است.

برای ساخت صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ آن از فناوری PLS LCD استفاده شده و تصاویر را با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل نمایش می‌دهد. باید در نظر داشت که این گوشی در سطح میان رده قرار دارد و تمامی قطعات آن نیز با در نظر گرفتن این موضوع انتخاب شده‌اند.

از لحاظ سخت‌افزاری با چیپ ست Unisoc T606 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1 روبه‌رو هستیم. این قطعات برنامه‌های سبک و میان رده را به خوبی اجرا می‌کنند اما نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی را داشته باشید. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم، حداقل فضای لازم برای نصب و اجرای برنامه‌های ضروری را فراهم می‌‌کنند.

از لنز ۴۸ مگاپیکسل واید و سنسور ۲ مگاپیکسل عمق سنج به عنوان دوربین‌های اصلی برای گوشی پیش رو استفاده شده است. از طرف دیگر لنز ۵ مگاپیکسل جلوی دوربین، تصاویر سلفی را با کیفیت معمولی ثبت می‌کند. درمجموع با استفاده از دوربین‌های ذکر شده، می‌توانید به عکس برداری و فیلم‌برداری با کیفیت معمولی بپردازید.

سامسونگ گوشی گلکسی A03  را به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز ساخته است که امکان چندین ساعت استفاده را برای کاربر فراهم می‌کنند. با تمامی این تفاسیر، گوشی پیش رو یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در این بازه قیمت می‌توانید تهیه کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03
صفحه نمایش IPS LCD / 720 x 1600 pixels
تراشه Helio G25 (12نانو متر)
دوربین‌ها ۴۸ مگاپیکسل واید

۲ مگاپیکسل عمق سنج

دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر
نرم افزار اندروید ۱۱
پشتیبانی از کارت حافظه دارد
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت

خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03 از فروشگاه دی‌جی لند

سخن آخر

در بازه‌ قیمتی خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان معمولا گوشی‌ها مشخصات یکسانی خواهند داشت و فاکتور انتخاب کاملا به کاربر بستگی دارد. در این لیست مشخصات بارز ۵ گوشی ذکر شده است که می‌تواند به تصمیم‌گیری در خرید به شما کمک شایانی کند. در صورتی که فکر می‌کنید محصولی با ارزش خرید بالا وجود دارد که باید به فهرست راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون تومان اضافه کنیم ما را در بخش نظرات، مطلع سازید.
بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موبایل در بازه های مختلف قیمتی

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا امکان خرید گوشی موبایل هوشمند تا ۵ میلیون تومان وجود دارد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله. برخی مدل های گوشی موبایل هوشمند مانند گوشی های اقتصادی سامسونگ و و جی پلاس و برخی برند های دیگر در حال حاضر زیر ۵ میلیون تومان می باشد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا گوشی های زیر ۵ میلیون تومان دارای دوربین هستند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله برخی از این مدل ها دارای دوربین می باشد”
}
}]
}

علیرضا فاتح دلجویی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *