مهمترین بازی‌های دومین روز رویداد ۲۰۲۱ E3

 مهمترین بازی‌های دومین روز رویداد ۲۰۲۱ E3

در این مقاله نیم‌نگاهی به بهترین بازی‌های معرفی شده در دومین روز از مهمترین رویداد بازی‌های کامپیوتری، یعنی رویداد ۲۰۲۱ E3، خواهیم داشت. به نظر می‌آید که امسال و سال ۲۰۲۲، صنعت بازی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. سال ۲۰۲۲ سال بیشتر شدن خرید PS5 و کنسول‌های نسل نهمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فهرست بازی های گیم پس آلتیمیت ایکس باکس

Conway disappearance at Dahlia view

اگر زمانی یک کاراگاه خصوصی بودی همیشه خواهی بود. بازی روایتگر داستان یک کاراگاه خصوصی بازنشسته است. کاراگاه بعد از گم شدن یک دختربچه‌ای به نام شارلوت مورگان که همسایه او است،  دوباره به دام توطئه می‌افتد. بازیکن وظیفه دارد از راز  گم شدن شارلوت، پرده بردارد.

رابرت کانوی از پنجره اتاق نشیمن خانه‌اش به جستجوی دختربچه می‌نشیند. دیدن همسایه‌ها از پنجره، من را به یاد فیلم پنجره پشتی آلفرد هیچکاک و بازی سایلنت هیل ۴ انداخت.

این بازی در رویداد E3 2021 رونمایی شد و مرداد و یا شهریور امسال برای کامپیوترهای شخصی به بازار خواهد آمد.

Instinction

این بازی تماما در مورد دایناسورها است. موضوعی که در سال‌های اخیر به دست فراموشی سپرده شده بود. گویا این بازی ادامه دهنده راه بازی محبوب دینو کریسیس، در نسلی جدید است. این بازی هم تک نفره و هم به صورت آنلاین است.

این بازی در رویداد E3 2021 رونمایی شد. برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن در نسل‌های هشتم و نهم و در کامپیوترهای شخصی، روانه بازار خواهد شد.

Chernobylite

این بازی روندی غیر خطی داشته و در سبک ترس و بقا است. از اسم بازی مشخص است که رویدادهای حادثه چرنوبیل را روایت می‌کند. در این بازی، کارگری که در نیروگاه مشغول به کار بوده، روایتگر رویداد خواهد بود.

انتخاب‌های بازیکن مستقیما روی داستان بازی تاثیرگذار خواهند بود. بازی دارای چندین داستان و چندین پایان است.

بازی Chernobylite برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن در نسل‌های هشتم و نهم و در کامپیوترهای شخصی، روانه بازار خواهد شد.

Far :Changing Tides

این بازی ادامه بازی lone sails are coming است که در سال ۲۰۱۸ جوایز زیادی را به افتخارات خود افزود. بازیکن نقش قهرمان داستان یعنی Toe را بر عهده دارد. باید به او کمک کند تا راهش را از میان مناظری در حال غرق شدن بیابد.

یکی از مشخصات این بازی موزیک گیرای آن است و  بازی Far : Changing Tides برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن در نسل‌های هشتم و نهم، نینتندو و کامپیوترهای شخصی، روانه بازار خواهد شد.

Life is strange :True Colors

این بازی ما را به سمت شهری جدید هدایت می‌کند. قدرت جدیدی را به ما معرفی می‌کند و شخصیت جدیدی را به این مجموعه می‌افزاید. این شماره با بهره بردن از تکنولوژی موشن کپچر، نسبت به شماره‌های پیشین با کیفیت‌ و طبیعی‌تر شده است. طبیعی شدن حرکات بدن و صورت به رساندن مفهوم احساسی بازی کمک شایانی کرده است.

این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن در نسل‌های هشتم و نهم و در کامپیوترهای شخصی، روانه بازار خواهد شد.

Redfall

می‌دانیم که بازی جدید شرکت محبوب بتسدا که توسط ماکروسافت خریداری شده است، در سبک تیراندازی و جهان باز است. در این بازی شاهد دشمنانی از نوع خون‌آشام خواهیم بود. البته این خون‌آشام‌ها از نوادگان کنت دراکولای دوست داشتنی نیستند. آن‌ها بر  اثر تصادفی در یک آزمایشگاه به وجود آمده‌اند.

از جایی که ماکروسافت بتسدا را خریده است، می‌دانیم که با یک بازی انحصاری از ایکس باکس روبه‌رو هستیم.

Forza Horizon 5

این‌بار فورتزا ما را به مکزیکوسیتی خواهد برد. جهان بازی، بزرگ‌ترین جهان در این مجموعه پرطرفدار است. سری فورتزا، همواره برای داشتن کیفیت و دقت بالا در طراحی ماشین‌ها شناخته می‌شده است. forza horizon 5 هم ادامه مسیر شماره‌های قبلی خود را می‌رود ولی با توانی بالاتر.

Babylon’s Fall

با یک بازی در سبک hack and slash روبه‌رو هستیم.  بازی سقوط بابل را می‌توان به صورت تکی یا سه نفره به صورت آنلاین بازی کرد. در بازی، توانایی‌های گوناگونی به دست خواهید آورد.  داستان را ادامه می‌دهید و در هر مرحله از داستان بازی با یک باس به مبارزه می‌پردازید.

A Plague Tale Requiem

این بازی ادامه‌ای برای بازی خوش ساخت استودیوی فرانسوی Asobo  یعنی A plague tale innocence است. گویا هدف بازی همچنان، جان سالم به در بردن از طاعون موش‌ها و شکست دادن بخش تفتیش عقاید کلیسا است. این‌بار هوگو برادر کوچک شخصیت اصلی بازی امیشیا، کمی عصبانی به نظر می‌رسد. از جایی که او قدرت کنترل موش‌ها را دارد، بهتر است عصبانی نشود.

Guardians of the galaxy

از این بازی طی مراسم روز دوم رویداد ۲۰۲۱ E3 رونمایی شد.  بازیکنان نقش Star – Lord را به صورت سوم شخص، ایفا می‌کنند. با استفاده از بوت‌های جت و سلاح‌های عنصری، ابر شرورهای مارول را یکی پس از دیگری از سر راه بر می‌داریم. درست به مانند فیلم‌های این سری، بازی هم از طنز جالبی برخوردار است.

Microsoft Flight Simulator

اگر از طرفداران بازی‌های شبیه‌سازی و خصوصا راندن هواپیما هستید. ماکروسافت این‌بار هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

The Outer World 2

با پخش تریلری با نمک از این بازی، متوجه شدیم که چیز زیادی از بازی مشخص نیست و فقط می‌دانیم که این عنوان را در زمانی نامعلوم، در pc و ایکس باکس نسل نهمی بازی خواهیم کرد.

Stalker 2

در استاکر ۲ به قلب چرنوبیل خواهیم رفت. سبک بازی استاکر، ترکیبی از شوتر اول شخص، شبیه ساز موقعیت و ترسناک است. دوباره با این عنوان به سفری در خراب آبادهای هسته‌ای می‌رویم.

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

5 دیدگاه ها

  • خیلی باحال بود 🙂

  • چه جالب ✌️

  • The Outer World 2 عالیییییییییییی بود 🤣🤣🤣 قطعا بخاطر این تیزرش وقتی بیاد بازی میکنم

  • به به زیرنویس

  • سلام از خوندن این مقاله و دیدن ویدئو ها لذت بردم لطفا بازم از این تیپ مقاله ها بنویسید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *