معرفی و بررسی اسپیکر JBL On The Go (اسپیکر jbl، مقاوم و خوش طرح)

 معرفی و بررسی اسپیکر JBL On The Go (اسپیکر jbl، مقاوم و خوش طرح)

اسپیکر JBL On The Go یکی از اسپیکرهایی است که می‌تواند کنجکاوری مخاطب را برانگیزد. اگر شما هم در مورد این اسپیکر کنجکاو شده‌اید، امروز در این مقاله آن را مورد بررسی کامل قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: نحوه ریست کردن اسپیکر های JBL

اسپیکر JBL On The Go: طراحی و عملکرد

اسپیکر JBL On The Go: طراحی و عملکرد

نمی‌توان منکر قدرت صدای این اسپیکر شد. با این که اسپیکر JBL On The Go به عنوان یک اسپیکر  قابل حمل معرفی شده است، بهتر است بدانید که وزن سبکی ندارد؛ البته با داشتن یک بند محکم، حمل و نقل آن روی دوش راحت شده است.

بدنه اسپیکر JBL On The Go

با وجود وزن نه چندان سبک، حمل کردن اسپیکر خالی از لطف نیست. زیرا که قابلیت‌های جذاب این اسپیکر باعث شده که وزن آن اصلا حس نشود.

بیشتر جنس بدنه اسپیکر JBL On The Go از پلاستیکی مقاوم و با کیفیت تشکیل شده است. روکش توری مانند درایورهای اسپیکر از جنس آهن و پشت اسپیکر دارای روکشی از چرم مصنوعی است. نورهای RGB پشت روکش توری قرار گرفته‌ و زیبایی خاصی به اسپیکر بخشیده‌اند.

پایه اسپیکر طوری طراحی شده که اسپیکر به صورت کاملا استوار روی سطوح صاف قرار بگیرد.  در دو طرف اسپیکر شاهد دو ستگیره پلاستیکی برای حمل اسپیکر هستیم

در پشت اسپیکر JBL On The Go درگاه‌های برق، AUX و USB-A توسط یک روکش در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌شوند. روی این اسپیکر شاهد قرار گرفتن یک شیار هستیم که بهترین جا برای قرار دادن گوشی برای پخش موزیک بوده و از افتادن گوشی جلوگیری می‌کند.

وردوی و خروجی‌های کارآمد- بررسی اسپیکر JBL On The Go

وردوی و خروجی‌های کارآمد در اسپیکر JBL On The Go

یکی از نکات مثبت این اسپیکر داشتن درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری است که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به اتصال بی‌سیم، گوشی را به اسپیکر JBL On The Go متصل کنید. همچنین می‌توان با استفاده از درگاه A  USB- گوشی  و دستگاه‌های دیگر  را توسط اسپیکر شارژ کرد.

چیزی که کارایی این اسپیکر را جذاب‌تر می‌کند، داشتن درگاه برای اتصال گیتار الکتریک و میکروفون است. تنظیمات مشخصی هم برای گیتار و هم برای میکروفون روی پنل اسپیکر در نظر گرفته شده است.

بالای کلید خاموش و روشن یک چراغ LED برای نمایش وضعیت باتری قرار دارد.  همچنین در پنل اسپیکر یک کلید برای تقویت صدای بیس تعبیه شده است.  کلید play/pause اگر دو بار فشرده شود موزیک را رد کرده و موزیک بعدی را آغاز می‌کند. اگر سه بار  پشت هم فشرده شود به موزیک قبلی خواهد رفت.

البته در نظر داشته باشید که اگر از AUX استفاده می‌کنید، نمی‌توانید از این کلید برای رد کردن موزیک استفاده کنید. اگر کلیدهای افزایش و کاهش صدا را همزمان فشار دهید، صدای اسپیکر کامل قطع خواهد شد.

ویژگی‌های کلیدی اسپیکر JBL On The Go

ویژگی‌های کلیدی اسپیکر JBL On The Go

اسپیکر جی بی ال لیستی از ویژگی‌های کلیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد واین ویژگی‌ها این محصول جی بی ال را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار تبدیل کرده است.

صدای حرفه‌ای اسپیکر JBL On The Go

توان ۱۰۰ واتی و صدای قدرتمند، ریتم موزیک‌ها را تقویت کرده و گوش دادن به آن را لذت‌بخش‌تر از همیشه می‌کند.  فرکانس‌های بالا دارای صدای شفاف و فرکانس‌‌های میانی بسیار تمیز به گوش می‌رسند.  اینجاست که کلید تقویت فرکانس بیس به کمک اسپیکر آمده و تعادل را به بهترین شکل برقرار می‌کند.

نورهای همانگ با موزیک در اسپیکر JBL On The Go

نورهای RGB به صورت هماهنگ با ریتم موزیک به نمایش درمی‌آیند که جلوه زیبایی به مهمانی خواهد داد. این نورها با تعداد زیادی الگو با موزیک یکسان شده و اسپیکر جی‌ بی ال  On The Go را به وسیله‌ای ضروری برای مهمانی‌ها تبدیل می‌کند.

اتصال بی‌سیم در اسپیکرجی‌ بی ال On The Go

با استفاده از میکروفون بی‌سیم این اسپیکر، به راحتی می‌توانید، ترانه‌های مورد علاقه خود را بخوانید و از آن لذت ببرید. این میکروفون دارای اتصال بی‌سیم تا فاصله ۱۰ متری از اسپیکر است.

همچنین می‌توانید فرکانس‌های زیر، بم و میانه را در میکروفون با استفاده از پیچ‌های کنترل صدا، کم و زیاد کنیدو به صدای دلخواه خود برسید.

گواهینامه IPX4- بررسی اسپیکر JBL On The Go

گواهینامه IPX4 برای اسپیکر JBL On The Go

جی‌ بی ال On The Go با داشتن گواهینامه IPX4 در برابر پاشیدن آب مقاومت دارد. در نتیجه می‌توان به راحتی و با خیال راحت از آن در محیطهای باز ، برای مثال کنار استخر از آن استفاده کرد.

جی‌ بی ال  On The Go اسپیکری است که همه چیز را در نظر گرفته است. حتی یک دربازکن نوشابه نیز روی بدنه اسپیکر تعبیه شده است.

مشخصات فنی اسپیکر JBL On The Go

این اسپیکر با داشتن بلوتوث نسخه و ۴٫۲ و توان ۱۰۰ واتی توانایی پخش موزیک تا ۶ ساعت بدون وقفه را دارد. این اسپیکر قابل حمل ۷٫۵۲ کیلوگرم وزن داشته و ابعاد آن ۶۰ x 36.7 x 31.2 سانتی‌متر است.

اسپیکر JBL On The Go

نقاط قوت اسپیکر JBL On The Go

  • صدای بلند و با کیفیت
  • قابلیت اتصال میکروفون و گیتار
  • گواهینامه IPX4
  • طراحی زیبا

نقاط ضعف اسپیکر JBL On The Go

  • نداشتن اکولایزر
  • دامنه کم پخش صدا
  • واضح نبودن صدا از تمامی زوایا

این اسپیکر با داشتن بدنه محکم و کیفیت صدای بالا، با تمامی امکاناتی که در خود جای داده است، در دامنه قیمتی خود، یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار است.

 

خرید JBL On The Go

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *