بازی‌های کامپیوتری که امسال منتظرشان هستیم.

 بازی‌های کامپیوتری که امسال منتظرشان هستیم.

بازی‌های کامپیوتری  در سال جدید چطور خواهند بود؟ برای کدام بازی‌ها بیشتر منتظر هستیم. هنوز باور اینکه وارد سال ۲۰۲۲ شدیم برایم کمی سخت است. بعد از شروع پاندمی کرونا، گویا سرعت گذر سال‌ها بیشتر از قبل شده است. به همین خاطر پرسیدن این پرسش‌ها عجیب است. انگار که دیروز همین‌ها را پرسیده بودیم.

امسال می‌توانیم منتظر عرضه شدن تعدادی بازی فوق‌العاده باشیم. گمان می‌کنم امسال یکی از بهترین سال‌ها برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری خواهد بود.

ELDEN RING بازی‌های کامپیوتری

بازی Elden Ring

یکی از بازی‌های کامپیوتری که بیشترین جنجال و اشتیاق از سوی طرفداران را به خود اختصاص داده، بازی الدن رینگ است. نویسنده خلاق مجموعه کتاب‎ نغمه آتش و یخ که بیشتر آن را به عنوان بازی تاج و تخت می‌شناسیم، یعنی آقای George R.R. Martin به همراه آقای میازاکی مغز متفکر بازی‌های Dark Souls داستان فوق‌العاده این بازی را نوشته و جهانش را خلق کرده‌اند. ترکیب این دو نفر می‌تواند الدن رینگ را تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های امثال کند. این بازی قرار است ۲۵ فوریه معادل پنجشنبه ۱۹ اسفند در پلتفرم‌های ps5، ps4، xbox one، xbox series x/s و pc عرضه شود.

CALISTO PROTOCOL بازی‌های کامپیوتری

بازی The Callisto Protocol

داستان بازی کلستو پروتوکل در جهان بازی PUBG ولی در سال ۲۳۲۰ اتفاق می‌افتد. این بازی توسط خالق بازی مشهور و ترسناک Dead Space ساخته شده است. انتظازر می‌رود که بازی لرزه به اندام طرفداران سبک ترس و بقا بیاندازد.

در این بازی شما نقش یک زندانی را ایفا می‌کنید که در زندانی در قمر  مشتری به نام کلیستو حبس شده است. شما با انواع بیگانگان مبارزه خواهید کرد تا راه خود را به بیرون از زندان، باز کرده و رازهای پنهان و تاریک بازی را کشف کنید. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این بازی اعلام نشده است. ولی چیزی که به قطع می‌دانیم عرضه این بازی جایی در همین سال ۲۰۲۲ است.

STARFIELD بازی‌های کامپیوتری

Starfield بازی‌ کامپیوتری

این بازی یک بازی اکشن نقش آفرینی جدید از کمپانی مشهور Bethesda است. بعد از  مجموعه‌های fallout و the elder scrolls،  بتسدا، جهان تازه‌ای را خلق نکرده بود. اینبار با جهانی در فضا به خانه طرفداران بازی‌های کامپیوتری خواهد آمد.  در این بازی نقش یک کاوشگر را دارید که ۲۰ سال بعد از جنگ بین دو کلونی بزرگ، به جستجو می‌پردازد. این بازی، یک بازی انحصاری برای پلتفرم xbox است. دارندگان کنسول xbox می‌توانند. در تاریخ ۱۱ نوامبر، ۲۰۲۲ معادل جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱  از این بازی لذت ببرند.

GOD OF WAR بازی‌های کامپیوتری

God of War بازی کامپیوتری

 به احتمال زیاد امسال طرفداران گاد آو وار، به دو نسخه از این بازی دسترسی خواهند داشت. یکی همان بازی سال ۲۰۱۸ است که در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ معادل پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ از انحصار کامل سونی بیرون می‌آید و روی کامپیوترهای شخصی نیز قابل اجرا خواهدشد.

بازی دیگر God of War Ragnarok است . این بازی همچنان در انحصار سونی خواهد بود. تازیخ عرضه ابتدایی بازی سال ۲۰۲۱ بود که بنا بر پاندمی کرونا و مریضی صدا پیشه کریتوس این خدای یونانی عصبانی، به سال ۲۰۲۲ موکول شد. تاریخ عرضه دقیق، مشخص نشده است.

DYING LIGHT2 بازی‌های کامپیوتری

 Dying Light 2 Stay Human بازی‌ کامپیوتری

صبر طرفداران بازی Dying Light 2 رو به اتمام است. در این بازی جهان‌باز، شما به همراه ۴ نفر دیگر  در حال مبارزه با زامبی‌های وحشتناکی هستید که در حال نابود کردن آخرین سنگر بشریت هستند. این بازی خوش‌ساخت در تاریخ ۴ فوریه معادل پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰  برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نصب بازی در ایکس باکس

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *