گوشی تاشو honor رقیب جدی سامسونگ

 گوشی تاشو honor رقیب جدی سامسونگ

گوشی تاشو honor چه مشخصاتی خواهد داشت؟ هنوز سال جدید میلادی به جدیت شروع نشده، شایعات دنیای تکنولوژی کار خود را آغاز  کرده ‌است. از مهمترین این شایعات، اطلاعاتی است که در مورد گوشی جدید و تاشو آنر به گوش می‌رسد. این گوشی قرار است اوایل امسال در بازارهای جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: معرفی چند نمونه از امن‌ ترین گوشی های هوشمند

طبق گفته یکی از خبررسان‌های مشهور  WEIBO  که یک شبکه اجتماعی چینی است، گوشی magic V Honor قرار است از  پردازنده رده بالای اسنپدراگون ۸ Gen 1 بهره ببرد. طبق اخبار، این گوشی تنها گوشی تاشو در بازار خواهد بود که دارای این پردازنده قدرتمند است. به احتمال زیاد این پردازنده در تعدادی از گوشی‌های ۲۰۲۲ استفاده خواهد شد.

گوشی تاشو honor

صفحه نمایش، دوربین و نرم‌افزار magic V Honor

اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش نیز به دست ما رسیده است. در این اطلاعات نرخ تجدید صفحه نمایش از ۹۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز گزارش شده است. گویا صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی همانی است که به هنگام بسته شدن گوشی، آنرا مشاهده می‌کنیم و صفحه نمایش داخلی که بزرگتر است دارای نرخ تجدید ۹۰ هرتز خواهد بود.

دوربین سلفی به حالت پانچ در بالا و گوشه صفحه نمایش قرار گرفته است. در حالی که پیشبینی در مورد لنز اصلی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است.

ناگفته نماند که قرار است شاهد یک شارژر ۶۶ واتی برای نیرو بخشیدن به باتری magic V Honor باشیم.  آخرین پیشبینی در مورد سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۲ است که از ابتدا همراه گوشی خواهد بود. این خبررسان موثق اذعان داشته که تمامی این اطلاع روی نسخه ابتدایی و آزمایشی این گوشی قرار دارند و ممکن است نسخه نهایی که به زودی وارد بازار می‌شود کمی متفاوت باشد. و البته ممکن است این گوشی تنها در چین قابل دسترس باشد. باید منتظر ماند و نتیجه را دید.

گوشی honor

آیا امسال کیفیت گوشی‌های تاشو رو به بهبود می‌رود

شایعات در مورد گوشی تاشو آنر honor چند ماهیست که شنیده می‌شود. تا کنون بازار این نوع گوشی تنها در اختیار سامسونگ، هواوی و موتورولا بوده است. جای تعجب نیست که برندهای گوناگون بخواهند گوشی‌های تاشو را در رزومه خود داشته باشند تا از رقبای خود عقب نمانند.

سال پیش گوشی‌های Galaxy Z fold 3 و Galaxy Z Flip 3 به بازار آمدند و مخاطبین این برند خوش‌نام را با دو مدل اصلی گوشی‌های تاشو honor آشنا کردند. مدل کتابی و مدل جیبی دو مدل اصلی این نوع گوشی است.

شکل ظاهری گوشی تاشو آنر یعنی magic V مانند گلکسی زد فولد ۳ حالتی کتابی خواهد داشت. با توجه به پردازنده قدرتمندی که قرار است به magic v زندگی بخشد، می‎توان لقب بهترین گوشی تاشو را به گوشی تاشوی آنر داد. احتمال اینکه سامسونگ دوباره این لقب را با گوشی‌های تاشو جدید خود از آن خود کند، به هیچ عنوان کم نیست.

دیر یا زود شاهد وارد شدن اپل و گوگل نیز به بازی گوشی‌های تاشو خواهیم بود. همیشه وقتی رقابت در بازار وجود داشته باشد، کیفیت محصول نهایی نیز بالاتر خواهد رفت. پس حتما در سال پیش رو بهبود کیفیت در گوشی‌های تاشو را خواهیم دید. در نتیجه خرید گوشی‌ تاشو بین مخاطبین رکورد تازه‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی گوشی Nothing Phone 1

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *