بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی، چگونه صدای تماس را قطع کنیم؟

 بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی، چگونه صدای تماس را قطع کنیم؟

در حال حاضر گوشی‌های شیائومی با قابلیت‌های ویژه و قیمت اقتصادی نبض بازار موبایل سراسر جهان را به دست گرفته‌اند. انواع مدل‌های گوشی شیائومی با امکانات منحصر به‌فرد توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی از قابلیت‌های ویژه و کاربردی محصولات این کمپانی شناخته شده و خوشنام محسوب می‌شود که برای بسیاری از کاربران جالب خواهد بود. گاهی اوقات افراد در شرایطی قرار دارند که امکان پاسخگویی به تماس ورودی را نداشته و می‌خواهند بسیار سریع صدای زنگ را قطع کنند؛ از این‌رو استفاده از ویژگی‌های جذاب گوشی‌های هوشمند شیائومی با سیستم MIUI کمک شایانی به کاربران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هک شدن گوشی، آیا گوشی شما ردیابی می‌شود؟

قابلیت Flip to Silentدر گوشی شیائومی-بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا نحوه فعالسازی ترفند جالب بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی را آموزش دهیم؛ بنابراین اگر صاحب گوشی شیائومی هستید و می‌خواهید از این قابلیت بهره ببرید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

خرید و مشاهده قیمت روز گوشی شیائومی در فروشگاه دیجی لند

قابلیت  Flip to Silent در گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی با امکانات و قابلیت‌های ویژه به محصولی محبوب و پرطرفدار در میان کاربران سراسر دنیا تبدیل شده‌اند. یکی از قابلیت‌های کاربردی گوشی‌های شیائومی، بی‌صدا کردن گوشی در زمان تماس ورودی با چرخاندن گوشی به حالت افقی است. بدون تردید همه ما برای یکبار هم که شده در موقعیتی قرار گرفتیم که امکان پاسخگویی به تماس ورودی وجود نداشته و ناگهان صدای زنگ تلفن بلند شده است؛ از این‌رو باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به قطع کردن این صدا اقدام کرد.

ویژگی Flip to Silent در گوشی شیائومی ۱۲ MIUI این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند ترفند جالب بیصدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی را بدون دردسر انجام دهند. برای اینکه صدای زنگ گوشی در زمان تماس ورودی قطع شود، تنها باید گوشی را چرخانده و در حالت افقی قرار داد اما برای استفاده از این قابلیت کاربردی، لازم است که ابتدا این ویژگی در گوشی شیائومی فعال شود.

نحوه فعالسازی بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی

قابلیت Flip to Silent به عنوان یکی از قابلیت‌های منحصر به‌فرد سیستم MIUI گوشی‌های شیائومی به‌حساب می‌آید که بدون تردید فعالسازی آن، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم خواهد کرد. در حقیقت فعال شدن قابلیت Flip To Silence Ringer سبب می‌شود تا فرد بدون فشار دادن هیچ کلیدی یا لمس دکمه‌ای، به قطع صدای تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی اقدام کند. حال بسیاری از کاربران شیائومی این سوال را در ذهن دارند که نحوه فعالسازی بیصدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی چگونه است؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که مسیر فعالسازی این قابلیت به شرح زیر است:

  • ورود به بخش Phone (قسمت شماره‌گیری تماس) گوشی شیائومی
  • کلیک بر روی سه خط نمایش داده شده در صفحه باز شده
  • ورود به منوی تنظیمات و رفتن به بخش Incoming call
  • فعالسازی گزینه Flip to Silent Ringer پس از ورود به منوی تماس ورودی

نحوه فعالسازی بی_صدا کردن تماس_های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی

فعالسازی گزینه Flip to Silent Ringer پس از ورود به منوی تماس ورودی-بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی

لازم به ذکر است که نحوه فعالسازی این قابلیت در گوشی شیائومی Redmi Note 8 بدین صورت است که پس از ورود به قسمت Phone گوشی باید بر روی سه نقطه سمت راست و بالا کلیک کرد و از مسیر Settings–>Calling accounts–>Incoming call Settings  فعالسازی این ویژگی کاربردی را انجام داد.

همچنین می‌توان گفت که مسیر کلی فعالسازی قابلیت بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی به شرح زیر است:

Settings/Apps/System App Settings/Call Settings/Incoming Call Settings/Flip To Silence Ringer

بنابراین افرادی که از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند، می‌توانند از ترفند جذاب و کاربردی Flip to silence ringer که در منوی تنظیمات تماس‌های ورودی قرار گرفته است، بهره ببرند. این ویژگی برای قطع صدای زنگ تماس در مواقع ضروری چون حضور در جلسات مهم که امکان پاسخگویی به تماس ورودی وجود ندارد، بسیار کاربردی خواهد بود.

جمع‌بندی بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی

در مطلب فوق سعی کردیم تا آموزش مفیدی در ارتباط با نحوه فعالسازی قابلیت بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید از این ویژگی در زمان حضور در جلسات بهره ببرید.

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *