۶ کاربرد اپ استور در اپل واچ

 ۶ کاربرد اپ استور در اپل واچ

با چند روش ساده به‌راحتی می‌توانید روی اپل واچ خود از اپ‌استور استفاده کنید. اپل واچ در سال‌های اخیر بسیار پیشرفته‌تر شده و تکامل پیدا کرده است. امروزه بدون حتی لمس گوشی خود می‌توانید کارهای بسیاری با این ساعت انجام دهید. برای مثال اپ‌‌استور؛ شما می‌توانید تنها با طی کردن چند مرحله ساده از طریق اپل واچ خود به آن دسترسی داشته باشید. اگر مایلید با کاربرد فروشگاه اپ استور در ساعت هوشمند اپل واچ بیشتر آشنا شوید؛ این مقاله برای شماست.

خرید آنلاین ساعت هوشمند اپل در فروشگاه دی جی لند

برنامه‌های کاربرد ی خریداری شده خود در اپ استور را، در اپل واچ بررسی کنید

زمانی که برنامه‌ای را خریده و دانلود می‌کنید، اپ‌استور آن را به لیست برنامه‌های خریداری شده اضافه می‌کند و شما به راحتی می‌توانید بدون استفاده از گوشی خود به آن دسترسی داشته و در صورت نیاز دوباره آن‌ها را دانلود کنید. برای این‌کار ابتدا دکمه دیجیتال کرون (Digital Crown) را فشار داده و بعد آیکون اپ‌استور را در هوم‌اسکرین انتخاب کنید. سپس صفحه را تا پایین اسکرول کرده و گزینه Accounts را انتخاب کنید. گزینه Purchased و بعد My Purchases را بزنید تا به همین سادگی لیست برنامه‌‌های خریداری شده برای شما نمایش داده شود. اگر برنامه نصب شده باشد گزینه Open و اگر نباشد گزینه‌ای برای دانلود مجدد در سمت راست وجود خواهد داشت؛ ضمنا با لمس اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات بیشتری راجع به برنامه دریافت کنید. به‌خاطر داشته باشید زمانی که برنامه مورد نظر را نصب می‌کنید، در صورت در دسترس‌بودن روی گوشی شما نیز نصب خواهد شد.

اشتراک ها را مدیریت کنید یکی از کاربرد های اپ استور در اپ واچ-کاربرد اپ استور در اپل واچ

اشتراک‌ها را مدیریت کنید

باور کنید یا نه، شما می‌توانید اشتراک‌ها را تنها از طریق اپل واچ خود کنترل کنید. البته همچنان بررسی و لغو اشتراک از طریق آیفون یا آیپد آسان‌تر است؛ اما دانستن مسیر این‌کار از طریق اپل واچ خالی از لطف نیست. در مرحله اول دکمه دیجیتال کرون را در سمت راست فشار داده تا به بخش هوم‌اسکرین بروید و سپس گزینه اپ‌استور را انتخاب کنید. با اسکرول به پایین صفحه بروید تا به گزینه Account رسیده و بعد Subscriptions را بزنید. در این قسمت شما با لیست اشتراک‌های خود روبه‌رو شده و اگر قصد دارید هرکدام را لغو کنید کافیست اشتراک مورد نظر را لمس کنید؛ به پایین اسکرول کرده و با انتخاب گزینه Cancel Subscription و سپس با تایید آن مراحل را به اتمام برسانید. همچنین در صورت در دسترس‌بودن سایر برنامه‌های اشتراک، می‌توانید برنامه خود را با اپل واچ تغییر دهید.

برنامه ها را مستقیما روی اپل واچ خود دانلود کنید-کاربرد اپ استور در اپل واچ

 

 

برنامه‌ها را مستقیما روی اپل واچ خود دانلود کنید

شما می‌توانید تنظیمات برنامه ساعت که روی گوشی نصب هستند را تغییر داده تا درصورت در دسترس‌بودن اپل واچ، برنامه‌هایی که روی گوشی دانلود می‌کنید روی ساعت نیز نصب شوند. هرچند اگر قصد دارید برنامه‌ای را مستقیما روی اپل واچ خود دانلود کنید، می‌توانید از اپ‌استور برای دانلود برنامه‌های موجود استفاده کنید. برای این‌کار ابتدا دکمه دیجیتال کرون را بزنید تا به هوم‌اسکرین رفته و سپس اپ‌استور را انتخاب کنید. گزینه Search را زده و برنامه مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید. پس از پیداکردن برنامه آن را لمس کنید و گزینه Get را بزنید تا شروع به دانلود کند. پس از اتمام دانلود، برنامه نصب شده و به هوم‌اسکرین اضافه می‌شود؛ سپس می‌توانید اپلیکیشن را اجرا کرده و در صورت نیاز آن را به Dock اپل واچ اضافه کنید.

از پیشنهادات اپ استور نهایت استفاده را ببرید-کاربرد اپ استور در اپل واچ

 

 

از پیشنهادات اپ استور نهایت استفاده را ببرید

اگر به‌تازگی اپل واچ را تهیه کرده‌اید، ممکن است هنوز نهایت استفاده از آن را تجربه باشید. خوش‌بختانه برنامه‌های زیادی برای کمک به تازه‌کارها وجود دارد؛ اما از کجا باید شروع کرد؟ اپ‌استور اپل واچ لیستی از این برنامه‌ها تهیه کرده تا کار شما را آسان‌تر کند. از کیت‌های شروع اپل واچ گرفته تا برنامه‌های به‌روزرسانی‌شده برای آخرین آپدیت WatchOS، قطعا برنامه‌ای پیدا می‌شود تا نیاز شما را برطرف کند. پس از بازکردن اپ‌استور که مسیر آن را بالاتر توضیح دادیم، کافیست به پایین صفحه اسکرول کرده تا بهترین پیشنهادات اپل را درآن‌جا پیدا کنید.

قبل از دانلود برنامه همه چیز را درباره آن یاد بگیرید-کاربرد اپ استور در اپل واچ

قبل از دانلود برنامه همه چیز را درباره آن یاد بگیرید

یکی از مزیت‌های اپ‌استور گوشی این است که تمام نیازمندی‌های برنامه را پیش از نصب در اختیارتان می‌گذارد؛ خوشبختانه اپل واچ نیز تمام این اطلاعات را در لحظه نمایش می‌دهد. برای دسترسی به این اطلاعات ابتدا دیجیتال کرون را فشار داده تا به هوم‌اسکرین بروید و بعد اپ‌‌استور را باز کنید. برنامه مورد نظر خود را جست‌وجو کنید و بعد آن را انتخاب کرده تا اطلاعات بیشتر به شما نمایش داده شود. حالا کافیست به پایین اسکرول کرده و از بخش امتیاز‌ها بگذرید تا اطلاعات برنامه را ببینید. در این بخش اطلاعات بسیاری ازجمله نیازمندی‌های برنامه و همچنین فهرستی از همه رتبه‌بندی‌ها و نظراتی که سایر کاربران به اشتراک گذاشته‌اند خواهید دید؛ در ادامه برای جزئیات بیشتر راجع به برنامه می‌توانید به پایین اسکرول کرده و گزینه Information را بزنید تا به اطلاعاتی مانند کمپانی سازنده، زبان‌های پشتیبانی‌شده و رده‌بندی سنی دسترسی پیدا کنید؛ این اطلاعات بسیار کاربردی خواهد بود مخصوصا اگر قصد دارید اپل واچ را برای استفاده فرزندتان تهیه کنید.

 

 

همه چیز را در مورد دانلود کردن و کاربرد های اپ استور در اپل واچ بدانید-کاربرد اپ استور در اپل واچ

برنامه‌های خود را به صورت دستی به روز کنید و این آخرین کاربرد اپ استور در اپل واچ است

به‌طور پیش‌فرض، هر ازچندگاهی اپل واچ به‌صورت خودکار برنامه‌های موجود را آپدیت می‌کند؛ اما اگر نمی‌خواهید منتظر ساعت مانده و قصد دارید خودتان این‌کار را انجام دهید، می‌توانید از طریق این مسیر به لیست برنامه‌هایی که به آپدیت نیاز دارند دسترسی داشته و خودتان آن را انجام دهید. برای این‌کار کافیست مانند مسیر بالا به اپ‌استور رفته و سپس به پایین اسکرول کرده تا به گزینه Account برسید؛ سپس دوباره به پایین اسکرول کرده و گزینه Updates را انتخاب کنید. در اینجا، لیستی از تمام برنامه‌هایی که اخیراً به روز شده‌اند و آن‌هایی که می‌توانند آپدیت شوند را مشاهده خواهید کرد، این هم یکی دیگر از کاربرد های اپ استور در اپل واچ می باشد. اگر به‌روزرسانی اپلیکیشنی موجود شده باشد، می‌توانید با انتخاب گزینه Update در کنار نام برنامه، آن را دریافت کنید؛ همچنین اگر چندین برنامه برای آپدیت موجود است، با انتخاب گزینه Update All می‌توانید تمام آن‌ها را باهم دانلود کنید.

برنامه های خود را به صورت دستی به روز کنید-کاربرد اپ استور در اپل واچ

شکی نیست که مدیریت اپ استور در آیفون یا آیپد شما سریعتر و آسانتر است؛ اما قطعا دانستن نحوه استفاده از اپ استور در اپل واچ می‌تواند هر از چند‌گاهی به شما کمک کند. به‌خاطر داشته باشید این فقط نوک کوه یخ است؛ نکات زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نهایت استفاده از اپل واچ را ببرید.

بیشتر بخوانید: شیائومی (Mi Band 8) می‌ بند ۸ چه تغییراتی داشته است?

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *