۱۰ روش حذف تبلیغات در گوشی‌های شیائومی

 ۱۰ روش حذف تبلیغات در گوشی‌های شیائومی

در حال حاضر کمپانی شیائومی با عرضه گوشی‌های اقتصادی با قابلیت‌های ویژه توانسته مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گیرد. اگرچه گوشی‌های این شرکت چینی به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب به یکی از اصلی‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل شده‌اند اما اخیرا سیستم MIUI جدید شیائومی به دلیل تبلیغات نرم‌افزاری آزار دهنده مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در واقع این تبلیغات به شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شیائومی در جبران هزینه‌های سخت‌افزاری و عرضه گوشی‌هایی با قیمت معقول کمک شایانی می‌کنند اما بر روی تجربه کاربری تاثیر منفی خواهند گذاشت.

تبلیغات سیستم MIUI گوشی های شیائومی-حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی

حال اغلب افرادی که از انواع مدل‌های گوشی شیائومی استفاده می‌کنند، این سوال را در ذهن دارند که نحوه غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی چگونه است؟! در اینجا تلاش خواهیم کرد تا روش‌های حذف تبلیغات در بخش‌های مختلف گوشی‌های شیائومی را بیان کنیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

خرید و مشاهده قیمت روز گوشی شیائومی در فروشگاه دیجی لند

تبلیغات سیستم MIUI گوشی های شیائومی

بدون تردید نمایش تبلیغات متعدد در برنامه گوشی‌های هوشمند برای کاربران بسیار آزار دهنده است و ظاهر شدن مداوم تبلیغات در حین کار با گوشی سبب از بین رفتن تمرکز کاربران برای انجام کارها می‌شود. بسیاری از کاربران شیائومی نسبت به نمایش تبلیغات سیستم MIUI شکایت دارند و همواره به دنبال روشی برای غیرفعال کردن تبلیغات آزاردهنده در گوشی‌های شیائومی هستند. اگرچه نمایش تبلیغات به عنوان بخشی از درآمدزایی شرکت شیائومی برای جبران هزینه‌های سخت‌افزاری محسوب می‌شود و عملا امکان غیرفعال کردن آن‌ها وجود ندارد اما روش‌هایی برای حذف تبلیغات آزاردهنده از برنامه های مختلف گوشی ارائه شده است؛ بنابراین اگر صاحب گوشی شیائومی هستید و از تبلیغات آن خسته شده‌اید و به دنبال روشی برای حذف تبلیغات آزاردهنده در گوشی‌های شیائومی هستید، در بخش بعدی با ما همراه باشید.

غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی

چنانچه به دنبال خلاصی از تبلیغات آزار دهنده سیستم MIUI گوشی‌های شیائومی هستید، می‌توانید از روش‌های زیر برای رفع مشکل بهره ببرید:

۱- غیرفعال کردن تنظیمات MSA

MIUI System Ads در واقع مسئول نمایش تبلیغات در گوشی‌های هوشمند شیائومی است که فعال بودن تنظیمات آن سبب تبلیغات تصادفی و آزاردهنده می‌شود. کاربران برای حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی از طریق غیرفعال کردن MSA باید ابتدا Settings app را باز کرده و به بخش Additional Settings وارد شوند تا بتوانند گزینهMSA  را پیدا کرده و آن را غیرفعال کنند.

غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی در برنامه Mi Security-حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی

۲- غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده گوشی‌های شیائومی در برنامه Mi Security

برنامه امنیتی Mi Security به صورت پیش فرض در گوشی‌های شیائومی نصب شده است که قابلیت‌هایی از قبیل صرفه‌جویی در باتری، قفل کردن برنامه‌ها و امنیت کل داده‌ها را در اختیار کاربران شیائومی قرار می‌دهد. کاربران برای غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی از طریق برنامه Mi Security باید ابتدا برنامه را باز کرده و بر روی چرخ دنده گوشه راست بالای صفحه ضربه بزنند و در نهایت گزینه تبلیغات را غیرفعال کنند. همچنین باید مجدد به بخش تنظیمات برنامه رفته و گزینه Cleaner را انتخاب کرده و دریافت تبلیغات را خاموش کنند.

۳- غیرفعال کردن توصیه‌های تبلیغات شخصی

گزینه دیگری که پیش‌رو کاربران گوشی‌های هوشمند برند شیائومی برای غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی قرار دارد، این است که از طریق تنظیمات گوشی به بخش Additional Settings وارد شوند و گزینه Privacy را انتخاب کنند. در نهایت کاربران با کلیک بر روی گزینه Ad Services، می‌توانند توصیه‌های تبلیغات شخصی را غیرفعال کنند.

۴- غیرفعال کردن گزینه Get Apps Store

نمایش تبلیغات در حین بازی بسیار ناخوشایند و آزار دهنده است؛ زیرا در حین بازی باید لحظاتی را صبر کرد تا دکمه ضربدر تبلیغات ظاهر شود و با کلیک بر روی آن، تبلیغات حذف شود؛ بنابراین کاربران شیائومی می‌توانند به تنظیمات برنامه وارد شده و گزینه Passwords & Security را انتخاب کنند و سپس بر روی Authorization & revocation کلیک کرده و با پیدا کردن Get Apps، آن را غیرفعال کنند.

۵- غیرفعال کردن تبلیغات در  Mi Browser

Mi Browser به عنوان مرورگر رسمی شیائومی به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های شیائومی نصب شده است. این مرور از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار بود و با کلیه دستگاه‌ها چون تبلت و سایر گوشی‌های هوشمند سازگار است اما نمایش تبلیغات در حین باز کردن لینک سایت‌های مختلف بسیار ناخوشایند است که امکان کلیک و فعالیت در وب‌سایت را به کاربران نمی‌دهد؛ از این رو برای غیرفعال کردن تبلیغات در آن باید ابتدا Mi Browser باز شود و کاربران به بخش تنظیمات بروند و بر روی Privacy & Security ضربه بزنند و در نهایت گزینه Personalized Services را غیرفعال کنند.  

۶- غیرفعال کردن تبلیغات در Mi File Manager

Mi File Manager یک برنامه مدیریت فایل گوشی‌های اندرویدی مختص شیائومی است که امکان کنترل بیشتر بر روی فایل‌های گوشی، کپی، انتقال و حذف فایل را به کاربران می‌دهد. کاربر برای حذف تبلیغات در برنامه Mi File Manager باید ابتدا آن را باز کند و بر روی Settings کلیک کرده و وارد بخش About شود و در نهایت گزینه Recommendations را غیرفعال کند.

۷- غیرفعال کردن تبلیغات در Mi Video

Mi Video به عنوان پخش کننده ویدیویی پیش فرض گوشی‌های شیائومی از قابلیت‌هایی چون جستجوی آنلاین زیرنویس ویدیو و انتخاب زبان مورد نظر برخوردار است اما نمایش تبلیغات حین تماشای ویدئو برای کاربران اذیت‌کننده خواهد بود که برای غیرفعال کردن نمایش تبلیغات باید ابتدا Mi Video باز شود و کاربر بر روی گزینه Account Menu ضربه بزند و تنظیمات را انتخاب کرده و در نهایت گزینه  recommendations و اعلان‌های تبلیغاتی را غیرفعال کند.

۸- غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی در Mi Music

Mi Music یک پلیر پیش فرض برای گوشی‌های شیائومی اندروید ۴ به بالا است که عملکردی مانند برنامه Spotify دارد و امکان جا‌به‌جایی آهنگ بین دستگاه ‌های گوناگون را برای کاربران فراهم می‌کند اما نمایش تبلیغات در این پلیر بسیار آزاردهنده است. برای غیرفعال کردن تبلیغات در Mi Music باید ابتدا برنامه را باز کرده و از تنظیمات به تنظیمات پیشرفته رفته تا بتوان گزینه‌Receive Recommendations غیرفعال کرد.

غیرفعال کردن تبلیغات در Mi Video-حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی

۹- غیرفعال کردن تبلیغات در Mi themes

Mi themes برنامه اختصاصی گوشی شیائومی بوده که برای سفارشی‌سازی تم ایجاد شده است که در کنار ارائه تصویرهای بک گراند جذاب، هزاران موسیقی زنگ گوشی موبایل و فونت‌های زیبا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. غیرفعال کردن تبلیغات آزاردهنده در گوشی‌های شیائومی برنامه Mi themes از طریق باز کردن برنامه، کلیک بر روی My page menu و تنظیمات انجام می‌شود تا در نهایت کاربر بتواند گزینهrecommenations  را غیرفعال کند.

بیشتر بخوانید: بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی

۱۰- غیر فعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی بخش دانلودها

برای حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی از بخش دانلود‌ها، کاربران باید ابتدا برنامه دانلودها را باز کرده و بر روی تنظیمات کلیک کنند تا امکان غیرفعال کردن گزینه Recommended content فراهم شود و در نهایت کاربران از شر تبلیغات خلاص شوند.

غیر فعال کردن تبلیغات بخش دانلودها-حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی

جمعبندی: در مطلب فوق سعی کردیم تا روش‌های غیرفعال کردن تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی را بیان کنیم تا صاحبان گوشی شیائومی بتوانند به راحتی از شر تبلیغات خلاص شوند و با خیال راحت و آسوده از گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *