مانیتور هوشمند سامسونگ Smart Monitor M7 series

 مانیتور هوشمند سامسونگ Smart Monitor M7 series

مدتی است سامسونگ در زمره تولیدکنندگان مانیتور کامپیوتر فعالیت می‌کند و محصولاتی که این کمپانی به بازار روانه کرده، دارای خصوصیات منحصربه‌فرد و جذابی است. اگر به دنبال خرید مانیتور هوشمند و کارآمد یا خواهان مانیتور گیمینگ استثنایی هستید و قیمت مانیتور با توجه به امکانات فوق‌العاده آن برای‌تان مطرح نیست با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از مانیتور سامسونگ، مانیتور m7 سامسونگ بپردازیم.

کمپانی کره‌ای سامسونگ در ماه نوامبر تازه‌ترین مانیتورهای خود را معرفی کرد. این مانیتورها که در رده هوشمند این شرکت هستند در مدل‌های M7 و M5 رونمایی شد. زمانی که سامسونگ سال گذشته “M7 Smart Monitor” را معرفی کرد، برای یک مانیتور تجاری با اندازه صفحه نمایش ۳۲ اینچ، بسیار بزرگ محسوب می‌شد. حال غول سخت افزار کره‌ای با یک مدل ۴۳ اینچ جدید، ابعاد خود را به میزان قابل توجهی بیشتر کرده است.

این مانیتورها هم‌ مانند تلویزیون‌های اسمارت سامسونگ مجهز به سیستم عامل ” Tizen OS ” هستند. در حال حاضر مانیتورهای هوشمند به منظور رفع  نیازهای جدید کاربران و فراگیری دورکاری مشاغل، به بازارهای بین‌المللی عرضه شد‌ه‌اند.

با پیشرفت سریع تکنولوژی، آهنگ زندگی مردم دنیا متناسب با این پیشرفت در حال تغییر و ترقی است و هر روز به میزان فعالیت‌هایی که در منزل قادر به انجام آن هستیم افزوده می‌شود. کاربران دنیای دیجیتال و الکترونیک در پی پیشرفت و مدرن شدن هر چه بیشتر تولیدات و ابزارهای خود هستند تا آسوده‌تر در کمترین زمان ممکن کارهای روزانه را انجام دهند.

 

 

مانیتور سامسونگ m7Smart Monitor M7 series

 

 

نمایشگر مانیتور هوشمند M7 سامسونگ

نمایشگر M7 سری هوشمند سامسونگ، یکی از ابتکارات نوین این کمپانی است با هدف بهرمندی آن گروه از اشخاصی که تمایل دارند منازل‌شان هم‌زمان دفتر کار، اتاق ورزش، کنسرت، سینما و کلاب بازی‌های رایانه‌ای باشد. 

به گفته هایسونگ‌ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای تجاری سامسونگ: «در سراسر جهان، کار، تحصیل و سرگرمی به فعالیت‌هایی خانه محور تبدیل شده است. مانیتورهای جدید Smart series” ما پاسخی مستقیم به این تقاضاست. با این مانیتورها کاربران دیگر مجبور به رفت‌وآمد بین چند نمایشگر نیستند، چرا که تمامی آنچه لازم دارند در مانیتور m7 سامسونگ جمع شده است».

به‌راحتی وصل کنید و تماشا کنید

شما با بهره‌گیری از امکاناتی مثل “Tap View” و “App Casting” می‌توانید فقط با یک ضربه کوچک به نمایشگر یا همان مانیتور m7 سامسونگ وصل شوید. همین‌طور برای استفاده دسکتاپ گوشی خود می‌توانید از سامسونگ دکس “DeX” بهره ببرید.

با مانیتور M7 هوشمند سامسونگ دیگر نیاز به جابه‌جایی همیشگی نیست. با “”Automatic Source Switch Plus، نمایشگرتان دستگاه‌های متصل‌شده جدید را به‌محض وصل شدن شناسایی می‌کند و سیگنال درست را نمایش می‌دهد. دیگر نیازی به جستجوی ورودی صحیح در منو نیست.

اولین نمایشگر برای تمام جوانب فصول زندگی

شرکت سامسونگ مدعی است این مانیتور هوشمند، اولین مانیتور

جهان هست که سرویس رسانه Over-The-Top OTT””، امکان اتصال شبکه همراه و قابلیت‌های استفاده راه دور از رایانه شخصی را ترکیب می‌نماید. نمایشگرهای هوشمند شرکت سامسونگ برای اتصال به گوشی‌، لپ‌تاپ و رایانه‌ها گزینه‌های متنوع و مختلفی را به کابران خود ارائه کرده‌اند.

مانیتور M7 سامسونگ، یک نمایشگر تماما هوشمند است و بدون هیچ احتیاجی به دستگاه یا دستگاه‌های دیگری، می‌تواند از پس بعضی موارد پیش‌فرض بر بیاید. به دلیل وجود سیستم عامل ” Tizen” ، M7 می‌تواند بی‌نیاز از یک کامپیوتر، رسانه‌های آنلاین مثل نتفلیکس را نمایش دهد.

برای اتصال مانیتور هوشمند سامسونگ، از طریق کابل “HDMI، USB 2.0، USB-C” و همین‌طور “Wi-Fi” و بلوتوث ۴٫۲ از دیگر امکانات مانیتورهای سری “Smart” سامسونگ است. صفحه کلید یا موس خود را می‌توان از طریق بولوتوث ۴٫۲ به این نمایشگر وصل کنید.

 

 

مانیتور هوشمند سامسونگSmart Monitor M7 series

 

 

مانیتور M7 سری “Smart” سامسونگ این قابلیت را برای کاربران خود مهیا کرده تا حتی بدون احتیاج به رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌ها هم به فایل‌ها و پوشه‌های خود امکان دسترسی را داشته باشند. به راحتی می‌توانید کنفراس یا سمینار کاری خود را بی هیچ دغدغه فنی ارائه دهید یا در آن شرکت کنید.

 M7 از برنامه مایکروسافت آفیس ۳۶۵ پشتیبانی می‌کند و این زمینه را فراهم می‌سازد تا شما مانند محل کار خود به اسناد و پوشه‌های خود دسترسی داشته باشید. به کمک امکانات “Wi-Fi” و بلوتوث در این نمایشگر، قادر خواهید بود بدون نیاز به سیم یا کابل و به صورت بی‌سیم به گوشی‌ و تبلت‌های خود متصل شوید و می‌توانید به فایل و اسناد کاری در فضای ابری نظارت کرده یا ویرایش و ذخیره‌سازی انجام دهید. امکانات مختلف و متنوع اتصال باعث شده تا بتوان با یک مانیتور هوشمند هر قسمتی از منزل را به دفتر کار خود مبدل نمایید.

شما یک سینمای خصوصی نامحدود و مجهز در منزل دارید

مانیتور هوشمند M7 سامسونگ برای پخش فیلم‌ و سریال هم امکانات خود را به رخ می‌کشد. این نمایشگر به لطف وضوح بالای خود یعنی Ultra HD”” و کیفیت “۴K” با پشتیبانی از تکنولوژی “HDR10” و عرضه شبکه‌های اینترنتی مانند Netflix‎، Disney Plus، YouTube، HBO و.. راندمانی گیرا و خیره کننده‌ای دارد. 

افزون بر این M7 سری “”Smart از امکان تطبیق روشنایی تصویر یا Adaptive Picture”” (به طور خودکار نور خروجی دستگاه را متناسب با نور محیط یا اتاق شما تنظیم می‌کند) بهرمند است که در واقع به وسیله هوش مصنوعی، چگونگی زمان و مکان را آنالیز‌ و واکاوی می‌کند تا بالاترین و مناسب‌ترین کیفیت تصویر را ارائه دهد.

سری مانیتورهای هوشمند توانستند گواهینامه رسمی “Eye Comfort” را از یک موسسه آلمانی به نام “TÜV Rheinland” که یک مرکز با اعتبار جهانی است، دست یابند. “TÜV Rheinland” موسسه‌ای پیشرو و مستقل در حیطه بررسی فناوری است که روی اثرات سلامتی محصولات ارائه شده از سوی شرکت‌های مختلف دنیا نظارت دارد. قابلیت “Eye Comfort” در نمایشگر مانیتور هوشمند سامسونگ به شما کمک می‌کند تا با حذف نور آبی نمایشگر، خستگی چشم به حداقل ممکن برسد به اضافه اینکه می‌توانید با روشن کردن وضعیت “Eye Saver” اندازه نور آبی مانیتور را کاهش دهید. همه خصوصیاتی که ذکر شد بیان می‌کند که این نمایشگر در حقیقت یک تلویزیون هوشمند است.

 

 

مانیتور m7Smart Monitor M7 series

 

 

هوشمند و دنیایی از تنوع

وجود سیستم عامل Tizen OS در نمایشگر هوشمند M7 سامسونگ موجب شده تا نظیر تلویزیون‌های اسمارت این شرکت، اپ‌ها و برنامه‌های کاربردی در موضوعات آموزشی، ورزشی،  تفریحی و… در دسترس کاربران M7 هم قرار گیرد. کلکسیون کاملی از برنامه‌ها در فضای “Smart Hub” ارائه شده است.

M7 به دلیل تعبیه شدن دستیار صوتی “”Google Assistant و Bixby 2.0″، “Alexa” روی ریموت‌کنترل مخصوص خود و با بهره‌مندی از برنامه “Smart Things” به اضافه دارا بودن اسپیکرهای دوگانه ۵ واتی، تجربه کار با برنامه‌ها را آسان و دلچسب می‌کند.

به لطف AirPlay2 یکپارچه، می‌توانید از دستگاه‌های Apple برای کار و بازی روی صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید. با ایجاد مجموعه نمایشگر دوتایی بی‌سیم و با MacBook و «مانیتور هوشمند» خود، روند کارتان را بهبود ببخشید. هنگام استراحت، بی‌دردسر از ویدیوها، موسیقی، عکس‌ها و سایر محتواهای موجود در iPhone و iPad خود لذت ببرید.

زوایای پنهان بازی را واضح ببینید

فقط به فکر بردن بازی باشید. برای جست‌وجو در قسمت‌های پنهان در میادین بازی با «نمای بازی فوق عریض»، صفحه نمایش را روی حالت ۲۱:۹ تنظیم کنید. حالا زمانی که در نمایشگر فوتبال بازی می‌کنید، بخش‌های بیشتری از زمین را تا تیر دروازه خواهید دید و در بازی‌های جنگی، ماشین‌سواری، نمای طبیعی و فراگیری از جاده پیش روی خود در اختیار دارید.

صفحه نمایش ۴۳ اینچی M7 از یک مانیتور “۴K Ultra-High Definition (UHD)” استفاده می‌کند که قادر است هم‌زمان از یک اتاق کار به یک مرکز تفریحی و سرگرمی “۴K” با اپلیکیشن‌های داخلی، اسپیکرها و امکانات HDR10″” تبدیل شود.

این نمایشگر “Smart series” سامسونگ با داشتن امکاناتی ‌مانند اتصال راحت و آسان به گوشی‌ و لپ‌تاپ، با در دسترس قرار دادن سرویس‌های اینترنتی و آنلاین پراستفاده و خدمات کاربردی از راه دور مختلف به مجموعه‌ای جذاب و اختصاصی برای فصل نوینی از زندگی در عهد دیجیتال مبدل شده که کار با آن لذت بخش بوده و چشم پوشی از این همه قابلیت و هوشمندی کاری سخت به نظر می‌آید.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین سایز تلویزیون برای شما، بهترین سایز تلویزیون کدام است؟

رخساره روستایی

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

  • سلام این مانینور نیاز ب کیس نداره و حافظه داخلیم داره یا ن میشه توضیح بدید ممنون میشم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *