چگونه دو اینستاگرام در یک گوشی داشته باشیم؟ داشتن ۲ Instagram درگوشی آیفون/اندروید

 چگونه دو اینستاگرام در یک گوشی داشته باشیم؟ داشتن ۲ Instagram درگوشی آیفون/اندروید

بدون تردید اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram) به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان شناخته می‌شود که جای خود را در زندگی روزمره مردم باز کرده است. حال بسیاری از کاربران به دلایلی چون راه‌اندازی کسب و کار، به داشتن دو اکانت اینستاگرام بر روی یک گوشی هوشمند تمایل نشان می‌دهند و به دنبال راهکاری برای داشتن دو اینستاگرام در یک گوشی هستند.

بیشتر بخوانید: امن‌ ترین گوشی های هوشمند

اپلیکیشن جهانی Instagram این قابلیت را دارد که در یک اپلیکیشن و تنها یک گوشی هوشمند، بتوان تا حداکثر ۵ اکانت را مدیریت کرد اما برخی از افراد به دلایلی چون مدیریت اکانت‌های تجاری متعدد و مدیریت پیج‌های مختلف، به دنبال فعال کردن بیش از ۵ اکانت بر روی گوشی هوشمند هستند که در چنین مواقعی باید به نصب اینستاگرام دوم اقدام کرد؛ بنابراین کاربرانی که می‌خواهند داشتن دو اینستاگرام در یک گوشی را تجربه کنند، باید با روش نصب اینستاگرام دوم آشنا شوند.

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا نحوه داشتن دو اینستاگرام در یک گوشی هوشمند را به صورت کامل و جامع توضیح دهیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید بیش از ۵ اکانت اینستاگرامی را در یک گوشی فعال و مدیریت کنید.

فعال کردن 5 اکانت در یک اپلیکیشن اینستاگرام و یک گوشی

فعال کردن ۵ اکانت در یک اپلیکیشن اینستاگرام و یک گوشی

اینستاگرام در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. با توجه به ماهیت این شبکه اجتماعی، بسیاری از افراد به دلایل مختلف به فعال سازی چندین اکانت اینستاگرامی نیاز دارند. Instagram امکان اضافه کردن ۵ اکانت در یک اپلیکیشن را به کاربران می‌دهد اما افرادی که می‌خواهند برای بیزینس یا مدیریت پیج دیگران، بیشتر از ۵ اکانت در گوشی خود داشته باشند، باید به نصب اپلیکیشن دوم اقدام کنند تا بتوانند حداکثر ۱۰ اکانت اینستاگرامی را در یک گوشی هوشمند فعال کرده و مدیریت کنند. حال برای مدیریت ۵ اکانت بر روی یک اپلیکیشن اینستاگرام و یک گوشی، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • اکانت اول در اینستاگرام را با باز کردن برنامه > ورود اطلاعات > کلیک بر روی گزینه Log In  فعال کنید.
  • پس از ورود به اکانت اول برای فعال کردن اکانت دوم باید آیکون پروفایل در نوار پایین صفحه را لمس کنید و به صفحه پروفایل بروید.
  • بر روی نام کاربری بالای صفحه و گوشه سمت چپ کلیک کنید و در نیم پنجره نمایش داده شده، گزینه Add Account را لمس کنید.
  • بر روی گزینه Log Into Existing Account کلیک کنید و به صفحه ورود به اکانت بروید.
  • نام کاربری و رمز عبور را در صفحه ورود وارد کنید.
  • بر روی آیکونLog In کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

برای فعال کردن اکانت‌های بعدی هم باید دقیقا مراحل را از ابتدا انجام دهید تا در نهایت بتوانید ۵ اکانت در یک اینستاگرام داشته باشید.

چگونه دو اینستاگرام در یک گوشی داشته باشیم؟

چگونه دو اینستاگرام در یک گوشی داشته باشیم؟

بسیاری از افراد تبه داشتن بیش از ۵ اکانت اینستاگرام بر روی گوشی موبایل تمایل دارند اما داشتن تنها یک اپلیکیشن اینستاگرام، این اجازه را به کاربران نمی‌دهد؛ بنابراین افراد باید به نصب اینستاگرام دوم بر روی گوشی هوشمند اقدام کنند که بتواند به صورت مجزا از برنامه اصلی Instagram فعالیت کند اما چگونه می‌توان دو برنامه اینستاگرام بر روی یک گوشی داشت؟! همانطور که می‌دانید، در زمان نصب اینستاگرام بر روی گوشی، چنانچه نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن بر روی گوشی نصب باشند، اینستاگرام جدید به عنوان آپدیت بر روی آن نصب خواهد شد و فقط یک برنامه اینستاگرام بر روی گوشی موبایل وجود خواهد داشت.

حال بسیاری از کاربران این سوال را در ذهن دارند که چگونه دو اپلیکیشن اینستاگرام بر روی یک گوشی داشته باشیم؟ چگونه موقع نصب اینستاگرام، نسخه جدید بر روی نسخه قبلی نصب نشود و به صورت مجزا عمل کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ابتدا نصب نرم‌افزار  App Clonerبر روی گوشی الزامی خواهد بود تا بتوان با استفاده از آن، یک نسخه کپی از برنامه‌ها ساخت و هر برنامه به صورت کاملا مجزا قابل استفاده باشد.

نصب دو اینستاگرام در یک گوشی آیفون با نرم_افزار App Cloner

آموزش نصب دو اینستاگرام در یک گوشی با نرم‌افزار App Cloner

نصب دو اینستاگرام مجزا و فعال کردن حداکثر ۱۰ اکانت بر روی یک گوشی موبایل به دغدغه‌ای برای کاربران حرفه ای اینستاگرام تبدیل شده است که در ادامه آموزش کاملی برای نصب دواینستاگرام در یک گوشی با نرم‌افزار App Cloner در اختیارتان قرار می‌دهیم:

نصب دو اینستاگرام در یک گوشی اندروید با نرم‌افزار App Cloner

اگر صاحب گوشی اندروید هستید و می‌خواهید از دو اپلیکیشن اینستاگرام در یک گوشی استفاده کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • دانلود و نصب برنامه App Cloner
  • باز کردن برنامه و کلیک بر روی آیکون + در صفحه اول برنامه
  • انتخاب اپلیکیشن اینستاگرام از لیست برنامه‌های موجود

پس از انجام این مراحل، زمانی‌که قصد استفاده از اینستاگرام دوم را داشته باشید، می‌توانید از طریق برنامه App Cloner وارد اینستاگرام دوم شوید و به مدیریت اکانت‌های خود بپردازید.

نصب دو اینستاگرام در یک گوشی آیفون با نرم‌افزار App Cloner

صاحبان گوشی آیفون که قصد دارند به نصب دو اینستاگرام بر روی یک گوشی اقدام کنند، باید به نصب نرم‌افزار App Cloner یا برنامه‌های مشابه اقدام کنند. مراحل نصب اینستاگرام دوم بر روی سیستم عاملIOS  به شرح زیر است:

  • دانلود و نصب نرم‌افزار App Cloner
  • ورد به نرم‌افزار و وارد کردن ایمیل
  • وارد کردن کد تایید ارسال شده به حساب ایمیل
  • تنظیم رمز عبور برای برنامه
  • کپی کردن برنامه مورد نظر و فعالیت بر روی آن

برای اینکه بخواهید اینستاگرام دوم را بر روی گوشی آیفون نصب کنید، باید از لیست برنامه‌های نرم‌افزار App Cloner بر روی آیکون برنامه‌ اینستاگرام کلیک کنید و به مدیریت اکانت‌ها بپردازید.

بیشتر بخوانید: معرفی نرم‌افزارهای ریکاوری SMS در اندروید

جمع‌بندی مطلب دو اینستاگرام در یک گوشی

در مطلب فوق سعی کردیم تا آموزش کامل و جامعی در ارتباط با نحوه داشتن دو اینستاگرام در یک گوشی در اختیارتان قرار دهیم تا افرادی که قصد مدیریت بیش از ۵ اکانت اینستاگرام در یک گوشی هوشمند را دارند، بتوانند به راحتی به فعال کردن اکانت‌های اینستاگرامی اقدام کنند.

صبا رامش

مطالب مرتبط

2 دیدگاه ها

  • سلام من برای نصب اینستاگرام دوم روی گوشی app cloner نصب کردم ولی واردش میشم برنامه اینستا را انتخاب میکنم پیام میاد دسترسی به این صفحه امکان پذیر نیست
    لطفا راهنماییم کنید ممنونم🙏

  • برای ایفون پولین راه دیگه ای نیس؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *