معرفی و بررسی گوشی شیائومی ۱۱t pro

 معرفی و بررسی گوشی شیائومی ۱۱t pro

با این که بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی شرکت شیائومی در کشورمان به شدت داغ است اما واقعیت این است که گوشی‌های بالارده این شرکت هم اگر به اندازه میان‌رده‌ها و اقتصادی‌های این شرکت ارزش خرید نداشته باشند، ارزششان کمتر نیست. یکی از بهترین بالارده‌های این برند، شیائومی ۱۱T Pro است. در این مطلب، ما با بررسی گوشی شیائومی ۱۱T Pro، بیشتر با این غول چینی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

خرید انواع گوشی شیائومی از فروشگاه دی جی لند

شیائومی 11T Pro انتخابی برای حرفه‌ای‌ها!-گوشی شیائومی 11t pro

شیائومی ۱۱T Pro، انتخابی برای حرفه‌ای‌ها!

شاید بسیاری از حرفه‌ای ترجیح دهند سراغ محصولات اپل یا سامسونگ بروند اما گوشی ۱۱ تی پرو شیائومی، این جاست تا قواعد بازی را تغییر دهد. اگر با گوشی شیائومی ۱۱ تی آشنایی داشته باشید، شاید فکر کنید این گوشی هم مانند نسخه پایه است اما واقعیت این است که نسخه پرو شیائومی ۱۱T، از زمین تا آسمان با نسخه پرو تفاوت دارد. گوشی شیائومی ۱۱ تی از یک چیپست پرچم‌دار، دوربینی قدرتمند، باتری بزرگ، سیستم شارژ بسیار سریع، طراحی چشم‌نواز و هر چیزی که یک کاربر از گوشی هوشمندش می‌خواهد بهره می‌برد و یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی در سال‌های اخیر است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا

اسنپدراگون ۸۸۸ اینجاست!

با این که این گوشی شیائومی نقاط قوت زیادی دارد اما بهتر است پیش از هر چیز، به الماس پنهان شده در این گوشی بپردازیم. تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ همچنان یکی از قدرتمندترین تراشه‌های بازار است که به کاربران اجازه می‌دهد در تمام بازی‌ها و برنامه‌ها، تجربه‌ای به شدت روان و باکیفیت داشته باشد. البته این تراشه با وجود عملکرد بسیار خوبش، بارها به خاطر داغ شدن بیش از حدش مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. البته این تراشه در کنار این نقطه ضعف، به دلیل بهره بردن از معماری ۵ نانومتری، می‌تواند در مصرف باتری بهینه عمل کند. این تراشه از گرافیک آدرنو ۶۶۰ برای هندل کردن تسک‌های گرافیکی بهره می‌برد. گرافیک آدرنو ۶۶۰ هرچند یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین گرافیک‌های کوالکام محسوب نمی‌شود اما همچنان در سطح بالایی قرار دارد و جزو بهترین‌ها است.

نمایشگر شیائومی ۱۱T Pro

نمایشگر این گوشی با داشتن رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، اندازه ۶.۶۷ اینچی، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، روشنایی حداکثری ۸۰۰ نیتی و قابلیت HDR10 پلاس، می‌تواند همان چیزی باشد که عاشقان یک صفحه نمایش باکیفیت دنبالش هستند. بررسی گوشی شیائومی ۱۱T Pro نشان می‌دهد رنگ‌ها اغراق شده نیستند و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی گوشی، آسیب خیلی زیادی به عمر باتری نمی‌زند. استفاده از دارک مود با توجه به جنس امولد پنل صفحه نمایش، لذت‌بخش‌تر از همیشه است. نسبت نمایشگر به بدنه در شیائومی ۱۱T Pro نیز ۸۵.۱ درصد است که در مقایسه با رقبا عدد مناسبی است. به طور کلی می‌توان گفت نمایشگر این گوشی، هیچ نقطه ضعف بزرگی ندارد و شیائومی در این بخش هم سنگ تمام گذاشته تا کاربران این بالارده قدرتمند را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: بی‌صدا کردن تماس‌های ورودی با چرخاندن گوشی در شیائومی، چگونه صدای تماس را قطع کنیم؟

بررسی دوربین گوشی شیائومی ۱۱T Pro

در کنار قلب تپنده این گوشی، دوربین فوق‌العاده‌اش دیگر نقطه قوتش است. حسگر دوربین واید این گوشی از ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در ثبت ریزترین جزئیات هم عملکرد باورنکردنی دارد. دوربین گوشی در محیط‌های تاریک هم بسیار خوب عمل می‌کند و برای ثبت تصاویری فوق‌العاده، به محیط‌هایی پرنور نیاز نخواهید داشت. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی از نوع اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای و یک دوربین تله فوتو ماکرو پنج مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. جالب است بدانید با توجه به توانایی‌های دوربین و پردازنده، این گوشی می‌تواند از پس ضبط ویدئوهایی با کیفیت ۸K بربیاید. دوربین سلفی گوشی شیائومی ۱۱T Pro نیز که از طراحی موسوم به حفره‌ای استفاده می‌کند شانزده مگاپیکسلی است. این دوربین می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ و با نرخ فریم ۱۲۰ ضبط کند. این دوربین هم در ثبت جزئیات و رنگ‌ها عملکرد قابل قبولی دارد نمی‌توان خرده‌ای از آن گرفت.

شارژ سریع گوشی شیائومی ۱۱T Pro: هفده دقیقه‌ای به صد درصد برسید!

تکنولوژی شارژ سریع، سریع‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم پیشرفت کرده و پرچمدار این پیشرفت در دنیای گوشی‌های هوشمند، شرکت شیائومی است. شیائومی در توسعه این گوشی، از تکنولوژی محبوب شارژ ۱۲۰ واتی‌اش استفاده کرده که می‌تواند برای تمام کاربران مفید باشد. اگر ادعاهای شیائومی درست باشند، گوشی شیائومی ۱۱T Pro می‌تواند در تنها هفده دقیقه به صورت کامل شارژ شود! حتی اگر هفده دقیقه فرصت ندارید، می‌توانید در تنها ده دقیقه گوشی ۱۱ تی پرو خود را از صفر تا ۷۲ درصد شارژ‌ کنید و بدون نیاز به پاوربانک، از خانه خارج شوید. این گوشی به تکنولوژی‌هایی مانند کوییک شارژ ۳ پلاس و پاور دلیوری ۳.۰ نیز استفاده می‌کند. دیگر ویژگی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۱ شیائومی-گوشی شیائومی 11t pro

دیگر ویژگی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۱ شیائومی ۱۱T Pro

گوشی شیائومی ۱۱T Pro به اسپیکرهای استریو مجهز است و از قابلیت دالبی اتموس بهره می‌برد. تیون صدای این گوشی بر عهده برند شناخته شدن هارمن کاردن بوده است. در این گوشی خبری از جک هدفون نیست و برای اتصال هندزفری، باید از کانکتور یا ایرباد استفاده کنید. حسگر اثر انگشت این گوشی در فریم آن جای گرفته است. قیمت این گوشی چیزی حدود ۴۱۰ دلار است.

جمع‌بندی نهایی همان طور که در بررسی گوشی شیائومی ۱۱T Pro خواندید، این گوشی از نظر سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، دوربین و قابلیت‌ها جزو بهترین گوشی‌هایی است که تا به امروز توسط Xiaomi معرفی شده است. این گوشی با قیمت حدود دوازده میلیونی‌اش، انتخابی فوق‌العاده است و می‌تواند سخت‌گیرترین کاربران را هم راضی کند. نظر شما چیست؟ آیا در بازه قیمتی زیر سیزده میلیون تومان، گوشی بهتری از شیائومی ۱۱T پرو پیدا می‌شود؟

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی Xiaomi 13 Lite

 

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *