نقد و بررسی هواوی بند ۷، آیا هواوی بند ۷ ارزش خرید دارد؟

 نقد و بررسی هواوی بند ۷، آیا هواوی بند ۷ ارزش خرید دارد؟

هواوی بند ۷ یکی از آن ساعت‌های هوشمندی است که به خاطر وزن سبک و جمع و جور بودنش می‌توان به صورت روزانه در هر شرایطی از آن استفاده کرد. یکی از دلایل محبوبیت این ساعت هوشمند، قیمت بسیار مناسب و باتری قدرتمند آن است.

هواوی بند ۷ در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز و صورتی به بازار عرضه شده است. چیزی که ارزش خرید این ساعت هوشمند را بالا می‌برد لیستی ازامکاناتی بوده که با توجه به قیمتی که دارد بسیار جالب توجه است.

وزن این ساعت هوشمند با احتساب بند آن تنها ۲۸ گرم است. ۹۶ برنامه ورزشی را در خود جای داده و دارای سیستم پاینده ضربان، اکسیژن خون و خواب است. نوتیفیکیشن‌ها را نمایش  را نمایش می‌دهد و تا ۱۴ روز شارژ باتری را نگه می‌دارد.

شما در دیجی لند می‌توانید نسبت به خرید و مشاهده قیمت انواع ساعت هوشمند اقدام کنید.

سخت‌افزار هوای بند 7

سخت‌افزار هوای بند ۷

هواوی بند ۷ با وجود وزن سبک، دارای بدنه محکمی است. وزن سبک این ساعت به خاطر عدم استفاده هواوی از هیچ نوع فلزی در ساخت شاسی هواوی بند ۷ است. به گفته خود هواوی جنس آن از پلیمراست. البته در نگاه اول کاملا به شکل فلز دیده می‌شود.

برای هدایت ساعت جدا از صفحه نمایش لمسی از یک کلید که سمت راست ساعت قرار دارد، استفاده می‌شود. با یکبار زدن دکمه صفحه پروفایل‌های ورزشی باز شده و با دوبار زدن دکمه به صفحه اصلی بر می‌گردد.

صفحه نمایش هواوی بند 7

صفحه نمایش نمایش هواوی بند ۷ 

صفحه نمایش هواوی بند ۷ یک پنل ۱٫۴۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل است. شکل مستطیلی ساعت باعث شده که اندازه آن از چیزی که هست بزرگتر به نظر آید.

استفاده از این ساعت به خاطر صفحه نمایش و رنگ‌های شفاف صفحه نمایش، بسیار لذت بخش است. نور صفحه نمایش در روزهای آفتابی کافی است؛ اگرچه هیچ گزینه‌ای برای افزایش خودکار نور در محیط‌های روشن وجود ندارد.

با این حال گزینه‌ای برای کم کردن نور صفحه در شب در نظر گرفته شده که بسیار کارآمد است. گزینه Always on display در هواوی بند ۷ به خاطر آمولد بودن صفحه نمایش فعال است و ۵ واچ فیس گوناگون را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در پشت هواوی بند ۷ شاهد سنسور ضربان قلب و جای شارژر مغناطیسی هستیم.

صفحه نمایش نمایش هواوی بند 7 

نرم‌افزار هواوی بند ۷

سیستم عامل این ساعت هوشمند به صورت همزمان با گوشی هماهنگ می‌شد و هیچگونه اپلیکیشن اضافه‌ای ندارد. بیشتر وابسته به عملکرد گوشی است و خود قابلیت افزایش عملکرد را ندارد.

در عوض صفحات موجود در خود هواوی بند ۷ مانند اپلیکیشن‌ها عمل می‌کند. یک صفحه مخصوص برای پایش ضربان قلب، یک صفحه جداگانه برای پایش سطح اکسیژن خون، یک صفحه برای پیشبینی وضع هوا و یک صفحه برای کنترل موزیک برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

بر خلاف ساعت‌های دیگر، واچ فیس‌های  هواوی بند ۷ از طریق نگه داشتن انگشت روی صفحه اصلی و انتخاب واچ فیس مورد نظر عوض نمی‌شوند. برای این کار باید به قسمت تنظیمات ساعت رفت. این می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذابیت نداشته باشد.

چیز دیگری که ممکن است از جذابیت عملکرد این مچبند سلامتی بکاهد، عدم قابلیت تغییر کارایی دکمه ساعت است. اپلیکیشن مخصوص این ساعت هوشمند در Play Store موجود است ولی برای استفاده، ساعت دوباره به به روزرسانی نیاز دارد.

عمر باتری هواوی بند 7

عمر باتری هواوی بند ۷

بزرگترین نقطه قوت این محصول باتری قدرتمند آن است. با استفاده معمولی تا ۱۴ روز با یک بار شارژ دوام خواهد داشت در حالی که اگر استفاده سنگین باشد تا ۸ روز کاربر را همراهی خواهد کرد. اگر نوتیفیکیشن‌ها در حالت صفحه نمایش همیشه روشن نمایش داده شوند باتری ۵ روز دوام خواهد داشت.

این ساعت هوشمند یکی از بهترین گزینه‌ها در دامنه قیمتی خود است. یکی از رقیب‌های این ساعت هوشمند می‌تواند شیائومی بند ۷ باشد که توانسته در زمینه قیمت هم رقابت خود را حفظ کند. عملکرد هر دو بند بسیار شبیه هم است در نتیجه تصمیم به عهده شماست که کدام را انتخاب کنید.

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *