نحوه نصب برنامه روی ساعت هوشمند

 نحوه نصب برنامه روی ساعت هوشمند

این روزها گوشی‌های هوشمند به بخشی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. ما بسیاری از کارهای روزانه خود را به کمک اسمارت‌فون‌ها انجام می‌دهیم و از آن‌ها برای ارسال ایمیل، جستجو در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و بسیاری کارهای دیگر استفاده می‌کنیم. این روزها اما ساعت‌های هوشمند نیز بسیار فراگیر شده‌اند و این گجت‌های پوشیدنی نیز همانند گوشی‌های هوشمند به ابزاری مهم برای افراد تبدیل شده‌اند. از آنجایی که ساعت‌های هوشمند به دستان ما بسته شده‌اند و همیشه همراهمان هستند، انجام بسیاری از امور و چک کردن پیام‌ها و اعلان‌ها از طریق آن‌ها بسیار راحت‌تر است. در این مقاله قصد داریم چگونگی نصب برنامه روی این ساعت‌های هوشمند را به شما آموزش دهیم. پس با دی‌جی‌لند و ادامهٔ این مقاله همراه ما باشید.

مزایای نصب برنامه روی ساعت هوشمند

نصب برنامه روی ساعت هوشمند مزایای زیادی دارد که شما را ترغیب به انجام این کار بکند. یکی از این مزایا کمک به صرفه‌جویی در زمان است؛ شما می‌توانید مواردی همچون اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها، تقویم، پیام‌ها و ایمیل خود را بدون نیاز به گوشی و تنها با نگاه به ساعت هوشمند خود ببینید و متوجه شوید. برخی ساعت‌های هوشمند از GPS بهره می‌برند که به شما کمک می‌کند که از آن برای ردیابی، پیدا کردن مسیر و اطلاع از مکان فعلی خود بهره ببرید. همچنین یکی از ویژگی‌ها و مزایای اصلی ساعت‌های هوشمند، برنامه‌های سلامتی و بررسی ضربان قلب، قدم‌شمار و بسیاری دیگر هستند که به سلامت شما و اطلاع از وضع ایمنی بدنتان کمک می‌کنند. ساعت‌های هوشمند برای پیدا کردن گوشی موبایل شما کاربرد دارند و همین‌طور در مواقع اضطراری نیز به کمک شما می‌آیند. برای مثال در اپل واچ‌های اپل برنامه‌ای به نام Find My Phone  وجود دارد که اگر گوشی شما گم شده باشد به شما برای پیدا کردنش کمک می‌کند و برنامه و ویژگی Emergency SOS در مواقع ضروری به کمک شما می‌آید.

چگونگی نصب برنامه روی ساعت هوشمند

در ادامه می‌خواهیم روش نصب برنامه و اپلیکیشن‌های مختلف روی ساعت‌های هوشمند برندهای مختلف را به شما آموزش دهیم.

نصب برنامه روی اپل واچ

نحوه نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند

نصب برنامه روی ساعت‌های هوشمند اپل یا همان اپل واچ از دو طریق امکان‌پذیر است؛ نصب برنامه به طور مستقیم از روی اپل واچ، و یا نصب برنامه از طریق گوشی آیفون. برای نصب برنامه به طور مستقیم از اپل واچ ابتدا باید تاچ کنار این ساعت هوشمند را فشار دهید تا به اپ‌استور منتقل شوید. در آنجا گزینه‌ای با نام Apple Watch Starter Kit وجود دارد که از طریق آن می‌توانید برنامه‌های توصیه شده را مشاهده کنید و همچنین می‌توانید نام برنامه و اپلیکیشن موردنظر خود را جستجو و آن را پیدا کنید. پس از آنکه اپلیکیشن موردنظر خود را پیدا کردید، در صورت رایگان بودن روی گزینه Get کلیک کنید تا برنامه دانلود و نصب شود. همچنین در صورتی که برنامه موردنظر شما رایگان نباشد و برای نصب آن باید پول پرداخت کنید، باید ابتدا اپل آیدی خود را وارد کنید تا امکان پرداخت پول و تراکنش فراهم شود. گاهی برای اپلیکیشن‌هایی که پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز نیاز است که این کار را انجام دهید. پس از آنکه برنامه دانلود و نصب شد، روی Done کلیک کنید تا برنامه موردنظر خود را در بخش منو مشاهده کنید.

روش دوم و غیرمستقیم برای نصب برنامه روی اپل واچ، استفاده از گوشی آیفون است. در ابتدا باید برنامه Watch را روی آیفون خود دانلود و نصب کنید. وارد این برنامه شده و از قسمت پایین گزینه My Watch را انتخاب کنید. در این قسمت اپلیکیشن‌های موجود روی آیفون خود را مشاهده می‌کنید و می‌توانید برنامه موردنظر خود را انتخاب و نصب کنید. پس از آنکه دانلود برنامه به اتمام رسید، می‌توانید اپلیکیشن نصب شده را روی اپل واچ خود مشاهده کنید. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید که همه اپلیکیشن‌هایی که روی آیفون شما قابل نصب و دانلود هستند نمی‌توانند روی اپل واچ شما اجرا شوند. همچنین شما تنها می‌توانید برنامه‌هایی که روی آیفون شما و قسمت My Watch نمایش داده می‌شود را با استفاده از گوشی روی اپل واچ خود نصب کنید. با این وجود اگر اپلیکیشنی را تنها برای اپل واچ می‌خواهید، باید آن را با روش اول و به طور مستقیم از خود ساعت هوشمند دانلود و نصب کنید.

نصب برنامه روی ساعت هوشمند سامسونگ

نحوه نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند

نصب برنامه روی ساعت‌های هوشمند سامسونگ یا همان گلکسی واچ نیز به دو روش امکان‌پذیر است؛ روش مستقیم و استفاده از خود ساعت هوشمند، روش دوم از طریق برنامه Galaxy Wearable و استفاده از گوشی موبایل. قبل از شروع دقت داشته باشید که گلکسی واچ شما با گوشی اندرویدی شما متصل و سینک شده باشد. در چنین صورتی گلکسی واچ از اینترنت موبایل شما استفاده خواهد کرد. همچنین می‌توانید آن را مستقیماً به وای‌فای وصل کنید.

برای نصب برنامه و اپلیکیشن به طور مستقیم از روی ساعت هوشمند سامسونگ، وارد برنامه Google Play شده و برنامه موردنظر خود را جستجو و پیدا کنید. سپس روی گزینه Install کلیک کرده تا برنامهٔ موردنظر شما دانلود و نصب شود. پس از آنکه برنامه دانلود و نصب شد، گزینه‌ای به نام Open برای شما فعال می‌شود که با انتخاب آن وارد برنامه نصب شده خواهید شد.

خرید انواع ساعت هوشمند با بهترین قیمت در فروشگاه دی‌جی‌لند

برای نصب برنامه از طریق گوشی و به صورت غیرمستقیم روی ساعت هوشمند سامسونگ، ابتدا باید از پلی‌استور برنامه Galaxy Wearable را دانلود و نصب کنید. سپس این اپلیکیشن را اجرا کرده و از آنجا گزینه استور را انتخاب کنید و در این قسمت برنامه‌ای که می‌خواهید روی ساعت هوشمند شما نصب شود را پیدا و دانلود کنید. دقت داشته باشید که برای نصب برنامه روی ساعت هوشمند سامسونگ خود باید گزینه Watch را انتخاب کنید؛ در غیر این صورت برنامه روی هر دو گلکسی واچ و گوشی هوشمند شما نصب می‌شود. توجه داشته باشید که اگر از مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ استفاده می‌کنید، باید پس از دانلود و نصب برنامه Galaxy Wearable به بخش Discover بروید و سپس گزینه Find More in the Galaxy Store را انتخاب کنید و در انتها نیز روی گزینه Watch کلیک کنید.

نصب برنامه روی ساعت هوشمند شیائومی

نحوه نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند

قبل از نصب برنامه روی ساعت هوشمند شیائومی، ابتدا از اتصال اینترنت به آن مطمئن شوید و سپس با ساعت هوشمند خود وارد بخش تنظیمات شوید. در این بخش ساعت وارد بخش سیستم شده و گزینه About را انتخاب کنید. در این قسمت چند بار روی Build Number کلیک کنید تا گزینه‌ای به نام Developer Option برای شما باز شود. وارد این بخش شوید و تیک گزینه‌های ABD Debugging و Debug over Wi-Fi را بزنید و آن‌ها را فعال کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ در بازه های قیمتی مختلف

پس از طی کردن این مراحل برنامه Bugjaeger را روی گوشی موبایل خود دانلود و نصب کنید. پس از نصب وارد برنامه شوید و گزینه Connect را انتخاب کنید. حال و پس از آنکه گوشی موبایل و ساعت هوشمند شیائومی خود را به یکدیگر متصل کردید، پیغامی با عنوان Allow Debugging روی ساعت هوشمند شما ظاهر می‌شود که باید روی OK کلیک کنید. اکنون در قسمت Package روی نماد + کلیک کنید. حال در پنجره جدید باز شده که Install New APK نام دارد گزینه Select APK File را انتخاب کنید و اپلیکیشن دانلود شده را نصب کنید. در اینجا می‌توانید تمامی برنامه‌هایی که با Wear OS سازگار هستند و روی گوشی شما نصب شده‌اند را روی ساعت هوشمند شیائومی خود نیز نصب و اجرا کنید.

نصب برنامه روی ساعت هوشمند هوآوی

نحوه نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند

برای نصب برنامه روی ساعت هوشمند هوآوی ابتدا باید برنامه Huawei Health را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را اجرا کرده و روی گزینه Devices کلیک کنید. در این بخش و پس از ورود به آن، مدل ساعت هوشمندتان را مشاهده خواهید کرد. در اینجا وارد صفحه‌ای جدید می‌شوید و گزینه App Gallery را انتخاب و وارد آن شوید. حال در این قسمت برنامه‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با کلیک روی گزینه Install، هر کدام از آن‌ها را انتخاب و نصب کنید. پس از نصب می‌توانید برنامه موردنظر را روی ساعت هوشمند هوآوی خود مشاهده و آن را اجرا کنید.

خرید ساعت هوشمند از دی‌جی‌لند

شما می‌توانید جدیدترین گوشی‌های موبایل مایکروسافت و سایر برندها را از سایت دی‌جی‌لند سفارش دهید و خریداری کنید. فروشگاه دی‌جی‌لند همواره تلاش کرده تا کالاهای اورجینال و اصل را با بهترین قیمت بازار در اختیار فروشندگان قرار دهد. کیفیت بالای کالاهای موجود در سایت دی‌جی‌لند در ابتدا توسط کارشناسان ما بررسی می‌شود و پس از اطمینان از اصل بودن کالا، در سایت و در دسترس شما قرار می‌گیرد. همچنین دی‌جی‌لند ضمانت محصولات خود را تضمین می‌کند و روی آن‌ها گارانتی ارائه می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، امکان تعویض و یا حتی بازگشت پول برای شما وجود داشته باشد. همچنین شما می‌توانید با پشتیبانی دی‌جی‌لند تماس بگیرید و هرگونه راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت کنید. محصولات دی‌جی‌لند در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شود و تمام این موارد موجب می‌گردد تا شما خریدی آسان، مطمئن و خوبی را داشته باشید. همچنین دی‌جی‌لند امکانی را فراهم کرده تا بدون نیاز به ضامن بتوانید کالاهای دیجیتال موردنظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. ساعت‌های هوشمند سامسونگ، اپل واچ و انواع کالاهای دیجیتال برندهای دیگر نیز شامل این طرح می‌شوند و شما می‌توانید این کالاها را انتخاب و سپس به صورت اقساطی تهیه کنید.

علیرضا فاتح دلجویی

مطالب مرتبط

4 دیدگاه ها

  • با سلام
    الان که گوگل پلی فیلتره چجوری میتونیم برنامه ای روی ساعت نصب کنیم؟؟

    • سلام و وقت بخیر
      با استفاده از اتصال بلوتوث و استفاده از برنامه های رفع محدودیت، می‌تونید در ساعت‌های مجهز به پلی استور، برنامه مورد نظرتون رو بارگیری و نصب کنید.

  • سلام من یه ساعت mibro دارم میخواستم ببینم که روش اپ نصب میشه یا نه ؟

  • سلام ممنون اگه میشه همین اموزش رو برای ساعت هوشمند t800ultra بزارید ممنون میشم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *