گوشی شیائومی ۱۴T Pro با پردازنده +Dimensity 9300 در نتایج گیک‌بنچ رویت شد

 گوشی شیائومی ۱۴T Pro با پردازنده +Dimensity 9300 در نتایج گیک‌بنچ رویت شد

شیائومی همیشه پس از معرفی سری ردمی K، نسخه جهانی این گوشی‌ها را با مدل پرچمدار خود به همراه پسوند T عرضه می‌کند. حال طبق اخباری که منتشر شد، گوشی شیائومی ۱۴T Pro با پردازنده +Dimensity 9300 در نتایج گیک‌بنچ رویت شد. سری T برند شیائومی، نسخه‌های قدرتمند اما ارزان‌تر در مقابل نسخه اصلی و پرچمدار این شرکت هستند. این سری را می‌توان معادل نسخه‌ی FE یا همان Fan Edition سامسونگ دانست.

خرید نقد و اقساط گوشی شیائومی

سال گذشته و در حوالی مرداد ماه بود که شیائومی از گوشی‌های ۱۳T و ۱۳T Pro رونمایی کرد. حال به نزدیک شدن به این بازه زمانی، انتظار می‌رود سری ۱۴T و ۱۴T Pro نیز به زودی رونمایی و عرضه شوند. با توجه به رونمایی از Redmi K70 Ultra توسط شیائومی در هفته گذشته، احتمالا نسخه ۱۴T Pro شباهت زیادی به این نسخه خواهد داشت. زیرا نسل قبلی این گوشی، یعنی شیائومی ۱۳T Pro نیز شباهت زیادی به نسخه ردمی K60 Ultra داشت.

xiaomi redmi k70 ultra

نتایج تست گیک‌بنچ گوشی شیائومی ۱۴T Pro

حال که گوشی شیائومی ۱۴T Pro با پردازنده +Dimensity 9300 در نتایج گیک‌بنچ رویت شد؛ به سراغ نتایج تست گیک‌بنچ گوشی شیائومی ۱۴T Pro می‌رویم. این گوشی امتیاز تک هسته ۹۳۶۹ و چند هسته ۲۶۰۸۳ را کسب کرد. البته نسخه گیکبنچ ۴ این نمرات را به شیائومی ۱۴ تی پرو داده و مشخص نیست چرا از نسخه ۶ استفاده نشده است. با توجه به قدیمی بودن نسخه تست گیک‌بنچ، نمی توان به شکل مستقیم اعداد فوق را با رقبا مقایسه کرد. با وجود نمایش کد گوشی، تائیدیه ثبت اندونزی این گوشی، یکسان بودن این کد با مدل ۱۴ تی پرو را تائید می‌کند. به همین دلیل با مشاهده نتایج این تست، متوجه حضور این گوشی شده‌ایم.

xiaomi 14t pro geekbench results

این گوشی مجهز به پردازنده +Dimensity 9300 است و از ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین برخی تغییرات جزئی در مقابل برادر خود، یعنی K70 Ultra مثل حضور لایکا در بخش دوربین و تفاوت سنسور نیز قابل رخ دادن است. باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی در ماه جاری معرفی خواهد شد یا باید انتظار طولانی‌تری را تحمل کنیم.

محمود یزدان پناه

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *