عرضه نسخه موبایلی بازی Age of Empires در ماه اوکتبر

 عرضه نسخه موبایلی بازی Age of Empires در ماه اوکتبر

نسخه موبایلی بازی Age of Empires برای مدت طولانی در حال توسعه است. حال مایکروسافت اعلام کرده که عرضه نسخه موبایلی بازی Age of Empires در ماه اوکتبر رخ می‌دهد. این خبر برای بسیاری از بازیکنان این بازی و علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های الکترونیکی، یک خبر مسرت بخش است.

همچنین استودیوهای سازنده این بازی اعلام کرده‌اند که عرضه جهانی نسخه موبایلی بازی Age of Empires در ۱۷ اکتبر انجام می‌شود. البته واژه جهانی قطعا معنی این کلمه را نخواهد داشت؛ زیرا همه کشورها به صورت همزمان این بازی را دریافت نمی‌کنند. با این اوصاف باید منتظر اعلامیه دوم و لیست کشورهای دریافت‌کننده بازی بوده و تا آن زمان صبر کنیم.

خرید نقد و اقساط انواع گوشی گیمینگ در دی‌جی‌لند

اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک بوده و از بازی کردن با موبایل لذت می‌برید، این بازی برای شما طراحی شده است. سازندگان این بازی، آن را از پایه برای بازی روی موبایل و به شکل مولتی‌پلیر و اجتماعی محور طراحی کرده‌اند.

age of empires mobile in play store

البته همه مواردی که در این بازی مورد پسند بازیکنان بوده، در این نسخه نیز وجود دارد. از حالت های مختلف سینگل پلیر تا زمین‌های قابل تعامل در بازی و شبیه‌سازی آب و هوا درون بازی از قابلیت‌های مختلفی است که در گیم پلی آن حضور دارد.

البته مهم ترین موضوع در این بازی، قابلیت انتخاب رهبران از چهر‌های بزرگ تاریخی است تا ارتش خود را در بازی رهبری کنید. طبق گفته توسعه‌دهندگان بازی، ۱۲ شخصیت برای رهبری ارتش شما قابل انتخاب است. در میان این شخصیت‌ها، داریوش بزرگ هم حضور دارد که برای بازیکنان ایران قطعا جذاب است.

همچنین توسعه‌دهندگان وب‌سایت این بازی را برای ثبت‌نام بازیکنان در نظر گرفته‌اند و بر اساس تعداد ثبت‌نام کنندگان، جوایزی را برای این افراد در نظر دارند. تا این لحظه بیش از ۱ میلیون بازیکن در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند.

محمود یزدان پناه

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *