لپ تاپ ایسوس VivoBook R521JB از بهترین گزینه‌های بازار

 لپ تاپ ایسوس VivoBook R521JB از بهترین گزینه‌های بازار

ایسوس یکی از برند‌های شناخته شده در ایران به شمار می‌رود. این برند تایوانی و چند ملیتی، از سال ۱۹۸۹ میلادی، مشغول به تولید قطعات الکترونیکی و کامپیوتر است. ۳۲ سال تجربه به معنای ایجاد اطمینان کامل در مورد خرید لپ تاپ برای کاربران کامپیوتر‌های ایسوس، در سراسر جهان است.

خرید انواع لپ تاپ از دی جی لند

خرید لپ تاپ ایسوس VivoBook R521JB

تفاوت لپ تاپ VivoBook در چیست و چه مخاطبانی دارد

ایسوس دارای چندین سری لپ تاپ است که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. لپ تاپ R521JB عضوی از خانواده Vivobook است. این سری به نوعی طراحی شده است که با داشتن ظاهر زیبا و عملکردی مناسب، قیمت کمتری نسبت به مدل‌هایی مثل Zenbook داشته باشد.

سری Vivobook برای افرادی مناسب است که بودجه کمتری در اختیار دارند و در عین حال طراحی، سبک و عملکردی قابل قبول، برای فعالیت‌های روزانه را مهم می‌شمارند.

قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook R521JB

طراحی VivoBook R521JB

طراحی بدنه این لپ تاپ، حس مرغوب بودن را کاملا به کاربر انتقال می‌دهد. با داشتن ۲۳٫۴ میلی‌متر ضخامت و وزنی ۱٫۷ کیلوگرمی، در دسته لپ تاپ‌های اقتصادی سبک وزن قرار می‌گیرد.

استفاده از VivoBook R521JB برای افرادی مثل دانشجویان که بیشتر لپ تاپ خود را حمل می‌کنند و قیمت لپ تاپ برای آن‌ها اهمیت دارد، بسیار مناسب است.

خرید لپ تاپ

صفحه نمایش و سخت‌افزار VivoBook R521JB

صفحه ‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی VivoBook R521JB دارای کیفیت و وضوح تصویر FullHD است که تماشای فیلم را با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خود، لذت بخش می‌کند.

 با داشتن پنل TFT به همراه روکش مات، نور آفتاب در تصویر بازتاب نداشته و دید کاربر به هنگام استفاده مختل نمی‌شود.

اسپیکر و سخت‌افزار VivoBook R521JB

به طور معمول اسپیکر‌ لپ تاپ‌ها، کیفیت بالایی ندارند. ولی ایسوس در ساخت این محصول از اسپیکر‌های قدرتمندی استفاده کرده است.

این محصول دارای درگاه‌های متعددی است که به کاربر اجازه استفاده از  لوازم مورد نیاز را می‌دهد. دو درگاه usb2 و یک درگاه usb3، درگاه  usb type C، درگاه کارت حافظه micro SD، درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری و HDMI درگاه‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JB-F به شمار می‌روند.

جدا از تمامی این امکانات، با توجه به اقتصادی بودن این لپ تاپ، ایسوس از سخت‎افزارهای خوبی استفاده کرده است.

پردازنده‌ اصلی Core i3 مدل ۱۰۰۵ G1 شرکت اینتل مصرف باتری را به صورت چشم‌گیری کاهش داده است. کارت گرافیکی GeForce MX110 شرکت محبوب nvidia با رم ۲ گیگابایتی، توانایی اجرا کردن بازی‌های نیمه سنگین را دارد.

با داشتن ۸ گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت هارد دیسک، این لپ تاپ به طور قطع توانایی اجرا و انجام کارهای روزانه و کمی بیشتر را خواهد داشت.

VivoBook R521JB-F از درایو نوری بهره نبرده است و این موضوع در کاهش وزنش نقش بزرگی را ایفا می‌کند. امروزه کمتر از درایو نوری استفاده می‌شود و اکثر کارها به وسیله هارد دیسک‌های خارجی و فلش مموری‌ها به خوبی انجام می‌شوند.

باتری دو سلولی این لپ تاپ دارای ظرفیت ۳۲ وات در ساعت است. در واقع قدرت ۳ ساعت شارژدهی و استفاده مداوم را دارد.

در نظر داشته باشید که این سخت‌افزار، تنها مناسب یک سیستم اقتصادی است. اگر انتظار بیشتری در مورد کارایی لپ تاپ خود دارید، بهتر است لپ تاپ‌های رده‌ بالاتری را انتخاب کنید. اگر یک لپ تاپ خوش ساخت و سبک برای انجام کارهایی از قبیل وب گردی، تماشای فیلم، ادیت‌های ساده فیلم و تصاویر و کارهای دانشجویی و اداری برای شما کافی است، VivoBook R521JB-F گزینه مناسبی برای شماست.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ‌ تاپ گیمینگ (مخصوص بازی)

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *