۸ نمونه از برندهای معتبر اسپیکر قابل حمل

 ۸ نمونه از برندهای معتبر اسپیکر قابل حمل

اغلب افراد در سراسر جهان به آهنگ علاقه دارند و از شنیدن ریتم موسیقی حس مثبت و خوبی دریافت می‌کنند. اگرچه امروزه گوش کردن به موسیقی بیشتر به صورت فردی به وسیله هندزفری انجام می‌شود اما گاهی اوقات نیاز به گوش کردن دسته جمعی به موسیقی است؛ از این‌رو به ابزاری مناسب برای پخش موسیقی با کیفیت بالا نیاز خواهد بود. اسپیکر از سری تجهیزات پخش صدا محسوب می‌شود که برای گوش کردن به موسیقی در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد اما با توجه به تعدد برندها و مدل‌ها، انتخاب یک اسپیکر خوب و باکیفیت کمی دشوار و سخت خواهد بود. در حال حاضر اسپیکر قابل حمل و اسپیکر بلوتوثی خانگی در میان انواع مدل‌های اسپیکر از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. به‌طور کلی برای انتخاب و خرید برندهای خوب اسپیکر قابل حمل باید به فاکتورهایی چون ابعاد و وزن، باتری، قابلیت اتصال، کیفیت بلندگو، قابلیت‌ها و … دقت ویژه‌ای داشت تا بتوان انتخاب مناسب‌تری را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید اسپیکر، چطور یک اسپیکر خوب را تشخیص بدهیم؟

اسپیکر قابل حمل

بنابراین اگر به موسیقی علاقه دارید و به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل خوب و باکیفیت هستید، در اینجا قصد داریم تا به معرفی برخی از برندهای خوب اسپیکر قابل حمل موجود در بازار بپردازیم؛ پس توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: نحوه ریست کردن اسپیکر های JBL

آشنایی با بهترین و معروف‌ترین برندهای اسپیکر قابل حمل

اسپیکر از سری وسایل و تجهیزات الکترونیکی است که برای پخش موسیقی و آهنگ در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند سازنده، نوع اتصال، ابعاد، وزن، درگاه‌های ارتباطی، ورودی میکروفون، نسخه بلوتوث، ظرفیت باتری، مدت زمان شارژ و پخش، نسبت سیگنال به نویز، فرکانس پاسخگویی، توان خروجی، قیمت و قابلیت‌ها در انتخاب بهترین اسپیکر خانگی و قابل حمل تاثیرگذار هستند.

در ادامه برخی از برندهای خوب اسپیکر قابل حمل موجود در بازار را معرفی می‌کنیم که بر اساس موارد مختلفی از قبیل کیفیت محصولات، طول عمر محصولات، خدمات پس از فروش، میزان خرابی، میزان رضایت کاربران و … انتخاب شده‌اند. ۸ نمونه از برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید اسپیکر قابل حمل به شرح هستند:

اسپیکر قابل حمل برند Sony

کمپانی ژاپنی سونی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولید تلویزیون، کنسول بازی، اسپیکر، گوشی موبایل، هدفون و … محسوب می‌شود که همواره در تلاش است تا محصولات نوآورانه با قابلیت‌های ویژه را به بازار عرضه کند. اسپیکرهای قابل حمل سونی در مدل‌های مختلف با ابعاد کوچک طراحی و تولید می‌شوند. اسپیکرهای سونی با حجم صدای زیاد، از بیس و کیفیت پخش صدای خوبی برخوردار هستند. اسپیکرهای بلوتوثی سونی دارای قابلیت منحصر به‌فردی چون Extra Bass بوده که با تمرکز بر بیس، صدای سه بعدی منتشر می‌کند. مشخصه‌های مختلف صدا توسط اکولایزرهای درون برنامه‌ای تنظیم می‌شوند تا صدا واضح و بی‌نقص پخش شود. از خصوصیات و ویژگی‌های اسپیکرهای برند sony، می‌توان به چراغ LED، وجود تکنولوژی Party Booster (تغییر نورهای رنگی بر اساس موسیقی)، پشتیبانی از دو اتصال با‌سیم و بی‌سیم، پورت USB، ریموت کنترل، میکروفون، پشتیبانی از کارت حافظه، ضد آب و ضد ضربه بودن اشاره کرد.

اسپیکر قابل حمل برند Yamaha

کمپانی یاماها یکی از برندهای خوب اسپیکر قابل حمل در بازار تجهیزات صوتی به‌حساب می‌آید که به عنوان یک شرکت چند ملیتی در زمینه تولید محصولات مختلف مشغول فعالیت است. در حال حاضر اسپیکرهای قابل حمل Yamaha در انواع طرح‌ها و مدل‌ها با ویژگی‌های منحصر به‌فرد تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اسپیکر بلوتوث قابل حمل یاماها از قابلیت‌هایی چون بدنه مستحکم و مقاوم، دکمه کنترل صدا، دکمه خاموش/ روشن، درگاه‌های ارتباطی، قابلیت دریافت اطلاعات موسیقی از طریق بلوتوث یا جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، کیفیت پخش صدای عالی، باتری قدرتمند با زمان پخش بلندمدت و … برخوردار است.

اسپیکر قابل حمل برند Bose

برند آمریکایی بوز فعالیت خود را از سال ۱۹۶۴ میلادی در ماساچوست آغاز کرده است. این شرکت در زمینه ساخت محصولات صوتی نظیر سیستم‌های صوتی خانگی، اسپیکر، هدفون‌های نویز کنسلینگ و … مشغول فعالیت بوده و توانسته با تولید محصولات متنوع مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد. اسپیکرهای قابل حمل Bose از سری تولیدات این کمپانی مطرح محسوب می‌شوند که از تنوع زیادی برخوردار هستند. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل بوز به قابلیت اتصال بلوتوثی، رابط جک ۳.۵ میلی‌متری و پورت USB مجهز هستند. شرکت بوز از برندهای خوب اسپیکر قابل حمل در بازار تجهیزات صوتی محسوب می‌شود که محصولات خود را با ویژگی‌های بی‌نظیری از جمله کیفیت پخش صدای بی‌نقص و عالی، دارای میکروفون‌های داخلی، باتری قابل شارژ، ضد آب بودن و … به بازار عرضه می‌کند.

اسپیکر قابل حمل بوز-اسپیکر قابل حمل

 

اسپیکر قابل حمل برند Pioneer

پایونیر از سری بهترین برندهای سیستم صوتی در دنیا به‌حساب می‌آید که محصولات باکیفیت آن مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اسپیکر قابل حمل پایونیر در ابعاد جمع و جور تولید و به بازار عرضه می‌شود. اسپیکرهای این برند ژاپنی به صورت اتصال باسیم و بی‌سیم طراحی می‌شوند که نمونه‌های قابل حمل قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را دارند. از ویژگی‌ها و خصوصیات اغلب اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل Pioneer، می‌توان به صفحه نمایش لمسی، باتری قدرتمند، شبکه بی‌سیم WI-FI، صفحه نمایش رنگی، قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های جانبی، پاسخ فرکانسی مناسب، انواع پورت ورودی و خروجی، پخش صدای واضح و … اشاره کرد.

اسپیکر قابل حمل برند JBL

جی بی ال از تولیدکنندگان آمریکایی معتبر و معروف تجهیزات صوتی در سراسر جهان به‌شمار می‌آید که در زمینه تولید بلندگو، هدفون و اسپیکر از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. این کمپانی در ساخت اسپیکرهای قابل حمل با کیفیت پخش صدای عالی هم فعالیت دارد. JBL از برندهای خوب اسپیکر قابل حمل بوده که محصولات متنوع را با ابعاد مناسب و وزن سبک روانه بازار می‌کند. اسپیکرهای JBL به اتصال مستقیم برق نیاز ندارند. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌فرد اسپیکرهای جی بی ال، می‌توان به صدای بلند و باکیفیت به دلیل تعبیه ساب ووفر، اتصال از طریق بلوتوث، پشتیبانی از کارت حافظه، ضد آب بودن و … اشاره کرد که افراد می‌توانند در هر زمان و مکانی از موسیقی باکیفیت فوق‌العاده نهایت لذت را ببرند.

اسپیکر قابل حمل JBL

اسپیکر قابل حمل برند Polk audio

برند آمریکایی Polk audio از برندهای معتبر و مطرح در زمینه تجهیزات صوتی و اسپیکرهای متنوع است که محصولات کیفیت بالا و فناوری‌های نوین را روانه بازار می‌کند. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل Polk audio از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و برخی از مدل‌ها از قابلیت Dolby Digital پشتیبانی می‌کنند. تولیدات این برند، کیفیت صدای بالایی دارند و از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند. از خصوصیات و ویژگی‌های اسپیکر قابل حمل Polk audio باید مواردی چون باتری قابل شارژ قدرتمند، پورت USB، مجهز به ساب ووفر، بلندگوهای باکیفیت، صدای طبیعی و متعادل با باس، پشتیبانی از کارت حافظه، اتصال به بلوتوث و … را نام برد.

اسپیکر قابل حمل برند Harman Kardon

برند آمریکایی هارمن کاردن با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات مختلف صوتی از قبیل اسپیکرهای باکیفیت در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل Harman Kardon صدای موسیقی را با وضوح و کیفیت عالی پخش می‌کنند. محصولات این برند مطرح از ویژگی‌هایی چون قابلیت اتصال باسیم و بی‌سیم، باتری قدرتمند با مدت زمان پخش زیاد، تنوع طرح، پشتیبانی از بلوتوث و کارت حافظه، بلندگوهای باکیفیت و … برخوردار هستند.

اسپیکر قابل حمل برند xiaomi

شیائومی یک برند چینی در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیک به‌حساب می‌آید که اسپیکر قابل حمل بلوتوثی را با کیفیت بالا روانه بازار می‌کند. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل xiaomi پخش موسیقی را با وضوح عالی انجام می‌دهند. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اسپیکرهای شیائومی، می‌توان به بدنه مستحکم، اتصال بی‌سیم (بلوتوث)، پشتیبانی از کارت حافظه، فرکانس پاسخگویی و نسبت سیگنال به نویز مناسب، برد بلندگو فوق‌العاده و … اشاره کرد.

اسپیکر قابل حمل شیائومی-اسپیکر قابل حمل

 

در مطلب فوق سعی کردیم تا برخی از برندهای خوب اسپیکر قابل حمل در سراسر جهان را معرفی کنیم تا افراد علاقه‌مند به گوش کردن موسیقی در جمع یا فضاهای مختلف، بتوانند با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید اسپیکر مناسب اقدام کنند.

 

 

پریسا مداح زاد

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *