آشنایی با انواع ترفند “آنبلاک شدن در واتساپ”

 آشنایی با انواع ترفند “آنبلاک شدن در واتساپ”

برنامه واتساپ یکی از برنامه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در سراسر جهان به‌حساب می‌آید که از قابلیت‌های متنوع و کاربردی برخوردار است. این اپلیکیشن به عنوان یک شبکه مجازی امکان ارسال پیام متنی، ارسال فایل‌های مختلف، ارسال لوکیشن، برقراری تماس صوتی و تصویری را بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی برای کاربران فراهم می‌کند. حال گاهی اوقات پیش می‌آید که شخصی به دلایلی شخص دیگر را بلاک می‌کند تا دیگر پیامی برایش ارسال نشود یا آخرین زمان آنلاین بودن برای آن شخص نمایان نشود. همچنین در صورت بلاک شدن، شخص دیگر قادر به مشاهده استاتوس و تصویر پروفایل شخص بلاک کننده نخواهد بود و این بسیار آزاردهنده است؛ از این‌رو افراد همواره به دنبال ترفند آنبلاک شدن در واتساپ هستند تا بتوانند مجدد با شخص بلاک کننده ارتباط برقرار کنند. حال چنانچه از بلاک شدن اکانت واتساپ خود توسط شخصی مطمئن شدید و می‌خواهید از شر بلاکی واتساپ خلاص شوید، باید از روش‌های رفع مسدودی واتساپ مطلع شوید.

ترفند آنبلاک شدن در واتساپ

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا به معرفی انواع ترفند آنبلاک شدن در واتساپ بپردازیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: ۳ راه برای کنار گذاشتن واتساپ بدون حذف برنامه

روش‌های رفع مسدودی در واتساپ

حال اگر از بلاک شدن واتساپ توسط شخصی مطمئن شدید باید به دنبال راهکار و ترفند آنبلاک شدن در واتساپ باشید اما این نکته را در نظر بگیرید که به عناوینی چون دانلود برنامه رفع مسدودی واتساپ، دانلود برنامه ضد بلاک شدن واتساپ، ربات بلاک شکن واتساپ و برنامه‌های مشابه که توسط سایت‌های سودجو منتشر می‌شود، توجه نکنید؛ زیرا این سایت‌ها هدفی جز کسب درآمد و دزدیدن اطلاعات شخصی شما از گوشی هوشمندتان را دنبال نمی‌کنند. با این حال نرم‌افزارهایی وجود دارند که مشکل مسدودی واتساپ را به نوعی رفع می‌کنند که در ادامه اشاره خواهیم کرد. در این بخش برخی از راهکارهای موثر رفع مسدودی در برنامه واتساپ را معرفی می‌کنیم:

۱-ترفند آنبلاک شدن در واتساپ با دیلیت اکانت

حذف اکانت و نصب مجدد آن به عنوان ترفند آنبلاک شدن در واتساپ ورژن قدیم مطرح می‌شود و یکی از روش‌های آسان رفع مسدودی در واتساپ به‌شمار می‌آید. این نکته را در نظر بگیرید که در این روش رفع بلاک در واتساپ تمام اطلاعات در برنامه پاک خواهد شد و برای ورژن‌های جدید واتساپ هم به احتمال زیاد عمل نمی‌کند؛ از این‌رو این روش به هیچ وجه به کاربران پیشنهاد نمی‌شود. به‌طور کلی برای دیلیت اکانت در واتساپ باید به مسیر  Settings >‌Account >‌Delete my account رفته و پس از وارد کردن شماره، گزینه Delete My Account را کلیک کرده تا اکانت حذف شود و سپس مجدد به نصب برنامه

WhatsApp اقدام کنید.

۲-رفع بلاک واتساپ با شماره دیگر در گوشی‌های اندروید

اگر به دنبال ترفند آنبلاک شدن در واتساپ با گوشی اندروید هستید، یک راهکار کاربردی پیش‌رو شما خواهد بود. در این روش افراد می‌توانند از دو سیم کارت به صورت همزمان در یک گوشی برای واتساپ استفاده کنند تا به نوعی بتوانند محدودیت واتساپ را دور بزنند. لازم به ذکر است که افرادی که تنها یک سیم کارت دارند هم احتمالا بتوانند با استفاده از واتساپ بدون شماره، مسدود بودن در واتساپ را دور زده و پروفایل شخص بلاک کننده را در واتساپ مشاهده کنند.

این نکته را در نظر بگیرید که با دانلود و نصب برنامه Parallel Space در اندروید به عنوان بلاک‌شکن واتساپ، می‌توان پروفایل شخص بلاک کننده را مشاهده کرد. برای این کار باید پس از اجرای برنامه بر روی دکمه + کلیک شود و با انتخاب واتساپ، گزینه Add to Parallel Space را انتخاب کرد. همچنین اگر واتساپ از محیط این نرم‌افزار اجرا شود و با شماره موبایل جدید ثبت نام انجام پذیرد، می‌توان دوباره به شخص بلاک کننده پیام ارسال کرد.

ترفند آنبلاک شدن در واتساپ

۳-ترفند آنبلاک شدن در واتساپ با شماره دیگر در گوشی‌های آیفون

اگر صاحب گوشی آیفون هستید و این سوال را در ذهن دارید که چگونه از بلاک واتساپ خارج شوید؟ پاسخ این است که با شماره دیگر در یکی از انواع گوشی‌های آیفون ثبت نام واتساپ را انجام دهید. با این ترفند امکان مشاهده پروفایل شخص بلاک کننده همچنان وجود دارد. این نکته را در نظر بگیرید که با نصب برنامه Dual space، می‌توانید همزمان با دو اکانت در واتساپ فعالیت داشته باشید که مراحل مشاهده وضعیت واتساپ بلاک شده در آیفون با برنامه Dual space به عنوان ترفند آنبلاک شدن در واتساپ به شرح زیر است:

  • مرحله اول: دانلود برنامه رفع مسدودی واتساپ Dual space از منبع معتبر چون اپ استور
  • مرحله دوم: نصب برنامه بر روی گوشی آیفون دیگر
  • مرحله سوم: ثبت نام در برنامه و قرار دادن واتساپ در دسته برنامه‌های دوتایی
  • مرحله چهارم: اضافه کردن یک شماره جدید در قسمت واتساپ گوشی آیفون
  • مرحله پنجم: شروع چت در واتساپ با شخص بلاک کننده بدون محدودیت

ترفند آنبلاک شدن در واتساپ با شماره دیگر در گوشی‌های آیفون-آنبلاک شدن در واتساپ

۴-رفع بلاکی واتساپ از طریق گروه

گروه از قابلیت‌های محبوب شبکه های اجتماعی به‌‌حساب می‌آید و چند نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر صحبت کنند؛ از این‌رو در ورژن‌های جدید واتساپ امکان ایجاد گروه فراهم شده است که افراد می‌توانند از طریق آن با شخص بلاک کننده صحبت کنند اما باید از یک نفر سوم برای این کار کمک گرفت تا شخص را به گروه مورد نظر دعوت کند تا به راحتی امکان چت با شخص فراهم شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که با این روش همچنان امکان دیدن پروفایل، زمان آنلاین بودن و استاتوس شخص بلاک کننده وجود نخواهد داشت. در نهایت می‌توان از نفر سوم درخواست کرد تا از گروه خارج شود؛ بدین ترتیب در این گروه می‌توان مانند یک صفحه چت شخصی با شخص مورد نظر صحبت کرد.

جمع‌بندی: در مطلب فوق سعی کردیم تا انواع ترفند آنبلاک شدن در واتساپ را برای افرادی که توسط شخصی بلاک شدند، بیان کنیم تا بتوانند در صورت نیاز دوباره به شخص بلاک کننده پیام دهند و مشکل را حل کنند.

بیشتر بخوانید: داشتن ۲ Instagram درگوشی آیفون/اندروید

پریسا مداح زاد

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *