۴ دلیل برای خرید گوشی Nothing Phone 1

 ۴ دلیل برای خرید گوشی Nothing Phone 1

دلایل خرید گوشی ۱ Nothing Phone بسیار قانع‌کننده‌ هستند، با توجه به نوع طراحی پیشرو، سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب، گوشی ناتینگ دلایل کافی برای خرید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی پارسال برای اولین بار پا به عرصه پهناور صنعت تلفن‌همراه گذاشت. به خاطر مدل طراحی خاصش، مورد توجه بسیاری از کاربران و منتقدین قرار گرفت و جایزه طراحی Red Dot را همراه با باقی محصولات ناتینگ، از آن خود کرد.

ناتینگ فون ۱ قدرت خود را از تراشه Snapdragon 778G+ می‌گیرد. یکی از نکات بارز این گوشی Glyph آن است. گلیف از ۹۰۰ عدد LED تشکیل شده که با نظمی خارق‌العاده در الگوهای مختلف قرار گرفته و با نوتیفیکیشن‌ها فعال می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش OLED 6.55 اینچی با رزولوشن Full HD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن اشاره کرد. حاشیه‌های این صفحه‌نمایش در تمامی جهات، ضخامتی یکسان دارد.

خرید انواع گوشی از فروشگاه دی جی لند

طراحی خاص از دلایل خرید گوشی Nothing Phone 1

طراحی خاص از دلایل خرید گوشی Nothing Phone 1

قواعد حاکم بر صنعت گوشی‌های تلفن‌های همراه، به هیچ عنوان برای Nothing حائز  اهمیت نیست. برای اولین‌بار بعد از سالها، بالاخره یک شرکت تصمیم گرفت که به جای تمرکز روی چینش دوربین‌ها، روی طراحی کلی گوشی نیز تغییر چشمگیری اعمال کند. این گوشی از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است. کناره‌های گوشی صاف بوده که در دست گرفتن آنرا، نسبت به گوشی‌های دیگر ، راحت کرده و حس لیز خوردن را القا نمی‌کند.  شرکت ناتینگ برای طراحی پشت گوشی، زمان زیادی را صرف کرده است. دوربین دوگانه، به صورت عمودی و روی هم قرار گرفته‌اند. پشت شفاف گوشی در واقع محل قرارگیری Glyph است که زیبایی گوشی را چند مرحله بالاتر برده است.

جلوی گوشی نیز با داشتن حاشیه‌های یکسان و دوربین سلفی پانچ که بالا و سمت چپ قرار دارد، بسیار زیبا طراحی شده است. ناتینگ برای این گوشی دو رنگ سفید و مشکی را در نظر گرفته است. انتخاب بین این دو رنگ بسیار سخت است؛ زیرا که هم رنگ سفید و هم رنگ مشکی به خاطر LEDهای پشت گوشی جذابیت متفاوتی داشته و در نوع خود دوست داشتنی هستند. با در نظر گرفتن نقاط قوت ظاهری، می‌توان طراحی این گوشی را از دلایل خرید گوشی Nothing Phone 1 در نظر گرفت.

نرم‌افزار تمیز و یکپارچه-گوشی Nothing Phone 1

نرم‌افزار تمیز و یکپارچه گوشی Nothing Phone 1

این گوشی با پوسته Nothing OS که روی اندروید ۱۲ استوار شده به بازار آمده است. دلیل تمیز بودن آن،  نبودن پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی مزاحم بوده که در بسیاری از گوشی‌ها به وفور دیده می‌شوند که عاملی برای افت سرعت گوشی هستند. برای افرادی که از مزاحمت‌های تبلیغاتی فرار می‌کنند این موضوع می‌تواند از دلایل خرید گوشی Nothing Phone 1 باشد.

فونت‌ها و تصاویر پس‌زمینه در ناتینگ فون ۱ بسیار خاص و منحصر خود گوشی هستند. پنل اعلانات گوشی قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد. تراشه و نرم‌افزار گوشی در کنار هم بی‌نقص کار می‌کنند. تمامی این موارد دلیلی بر یکپارچگی و ساخت تمیز نرم‌افزار Nothing Phone 1 بوده که تجربه کاربری کم‌نظیری را برای کاربر به همراه دارد.

دوربین گوشی

دوربین خوش‌ساخت گوشی Nothing Phone 1

گوشی ناتینگ ۱ از دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای ماژول دوربین خود بهره برده که عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است. سنسورهای هر دو دوربین توسط سونی ساخته شده‌اند که دست توانایی در ساخت سنسور دوربین دارد. دوربین اصلی یک سنسور فوق عریض بوده و توسط یک سنسور ماکرو همراهی می‌شود.

باتری قدرتمند دلیلی مهم از دلایل خرید گوشی Nothing Phone 1

باتری قدرتمند دلیلی مهم از دلایل خرید گوشی Nothing Phone 1

باتری قوی همیشه یکی از پر اهمیت‌ترین دلایل برای خرید وسایل الکترونیکی قابل‌حمل از جمله گوشی است. شاید باتری قدرتمند برای شما هم از دلایل خرید گوشی Nothing Phone 1 باشد.

ناتینگ فون ۱ دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. شاید روی کاغذ باتری بزرگی نباشد ولی با عملکرد عالی سخت‌افزاری، نگه داشتن شارژ در این گوشی مانند جادو عمل می‌کند. در استفاده‌های مداوم و سنگین مانند بازی کردن، بالای ۶ ساعت شارژدهی دارد. باتری این گوشی دارای قابلیت شارژ سیمی ۳۳ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی است.

ترکیب این ۴ دلیل خرید، Nothing phone 1 را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار تبدیل کرده است.این گوشی می‌تواند برای افرادی که از طراحی یکنواخت اکثر گوشی‌ها خسته شده‌اند، انتخاب مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید: مقایسه گوشی ناتینگ فون ۲ با ناتینگ فون ۱

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *