معرفی بازی dying light 2 stay human

 معرفی بازی dying light 2 stay human

بازی dying light 2 stay human یک بازی در سبک ترس و بقا و نقش‌آفرینی است که توسط شرکت techland تهیه و پخش می‌شود. این بازی برای کامپیوترهای شخصی ps4-xbox- ps5 و x box series x  و series s آخر امسال به بازار خواهد آمد.

یک موضوع تکراری

این بازی یک بازی جهان باز که مثل خیلی از بازی‌های دیگر در این سبک، داستانش در مورد زامبی ها و پایان جهان است.  

معرفی بازی dying light 2 stay human

علت برتری بازی  Dying Light 2 Stay Human

حال چه چیزی این بازی را نسبت به نمونه هایی که مشابه هستند، متفاوت می‌کند؟ دو مورد، یکی اول شخص بودن دوربین بازی که بازیکن را به عمق  فضای بازی هدایت می‌کند. اما دیگری که مهمترین علت تمایز این بازی است، استفاده از فنون و حرکات ورزش پارکور در روند بازی است.

یک ترکیب برنده

 ترکیب زامبی‌ها با دوربین اول شخص و اضافه شدن ۳۰۰۰ حرکت پارکور، طرفداران مختلفی را به سوی این بازی جذب خواهد کرد.

علت برتری بازی  Dying Light 2 Stay Human

داستان بازی Dying Light 2 Stay Human

این بازی نسبت به شماره قبلی توجه بیشتری به داستان دارد. تیم سازنده بازی تعدادی از نویسنده‌های بازی ویچر ۳ را به تیم اضافه کرده است. داستان بازی طوری نوشته شده است که بازیکن را به سمت اهمیت دادن بیشتر به کاراکترهای غیر قابل کنترل می‌کشاند که در نهایت باعث اهمیت دادن بیشتر بازیکن به احتیاجات کاراکترهای حاضر در بازی می‌شود.

این موضوع خود نشانه‌ای از داشتن یک داستان عمیق‌تر از گذشته است. داستان بازی دوران مدرن ولی سیاهی را در زندگی بشر نشان می‌دهد. ۱۵ سال از به پایان رسیدن تمدن امروزی بشر گذشته است. فلسفه اصلی روایت داستان بازی، در پی اثبات خطرناک‌تر بودن انسان‌ها از زامبی‌ها است. دقیقا مانند سریال واکینگ دد.

جهان بازی Dying Light 2 Stay Human

جهان بازی Dying Light 2 Stay Human

   دنیای بازی، یک شهر بسیار بزرگ است. یک شهر اروپایی که می‌شود به راحتی به همه جای آن رفت و آمد کرد. سیستم روایی بازی بر پایه انتخاب، بنا شده است. هر انتخابی که بکنید در روند بازی تاثیر گذار خواهد بود. نقشه بازی ۴ برابر از شماره قبلی بزرگ‌تر است.

ترس از شکست در بازار

جهان بازی بسیار بزرگ و زنده است. همه چیز همواره در حال تغییر خواهد بود. بعد از عرضه ناموفق بازی سایبرپانک، در دل طرفداران بازی‌های جهان باز، ترس بزرگی جا گرفته است. نکند که ایده پشت ساخت بازی، از توان ساخت آن بالاتر باشد؟

 بعد از شکست سایبرپانک در بازار، بازیکنان همواره احتمال شکست خوردن بازی‌های مورد علاقه خود را می‌دهند. آخرین تریلر بازی، به مخاطب می‌گوید که باید منتظر چه باشد. امیدوارم که این انتظار به خوبی برآورده شود.

ترس از شکست در بازار

گیم‌پلی بازی Dying Light 2 Stay Human

در کل شاید از نظر داستانی، در ساخت این بازی نوآوری زیادی دیده نشود. ولی گیم پلی بازی این ضعف را به گونه‌ای جبران کرده است. گیم پلی بازی بسیار اعتیادآور و روان است که باعث لذت بردن مخاطب از بازی خواهد بود.

 این بازی ۷ دسامبر امسال به بازار خواهد آمد. باید منتظر یک بازی هیجان انگیز باشیم. طرفداران پارکور و زامبی ها از همه بیشتر منتظر هستند.

بیشتر بخوانید: فهرست بازی های گیم پس آلتیمیت ایکس باکس

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *