هر آنچه باید در ارتباط با لپ تاپ تاف گیمینگ و مشخصات و خصوصیات آن را بدانید!

 هر آنچه باید در ارتباط با لپ تاپ تاف گیمینگ و مشخصات و خصوصیات آن را بدانید!

امروزه اغلب گیمرها در سراسر جهان به دنبال لپ تاپ‌های گیمینگ میان‌رده هستند تا بتوانند جدیدترین بازی‌های ویدئویی را با کیفیت و سرعت مناسب اجرا کنند. در میان انواع و اقسام برندهای لپ تاپ موجود در بازار، «ایسوس Asus» یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندهای فعال در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ به‌حساب می‌آید که محصولات متنوع و باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس از سری تولیدات اقتصادی با مشخصات سخت‌افزاری مناسبی به‌شمار می‌آید که در انواع مدل‌ها عرضه شده است و برای کارهای گرافیکی سنگین و بازی‌های ویدئویی پیشنهاد مناسبی خواهد بود؛ بنابراین چنانچه به دنبال تهیه و خرید لپ تاپ گیمینگ مقرون به‌صرفه با مشخصات سخت‌افزاری عالی هستید، انواع مدل‌های لپ تاپ TUF گیمینگ کمپانی ایسوس می‌توانند تا حدود زیادی به خواسته‌های شما از داشتن یک لپ تاپ قدرتمند و کاربردی پاسخ مناسب دهند.

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات مفیدی در ارتباط با لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس در اختیار گیمرها قرار دهیم؛ بنابرای چنانچه به دنبال لپ تاپ اقتصادی با قابلیت‌های ویژه هستید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ‌تاپ‌ های ۱۳ اینچی

معرفی اجمالی لپ تاپ تاف گیمینگ

معرفی اجمالی لپ تاپ تاف گیمینگ

در حال حاضر انواع لپ تاپ توسط شرکت‌های فعال در سراسر جهان طراحی و به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌هایی که دارند، برای انجام کار خاصی طراحی شده‌اند. در این میان لپ تاپ TUF گیمینگ از سری محصولات کمپانی معتبر و خوشنام ایسوس (ASUS) به‌حساب می‌آید که در مدل‌های گوناگون روانه بازار شده است. تاف یا TUF مخفف عبارت «‌The Ultimate‌Force‌« به معنای نیروی نهایی است. بهترین لپ تاپ‌های تاف گیمینگ ایسوس با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده و کیفیت عالی برای اجرای بازی‌های ویدئویی پیشنهاد مناسبی هستند.

لپ تاپ‌های TUF از خوش قیمت‌ترین محصولات موجود در بازار به‌شمار می‌آیند که از محبوبیت ویژه‌ای در میان گیمرها برخوردار هستند. لازم به ذکر است که لپ تاپ‌های تاف ایسوس با قابلیت‌های منحصر به‌فرد نه تنها برای بازی‌های ویدئویی مناسب هستند، بلکه در انجام کارهای گرافیکی، انجام محاسبات مهندسی، اجرای ویدئو و ویرایش عکس عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند؛ بنابراین افرادی که به بازی‌های ویدئویی علاقه‌مند هستند و دنبال لپ‌تاپ گیمینگ میان‌رده می‌گردند، بدون تردید انواع مدل‌های لپتاپ تاف گیمینگ ایسوس تجربه کاربری ایده‌آلی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

مشخصات لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس

مشخصات لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس

لپ تاپ تاف ایسوس گیمینگ با نام بین‌المللی Asus TUF Gaming علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و فوق‌العاده، از لحاظ شکل ظاهری نمره قابل قبولی از کاربران دریافت کرده است. لپ تاپ تاف گیمینگ از طراحی بدنه ساده و در عین حال خیره‌کننده‌ای برخوردار بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. لپ تاپ‌های TUF گیمینگ در مقایسه با مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌هایی که دارند، از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار هستند که برای عموم مردم گزینه مناسبی خواهند بود. به‌طور کلی از خصوصیات و ویژگی‌های لپ تاپ‌های TUF گیمینگ کمپانی ایسوس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سخت‌افزار متوسط در مقایسه با لپ تاپ‌های سری ROG
  • لپ تاپ میان‌رده مناسب برای اجرای بازی‌های ویدئویی، کارهای گرافیکی، محاسبات مهندسی و …
  • قیمت مناسب‌تر نسبت به لپ تاپ‌های ROG
  • صفحه نمایش بسیار خوب
  • اندازه نسبتا کوچکتر ( معمولا ۱۵٫۶ اینچی) در مقایسه با سایر لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار
  • صفحه کلید با طراحی زیبا

به‌طور کلی انواع لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس از دوام بالا، نرخ تازه‌سازی بالای نمایشگر و پردازنده‌های گرافیکی رقابتی برخوردار هستند که تجربه بازی قابل قبولی را برای گیمرها فراهم می‌کنند. همچنین این مدل لپ تاپ‌ها به لطف طراحی بدنه منحصر به‌فرد، ضد نفوذ در برابر گرد و غبار هستند و سیستم خنک‌کننده قدرتمندی دارند. نور پس زمینه این مدل لپ تاپ‌های گیمینگ مانند نور پس زمینه RGB بوده که کاربر می‌تواند آن را متناسب با علایق خود شخصی‌سازی کند؛ بنابراین افرادی که به دنبال لپ تاپ گیمینگ میان‌رده با قابلیت‌های ویژه هستند، می‌توانند یکی از انواع لپ تاپ‌های TUF گیمینگ کمپانی ایسوس را انتخاب کنند.

نقد خصوصیات سخت_افزاری لپ تاپ TUF گیمینگ

نقد خصوصیات سخت‌افزاری لپ تاپ TUF گیمینگ

بدون تردید یک لپ تاپ مخصوص بازی باید از سیستم سخت‌افزاری قدرتمند برای اجرای بازی‌های ویدئویی سنگین برخوردار باشد. لپ‌تاپ تاف گیمینگ از سری محصولات کمپانی ایسوس بوده که طراحان بر روی انتخاب پردازنده گرافیکی (GPU) تمرکز ویژه‌ای به خرج داده‌اند تا اجرای بازی‌های بسیار سنگین برای گیمرها میسر شود.

در ساخت لپ تاپ گیمینگ تاف از تراشه گرافیکی ۱۶ نانومتری و گرافیک انویدیا جی فورس با ۸ گیگابایت رم استفاده شده است تا اجرای برنامه‌های گرافیکی سنگین با سرعت بالا انجام شود. در واقع استفاده از پردازنده (CPU) قدرتمند در انواع مدل‌های لپ تاپ TUF گیمینگ سبب شده است تا سرعت بوت شدن سیستم به‌طور میانگین به ۳۰ ثانیه برسد که در مقایسه با لپ تاپ‌های هم‌رده بسیار قابل قبول است. از بهترین مدل‌های لپ تاپ تاف گیمینگ موجود در بازار با توجه به مشخصات و کارایی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لپ تاپ ۱۷٫۳ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FA707RE – HX040W
  • لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX517ZR I7 16G 512G SSD
  • لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل TUF FX506HCB-HN1138W
  • لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل TUF Dash FX517ZM I7 16G 512G SSD

بنابراین گیمرهایی که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند اقتصادی با سرعت پردازش قابل قبول هستند، می‌توانند به یکی از انواع مدل‌های لپ تاپ TUF گیمینگ ایسوس اعتماد کرده و از اجرای بازی‌های ویدئویی سنگین و برنامه‌های گرافیکی متعدد نهایت لذت را ببرند.

جمع‌بندی

در مطلب فوق سعی کردیم تا نقد و بررسی کاملی از لپ تاپ تاف گیمینگ در اختیار علاقه‌مندان به گیم قرار دهیم تا بتوانند با دید بازتری نسبت به تهیه و خرید لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و کاربردی اقدام کنند.

خرید انواع لپ تاپ از دی جی لند

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *