آیا می‌توانیم اپل‌واچ سری ۷ را کاربردی ترین ساعت هوشمند ساخته شده تا کنون نام‌گذاری کنیم؟

 آیا می‌توانیم اپل‌واچ سری ۷ را کاربردی ترین ساعت هوشمند ساخته شده تا کنون نام‌گذاری کنیم؟

قطعا پاسخ این سوال بدون شک بله است. بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش اپل‌واچ سری ۷ و صفحه کلید QWERTY، آن را به یکی از کاربردی ترین نسخه این ساعت هوشمند تبدیل کرده است. اپل واچ ۷ با حاشیه های باریک‌تر و نمایشگرهای بزرگ‌تر عرضه می‌شود. آخرین ورژن ساعت هوشمند اپل عمدتا از ارتقاء تدریجی اپل واچ سری ۶ با حفظ عمر باتری ۱۸ ساعته و CPU قبلی ساخته شده است.

اپل‌واچ 7

طراحی و دیزاین اپل واچ سری ۷

اپل واچ ۷ اولین ساعتی بود که بعد از اپل واچ سری ۴ طراحی آن دوباره بررسی شد و در آن تغییراتی ایجاد کردند اما تغییر آن یک تغییر فاحش و زیاد نیست. نتیجه تغییرات ایجاد شده؛ گرد شدن بیشتر گوشه‌ها و به‌طور کلی صفحه نمایش به‌صورت یک‌پارچه تر به شاسی متصل شده است.

 این تغییر تا وقتی که Apple watch سری ۶ و Apple watch سری ۷ کنار هم  مقایسه نشود قابل مشاهده نیست. Iwatch سری ۷ دارای رنگ بندی متنوع تری نسبت به Iwatch سری ۶ است. اپل واچ سری ۷، هم‌مانند سری های قبلی این ساعت هوشمند قابلیت ضد آب بودن را تا عمق ۵۰ متر دارد ولی برای اولین بار گواهی IP6X را برای مقاومت در برابر گردوغبار دریافت کرده است.

اپل‌واچ 7

صفحه نمایش Apple Watch 7

همانطور که قبلا هم گفتیم صفحه نمایش این سری از ساعت هوشمند اپل سری ۷ بزرگ‌تر از سری‌های قبلی است که به شما این احساس را می‌دهد روی مچ دستتان یک گوشی آیفون کوچک بسته شده است. صفحه نمایش اپل واچ ۷ تقریبا ۲۰ درصد بزرگ‌تر از اپل‌واچ سری ۶ است و بیش از ۵۰% بزرگ‌تر از اپل‌واچ سری ۳ است. حاشیه‌های نمایشگر هم حدود ۴۰% باریک‌تر از قبل هستند.

مقایسه و خرید انواع ساعت هوشمند از برندهای مطرح در فروشگاه دی‌جی‌لند: قیمت روز ساعت هوشمند

اپل‌واچ 7

اپل واچ سری ۷: WatchOS 8

دیدی ندارد، بنابراین این شرکت در عوض WatchOS 8 را برای صفحه نمایش بزرگ‌تر این ساعت تغییر داد. علاوه بر برنامه‌های ثابت مثل ردیابی خواب، هشدار‌های تقویم، اعلان‌های آب‌وهوا و اپلیکیشن Find My Iphone برای اپل‌واچ WatchOS 8 چند ویژگی جدید برای اپل‌واچ سری ۷ دارد.

 این تغییرات تقریبا همان رابط کاربری است که ماه‌ها از آن استفاده میکردیم اما با کمی تغییرات است که شامل مرکز کنترل تا برنامه ماشین حساب، بزرگتر شدن دکمه‌ها در اطراف، داشتن صفحه کلید QWERTY که باعث می‌شود بتوانیم به صورت مستقیم از اپل‌واچ پیام ارسال کنیم.

اپل‌واچ 7

نرم‌افزار تناسب اندام و سلامت اپل واچ سری ۷

این عجیب است که اپل‌واچ در عصری که مردم بیشتر وسواس سلامتی و تناسب‌اندام دارند، ویژگی‌های جدیدی را به خود اضافه نکرده است. سامسونگ گلکسی واچ ۴ با تجزیه و تحلیل ترکیب بدن مرزها را جابه‌جا کرد و ساعت‌های نسبتا جامعی در حوزه‌ی سلامتی هستند. با نادیده گرفتن ارتقا در حوزه‌ی سلامت در سال جاری پیش‌بینی می‌شود اپل‌واچ در معرض خطر عقب ماندن از رقبا قرار بگیرد.

 اما با این حال Apple watch هنوز یک ردیاب تناسب اندام و قابل اعتماد و یکی از بهترین ساعت‌های تناسب‌اندام و دویدن است که ضربان قلب شما را کنترل می‌کند، قدم‌های شما را می‌شمارد و مسافت پیموده شما را با GPS ردیابی کند و به علاوه از ده‌ها نوع تمرین برای تناسب‌اندام پشتیبانی می‌کند. ردیابی خودکار دوچرخه‌سواری در فضای باز امسال به اپل‌واچ اضافه شده است که این به این معنی است که می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی روی دوچرخه خود سوار می‌شوید و تمرین می‌کنید.

اپل‌واچ 7

باتری اپل واچ سری ۷

عمر باتری اپل‌واچ سری ۷ می‌تواند تا ۲ روز دوام بیاورد. و حالا اپل‌واچ سری ۷ ادعا می‌کند تا زمانی که با شارژر جدید مغناطیسی USB-C موجود در جعبه شارژ شود، ۳۳% سریع‌تر از اپل واچ ۶ شارژ می‌شود،. البته وقتی اپل‌واچ سری ۶ را با کابل USB-C شارژ کردم، تقریبا به همان سرعت شارژ شد.

اپل‌واچ 7

قیمت APPLE Watch 7

خرید اپل واچ سری ۷، سایز ۴۱ میلی‌متر با قیمت ۳۹۹ دلار و سایز ۴۵ میلی‌متر با قیمت ۴۲۹ دلار امکان پذیر است.

اپل‌واچ 7

نتیجه بررسی اپل‌واچ ۷

بزرگتر شدن صفحه نمایش و اضافه شدن صفحه کلید و در کل تغییرات ایجاد شده دقیقا همان چیزی بود که ما از اپل انتظار داشتیم که آن‌ها را در سری جدید اپل‌واچ ببینیم. این تغییرات دقیقا همان چیزی است که باعث می‌شود برای خرید اپل‌واچ سری ۷ تردید نکنیم. پس اگر قصد خرید این ساعت هوشمند همه چیز تمام را دارید می‌توانید برای خریدآن از طریق لینک زیر اقدام کنید.

خرید و مشاهده قیمت انواع اپل واچ در فروشگاه دی‌جی‌لند

فرشاد مرعشیان

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *