نقد و بررسی ایربادز Nothing Ear Stick

 نقد و بررسی ایربادز Nothing Ear Stick

ایربادز Nothing Ear Stick که ساخته شرکتی است که Nothing Phone را در کارنامه خود دارد، به تازگی به بازار عرضه شده است. اولین چیزی که در این ایربادز اقتصادی، نظر را به خود جلب می‌کند طراحی زیبا و آینده‌گرایانه این هندزفری وایرلس است.

این هندزفری دومین ایربادز تولید شده توسط شرکت ناتینگ و نسخه ارزان‌قیمت Nothing Ear 1 است. برخلاف نسخه پرچمدار خود، از قابلیت ANC برخوردار نیست، در نتیجه نباید انتظار داشت که هنگام استفاده، بتواند جلوی صداهای زمینه را به طور کامل بگیرد.

طراحی ایربادز Nothing Ear Stick-نقد و بررسی ایربادز Nothing Ear Stick

طراحی ایربادز Nothing Ear Stick

این محصول تقریبا از نظر ظاهری شبیه Nothing Ear 1 است. پایه این هندزفری دارای بدنه شفاف است و به راحتی می‌تواند مدار به کار رفته در آن را مشاهده کرد. رنگ آن سفید بوده و تنها رنگی است که شرکت ناتینگ برایش در نظر گرفته است.

این هندزفری برای استفاده بسیار راحت است. و تنها یک سایز دارد، با این حال، شکل گوش کاربر عامل مهمی در راحتی استفاده از ایربادز Nothing Ear Stick خواهدبود. طراحی به آن گونه‌ای است که برای تمامی گوش‌ها از نظر سایز و اندازه، کارایی داشته باشد وزن سبک این هندزفری نیز به راحتی استفاده از آن افزوده است.

کنترل ایربادز Nothing Ear Stick بسیار آسان است؛ به طوری که تمامی عوامل کنترل روی پایه آن قرار گرفته و با حرکتی مانند نیشگون گرفتن انجام می‌شود. سیستم کنترل این هندزفری قابل تغییر است؛ به این معنی که می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد.

کیفیت ساخت ایربادز Nothing Ear Stick-نقد و بررسی ایربادز Nothing Ear Stick

کیفیت ساخت ایربادز Nothing Ear Stick

ایربادز Nothing Ear Stick از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. بدنه خود بادزها از نظر ساختار، محکم‌تر از نسخه پرچمدار Nothing Ear 1 است؛ همچنین دارای گواهینامه IP54 بوده که به معنی مقاومت در برابر پاشیدن آب و گرد و خاک است. این محصول با داشتن گواهینامه IP54 در برابر Nothing Ear 1 از مقاومت بالاتری برخوردار است.

کیس این محصول به شکل یک استوانه بی‌رنگ و محیط داخلی آن سفید رنگ است. با چرخاندن بدنه کیس می‌توان به بادزها دسترسی داشت که در نوع خود طراحی خاصی دارد، البته از نظر طراحی بی‌شباهت به هندزفری  Monster Clarity 101 AirLinks نیست. درکل کیس ایربادز Nothing Ear Stick از کیفیت ساخت بالایی بهره برده است. کیس این محصول به خاطر نوع طراحی خاصی که دارد، مناسب قرار گرفتن در جیب شلوار  نیست و برجستگی آن کاملا مشخص خواهد شد.

ایربادز Nothing Ear Stick از نظر قرار گرفتن و ماندگاری در گوش، عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است. برای مثال اگر در پارکی در حال دویدن باشید احتمال اینکه از گوشی بیافتد بسیار کم است؛ درحالی که هنگام فعالیتی مانند حرکت ورزشی شنا، به خاطر نوع قرار گرفتن بدن، ممکن است ایربادز Nothing Ear Stick از گوش بیافتد.

کیفیت صدای ایربادز Nothing Ear Stick-نقد و بررسی ایربادز Nothing Ear Stick

کیفیت صدای ایربادز Nothing Ear Stick

صدای کلی این محصول بسیار شفاف است. این ایربادز به درایورهای سفارشی ۱۲٫۶ میلی‌متری مجهز شده و به کمک قابلیت Bass Lock که از میکروفون، برای  اندازه‌گیری مجرای گوش کاربر و تنظیم اکولایزر هدفون استفاده می‌کند، می‌تواند فرکانس بیس را قوی‌تر ارائه بدهد. اپلیکیشن مخصوص این محصول به کاربر اجازه می‌دهد که با استفاده از اکولایزر نرم‌افزاری، فرکانس‌های مورد نظر خود را به طبق سلیقه شخصی بچیند و از موزیک لذت ببرد.

روی هر هدفون سه میکروفون وجود دارد که به ترتیب برای شنیدن صدای کاربر، حذف صدای پس زمینه در زمان تماس و آخرین میکروفون برای اندازه‌گیری مجرای گوش کاربر به استفاده می‌شود. همچنین Nothing Ear Stick‌ می‌تواند صداهای مزاحم مثل ازدحام جمعیت یا صدای باد را در زمان مکالمه تا حد مورد قبولی کاهش دهد.

نحوه قرار گیری بادزها در گوش ارتباط مستقیم با نحوه پخش فرکانس بیس دارد. برای مثال اگر مجرای گوش کاربر کوچک باشد، صدای بیس ضعیف‌تر به گوش می‌رسد و باید برای دریافت بهتر فرکانس کمی آنرا جا به جا کرد ولی اگر مجرای گوش بزرگ باشد، بیس به راحتی و به صورت کامل شنیده خواهد شد.

ایربادز Nothing Ear Stick-نقد و بررسی ایربادز Nothing Ear Stick

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تصفیه هوا شیائومی AirPurifier 4 Pro

نشتی صدا از بادزها Nothing Ear Stick

ایربادز Nothing Ear Stick در مورد نشتی صدا از بادزها عملکرد خوبی دارد. بیشترین صدایی که ممکن است از بادزها خارج شود و افراد نزدیک به شما آن را تا حدودی بشنوند بین فرکانس‌های میانه و بالا قرار دارد. میکروفون نیز کیفیت قابل قبولی دارد؛ می‌تواند به خوبی صدای محیطی را از صدای مکالمه حتی در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا تفکیک کند.

باتری ایربادز Nothing Ear Stick

عمر باتری این محصول با هر بار شارژ تا ۷ ساعت و با احتساب خود کیس در مجموع تا ۲۹ ساعت خواهد بود که عملکرد خیلی خوبی برای  یک هدفون بی‌سیم شمرده می‌شود.

مزایا ایربادز Nothing Ear Stick:

  1. طراحی خاص و دوست داشتنی
  2. قرارگیری مناسب در گوش نسبت به مدل‌های مشابه
  3. حساسیت مناسب  سنسورهای لمسی
  4. بهبود کیفیت مکالمه
  5. مقاومت در برابر آب
  6. کیفیت صدای بالا
  7. باتری قدرتمند

معایب ایربادز Nothing Ear Stick:

  1. کیفیت متوسط میکروفون
  2. نداشتن قابلیت شارژ بی‌سیم
  3. نداشتن قابلیت ANC نویز کنسلینگ

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *