بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی

 بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی

ادیت فیلم با گوشی در سال‌های قبل تقریبا غیرممکن بود اما حالا به لطف برنامه‌های قدرتمندی که توسعه داده شده‌اند، این کار نه تنها ممکن شده، بلکه حتی از ادیت ویدئو با رایانه‌های شخصی هم راحت‌تر است! اگر شما هم دنبال بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی می‌گردید، این مطلب می‌تواند به شما کمک کند؛ با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: داشتن ۲ Instagram درگوشی آیفون/اندروید

ادیت فیلم با گوشی و کسب درآمد!

ادیت فیلم، یکی از بهترین و پردرآمدترین راه‌ها در دنیای تولید محتوا است. مدتی است اینستاگرام سیاست‌های خود را تغییر داده و بیشتر به محتوای ویدئویی اهمیت می‌دهد. حتی توییتر نیز که یک پلتفرم کاملا متن‌محور بود، چندی است ویدئو‌ها را بیشتر جدی گرفته و امکان آپلود ویدئوهای طولانی‌تر را به کاربران داده است.

در کنار این پلتفرم‌ها، یوتیوب نیز با دست‌ودل‌بازی‌اش، به پلتفرمی محبوب برای افرادی تبدیل شده که در ادیت فیلم، سررشته دارد. یادتان باشد برای کسب درآمد از یوتیوب، به تجهیزات عجیب و غریبی نیاز ندارید و اگر کمی ذوق داشته باشید و از برنامه‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم استفاده کنید، می‌توانید با ساختن ویدئو‌های ادیتی از فیلم‌ها، سریال‌ها یا بازی‌ها، با گوشی‌تان به درآمد برسید.

آیا برای ادیت فیلم با گوشی، به گوشی قدرتمندی نیاز داریم؟

بهتر است همین ابتدای کار، با یک واقعیت تلخ برای برخی از کاربران طرف شویم. متاسفانه ادیت فیلم با یک گوشی ضعیف و قدیمی، پروسه ادیت فیلم به شدت طولانی و کاملا کند خواهد کرد. گوشی‌های میان‌رده با میزان رم کافی و یک تراشه قابل اعتماد،‌ می‌توانند در ادیت فیلم با گوشی سرعتی قابل قبول داشته باشند؛ پس برای این کار نیازی به گوشی‌های بالارده و پرچم‌دار نخواهید داشت.

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم با گوشی

در ادامه این مطلب، ما بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی را با هم مرور خواهیم کرد. یادتان باشد اکثر این برنامه‌ها کارکرد یکسانی دارند اما برنامه‌هایی که در ابتدای این لیست به آن‌ها اشاره می‌کنیم، برای کاربران حرفه‌ای مناسب‌تر هستند.

معرفی نرم افزار ادیت فیلم- بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی

برنامه KineMaster و مناسب برای حرفه‌ای‌ها برای ادیت فیلم با گوشی

یکی از شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم در گوشی، کاینمستر است. این برنامه که سال‌هاست با وجود انتشار برنامه‌های جدید یکی از بهترین‌ها باقی مانده، برای کاربران حرفه‌ای انتخاب جذابی است. این برنامه به کاربرانش امکانات بیشماری می‌دهد که ممکن نیاز باشد چندروزی را صرف یادگیری آن‌ها کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۴ برنامه Mindmap یا نقشه ذهنی رایگان

با استفاده برنامه قدرتمند KineMaster می‌توانید فریم به فریم ویدئو یا فیلم مورد نظرتان را به سادگی در گوشی ادیت کنید. فروشگاه درون‌برنامه‌ای این اپ نیز موسیقی‌ها و افکت‌های رایگان زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا ویدئوهایی چشم‌نواز به وجود بیاورند. کارهایی مانند کات کردن بخشی از ویدئو، تغییر نور، ایجاد ترنزیشن، تغییر صدا و حذف آن، کم و زیاد کردن سرعت فیلم و … را می‌توانید در چند دقیقه با استفاده از کاینمستر انجام دهید.

ادیت فیلم با گوشی- بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی

بهتر است یادتان باشد این برنامه هم مانند اکثر برنامه‌هایی که در این لیست حاضر هستند، پس از پایان پروسه ادیت فیلم با گوشی، واترمارک خود را گوشی ویدئو می‌زند. برای حذف واترمارک، می‌توانید با هزینه کردن، از شر لوگوی کاینمستر در گوشه ویدئو راحت شوید. راه دیگر نیز این است که سراغ دانلود نسخه مود شده برنامه از وبسایت‌های غیررسمی بروید (پیش دانلود اپ از سایت‌های غیررسمی، حتما از معتبر بودن و ویروسی نبودن فایل‌های موجود در سایت مورد نظر مطمئن شوید).

برنامه PowerDirector و پرده سبز در گوشی!

برنامه پاوردایرکتور یکی از برنامه‌های پر و پیمان لیست ماست که می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای، فوق‌العاده باشد. این برنامه در مقایسه با دیگر برنامه‌های این لیست، امکانات نسبتا بیشتری دارد. یکی از جذاب‌ترین امکانات این اپ، قابلیت پرده سبز است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید نه تنها در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، بلکه حتی در یوتیوب نیز محتوایی با کیفیت تولید کنید.

یادتان باشد این برنامه با این که یکی از پرامکانات‌ترین نرم افزارهای ادیت فیلم با گوشی است اما مشکلاتی نیز دارد. برای مثال برای حذف واترمارک، راهی به جز خرید نسخه اصلی ندارید. در کنار این مورد، مشکل دیگر این برنامه، رزولوشن پایین ویدئوها در نسخه رایگان است. البته این مشکلات هم با دانلود برنامه از سایت‌های غیررسمی امن قابل حل است.

نرم افزار Adobe Premier Rush و به شدت گران اما ارزشمند!

محصولات ادوبی همیشه جزو بهترین نرم‌افزارهای تولید محتوا برای کاربران حرفه‌ای بوده‌اند اما معمولا نسخه موبایلی برنامه‌های این شرکت، قابلیت‌های زیادی را به کاربران نمی‌دادند. نسخه موبایل برنامه ادوبی پریمیر، با این که به هیچ وجه به گرد پای نسخه پی سی هم نمی‌رسد اما می‌تواند یکی از حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی باشد.

این برنامه برای گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و می‌توانید نسخه رایگان آن را از فروشگاه‌های برنامه دریافت کنید. با این که نسخه رایگان این برنامه می‌تواند شما را با برخی از قابلیت‌ها آشنا کند اما اگر می‌خواهید از تمام ویژگی‌های ادوبی پریمیر راش بهره ببرید، باید هر ماه بیش از پنجاه دلار هزینه کنید!

شاید این مبلغ خیلی زیاد به نظر برسد اما با توجه به قابلیت‌های فوق‌العاده این برنامه که برخی از آن‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، شاید برای کاربران کاملا حرفه‌ای پرداخت این مبلغ ارزشش را داشته باشد.

برنامه InShot و بهترین برنامه ادیت فیلم با گوشی

اینشات یکی از برنامه‌های قدرتمند ادیت ویدئو در گوشی های هوشمند است که می‌تواند برای ادیت فیلم برای پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام یا تیک تاک انتخاب بسیار خوبی باشد. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده طراحی شده و می‌تواند برای کاربران تازه‌کار گزینه مناسبی باشد.

نرم افزار ادیت فیلم با گوشی- بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی

اگر بخواهیم صادقانه درباره این برنامه صحبت کنیم، باید بگوییم متاسفانه این اپ در مقایسه با کاینمستر یا پریمیر راش امکانات کمتری را به کاربران ارائه می‌کند اما مهم‌ترین ویژگی‌اش، مجهز بودن به تعدادی قابلیت ضروری و مهم است.

اگر به گرفتین خروجی با کیفیت ۴k علاقه دارید و می‌خواهید از افکت‌های صوتی جذاب بهره ببرید و با یک رابط کاربری گیج‌کننده سر و کله نزنید، InShot برای شما طراحی شده است. مهم‌ترین ویژگی این اپ، امکان حذف واترمارک با مشاهده یک تبلیغ کوتاه است.

بیشتر بخوانید: تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوا چیست؟

برنامه CapCup و ساده اما کاربردی

با نزدیک شدن به پایان این لیست، بهتر است کم‌کم سراغ مرور برنامه‌های ساده‌تری برویم که برای کاربران عمومی انتخاب‌های بهتری هستند. برنامه کپ کات با این که رابط کاربری به شدت ساده و جذابی دارد اما اکثر نیازهای ضروری کاربران را در خودش جای داده است.

معرفی نرم افزار ادیت فیلم با گوشی موبایل- بهترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی

این نرم افزار ادیت فیلم با گوشی قابلیت‌هایی مانند اضافه کردن استیکر به فیلم، اضافه کردن متن، فیلترهایی جذاب و … را در خود جای داده است. حتی اگر شما به یک نرم‌افزار ادیت فیلم حرفه‌ای هیچ احتیاجی ندارید، برنامه CapCut احتمالا برایتان کاملا ضروری خواهد بود.

Funimate و توسعه داده شده برای تازه‌کارها!

برنامه Funimate یکی از آماتورترین برنامه‌های ادیت ویدئو است که قابلیت‌های زیادی را به کاربرانش ارائه نمی‌کند. این برنامه که لوگوی خودش را در خروجی نهایی روی ویدئو حک می‌کند، برای ادمین پیج‌های حرفه‌ای و بزرگ خیلی مناسب نیست اما اگر توقع‌های زیادی از یک برنامه ادیت ویدئو ندارید، می‌توانید سراغ دانلود و نصب برنامه Funimate بروید.

دیگر نرم‌افزارهای ادیت فیلم با گوشی

در کنار برنامه‌هایی که در این لیست به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید از اپ‌های قدرتمند دیگری مانند Clips، Filmer، FilmoraGo و Quik استفاده کنید که جزو برنامه‌های خوشنام در زمینه ادیت ویدئو در اندروید و iOS هستند.

شما از کدام یک از برنامه‌های ادیت فیلم و ویدئو در گوشی استفاده می‌کنید؟ آیا برنامه‌هایی را می‌شناسید که با وجود کیفیت بالا، در این لیست حضور ندارند؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: چطوری SMS را در اندروید بازیابی کنیم؟ معرفی نرم‌افزارهای ریکاوری SMS در اندروید

پریسا مداح زاد

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *