راهنمای خرید اسپیکر از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان

 راهنمای خرید اسپیکر از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان

در این مقاله بهترین گزینه‌های خرید اسپیکر با بودجه ۱ تا ۱۰ میلیون تومان را برای شما معرفی می‌کنیم تا خرید راحت‌تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه ریست کردن اسپیکر های JBL

 

خرید اسپیکر تا 10 میلیون تومان انکر

 

خرید اسپیکر انکر SoundCore Flare تا ۱۰ میلیون

اسپیکر  SoundCore Flare  از برند انکر، بهترین ویژگی‌های برندهای هم‌رده را در خود به مناسب‌ترین قیمت، جای داده است و یکی از گزینه های خوب برای خرید اسپیکر تا ۱۰ میلیون تومان می‌باشد. این اسپیکر  صدای خوب و بدنه‌ای قدرتمند را در کنار یک تجربه کاربری آسان به همراه داشته و بی‌شک پا به پای رقبا به رقابت ادامه می‌دهد. با داشتن گواهی IPX7 می‌توان با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن، در طبیعت و کنار آب از SoundCore Flare استفاده کرد.

قسمت کنترل موزیک، دکمه نورهای RGB و کلید تقویت Bass روی اسپیکر واقع شده‌اند در حالی که کلید بلوتوث و جک ۳٫۵ میلی‌متری و درگاه شارژ میکرو USB در پایین قرار گرفته است. حلقه RGB که به دور قسمت پایینی SoundCore Flare  متصل شده است و می‌تواند با کوبش ریتم موزیک شما به حالت ضربانی درآید.

کیفیت صدای این اسپیکر  به طور کلی از تعادل مناسبی برخوردار است ولی اگر بدون تنظیمات EQ از آن استفاده کنید ممکن است فرکانس‌های بالا، تیزتر به گوش برسند ولی اگر در تنظیمات Bass را بالاتر ببرید از صدای SoundCore Flare لذت بیشتری خواهید برد.

میانگین عمر باتری این اسپیکر حدود ۱۲ ساعت تخمین زده شده است که کاملا وابسته به میزان بلندی صدایی است که از آن استفاده می‌کنید. با میزان صدای ۵۰ درصد و نور RGB با شدت ملایم، موفق شدیم ۸ ساعت به صورت مداوم از این اسپیکر استفاده کنیم.

نقاط قوت اسپیکر انکر:

  • صدا قدرتمند با توجه به سایز کوچک
  • ضدآب بودن
  • اپلیکیشن کارآمد برای گوشی

نقاط ضعف اسپیکر انکر:

  • تقویت بیس و EQ متوسط
  • عمر باتری معمولی
  • صدای درهم در حجم صدای بالا

 

اسپیکر جی بی ال فلیپ ۵- راهنمای خرید اسپیکر از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان

خرید انواع اسپیکر از فروشگاه دی‌جی‌لند

جی بی ال Flip5

اسپیکر جی بی ال Flip5 یک اسپیکر ساده با پایه‌ای ترین امکانات و تنها راه پخش موزیک در آن، استفاده از بلوتوث است. اگر در پی خرید یک اسپیکر تا ۱۰ میلیون تومان و با ساختاری قدرتمند برای مسافرت و کمپ به همراه صدایی رسا هستید، حتما طرفدار  جی بی ال Flip5 خواهید شد. اسپیکرهایی که لیستی طولانی از مشخصات را دارند، لزوما بهترین انتخاب نیستند.

با تشکر از طراحی بسیار خوب و وزن ۵۰۰ گرمی جی بی ال Flip5، می‌توانید از صدای قدرتمندش در هر مکانی استفاده کنید. می‌توانید این اسپیکر را به راحتی به بند کیف، دست‌گیره در اتاق یا شاخه یک درخت، بیاویزید یا داخل کوله‌پشتری قرار دهید. این اسپیکر با داشتن گواهی IPX7 توانایی غوطه‌ور شدن در آب به مدت ۳۰ دقیقه و به عمق ۱ متر را دارد.

کیفیت صدای اسپیکر جی بی ال Flip5 به لطف توان خروجی ۲۰ واتی و دیافراگم  ۴۴ میلی‌متری و فضای مخروطی شکل بین دو دیفراگم، بسیار بالا رفته است.  یکی از مزایای این اسپیکر  نداشتن اعوجاج صوتی در حجم صدای بالا است.

سرعت شارژ در اسپیکر جی بی ال Flip5 نسبت به Flip4 بالاتر رفته است. یک شارژ کامل اسپیکر به ۲٫۵ ساعت زمان نیاز دارد و با این مقدار، ۱۲ ساعت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این در حالی است که شارژ  Flip4 سه ساعت و نیم طول می‌کشید.

نقاط قوت جی بی ال Flip5:

  • صدای قدرتمند و شفاف
  • کاربری آسان
  • شارژ سریع با USB-C

نقاط ضعف جی بی ال Flip5:

  • نداشتن جک ۳٫۵ صدا
  • نداشتن میکروفون به عنوان هندزفری
  • بلوتوث به عنوان تنها راه ارتباطی

خرید اسپیکر تا 10 میلیون تمان هارمن کاردن- راهنمای خرید اسپیکر از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان

خرید اسپیکر هارمن کاردن Onyx Studio 7 تا ۱۰ میلیون تومان

با توجه به ظاهر  منحصر به فرد اسپیکر هارمن کاردن Onyx Studio 7 می‌توان از آن در اکثر دکوراسیون‌های داخلی استفاده کرد. اکثر اسپیکرهای هارمن کاردن دارای شکلی گنبد گونه هستند. در  Onyx Studio 7 یک حلقه فلزی نیزبه دور اسپیکر اضافه شده است که ظاهری شبیه به سیارات را به آن می‌بخشد.

این اسپیکر قابل حمل است ولی نه برای مسیرهای طولانی زیرا که وزن بالایی دارد. بهتر است آن را تنها از اتاقی به اتاق دیگر جا به جا کنید. ناگفته نماند که Onyx studio 7 ضدآب نیست و هیچ گواهینامه‌ای مبنی بر مقاوت در برابر گرد و خاک و ضربه ندارد پس بهتر است از آن در فضاهای بسته استفاده کنید.

زیر روکش این اسپیکر، دو توییتر یک اینچی و یک ووفر ۴٫۸ اینچی با ۵۰ وات توان قرار گرفته است. این اسپیکر از بازه فرکانسی بین ۵۰ تا ۲۰ کیلوهرتز، پشتیبانی می‌کند. کلیدهای مربوط به کنترل اسپیکر، روی آن واقع شده‌اند. با دو بار ضربه زده روی کلید پخش، می‌توان موزیک بعدی را پخش کرد ولی کلیدی برای بازگشت به موزیک قبلی وجود ندارد که کمی آزار دهنده است. در پشت Onyx studio 7 جک ۳٫۵ و درگاه USB-C قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید اسپیکر، چطور یک اسپیکر خوب را تشخیص بدهیم؟

در موزیک‌هایی که فرکانس بیس زیادی دارند Onyx studio 7 بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد و  در حجم صدای بالا، سیستم پردازش دیجیتالی صدا وارد عمل شده تا جلوی اعوجاج صدا را بگیرد. فرکانس‌ها بالا و پایین در این اسپیکر در تناسب خوبی قرار دارند.

نقاط قوت اسپیکر هارمن کاردن:

  • قدرت بالای بیس و عملکرد صوتی
  • طراحی گیرا

نقاط ضعف اسپیکر هارمن کاردن:

  • ضدآب نبودن
  • نسخه قدیمی بلوتوث

 

اسپیکر سونی SRS-XP500- راهنمای خرید اسپیکر از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان

اسپیکر سونی SRS-XP500

اسپیکر SRS-XP500 سونی، هم برای فضای بسته و هم برای فضای باز مناسب است. اینبار سونی به سوی طراحی ساده‌تر برای اسپیکرهای خود کشیده شده است. جنس بدنه SRS-XP500 از پلی‌کربنات است. برای اینکه بتوان از آن هم به صورت افقی و هم عمودی استفاده کرد، در اطرافش از لایه‌های محافظ استفاده شده است. قسمت مربوط به کنترل اسپیکر در سمت بالا قرار دارد. همچنین سونی برای SRS-XP500 یک کلید تقویت فرکانس بیس نیز در نظر گرفته است. در پشت درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری، سوکت برق، درگاه میکروفون، دو درگاه USB و ورودی فیش برای گیتار واقع شده است. همچنین در بالای قسمت درگاه‌ها شاهد سه کلید بزرگ هستیم. کلید LIGHT که برای روشن کردن نورهایLED اسپیکر است؛ کلید Battery Care برای صرفه جویی در مصرف باتری و کلید Party Connect برای اتصال چند اسپیکر سونی به یکدیگر است.

اسپیکر SRS-XP500 گواهینامه IP66 دارد که به معنای مقاومت در برابر آب و خاک است. با داشتن دو ووفر ۱۴ سانتیمتری و دو توییتر ۵ سانتیمتری، حجم صدای این اسپیکر می‌تواند به مقدار زیادی بالا برود.

طبق ادعای سونی شارژ SRS-XP500 می‌تواند تا ۲۵ ساعت شارژ نگه دارد. در آزمایش انجام شده تا ۱۲ ساعت با LED روشن به فعالیت ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ۸ نمونه از برندهای معتبر اسپیکر قابل حمل

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *