راهنمای خرید ساعت‌های هوشمند تا ۵ میلیون تومان

 راهنمای خرید ساعت‌های هوشمند تا ۵ میلیون تومان

ساعت‌های هوشمند تقریبا تبدیل به عضوی جدانشدنی از زندگی‌های امروزی شده‌اند. این ساعت‌ها دسترسی سریع به نوتیفیکیشن و آلارم‌ها را ممکن کرده و علائم بالینی افراد را به ثبت می‌رسانند؛ با حالت‌های ورزشی پیش‌فرضی که وجود دارد، ورزش کردن بسیار لذت‌بخش شده است. اما بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار کدامند؟ در این بلاگ قصد داریم تا خرید ساعت‌ تا ۵ میلیون تومان را معرفی کنیم.

خرید ساعت هوشمند از دی جی لند

شیائومی Mi Band 7

اولین محصول این لیست می‌بند ۷ می‌باشد که جدیدترین مدل مچ‌بند هوشمند شیائومی است. صفحه‌نمایش ۱.۴۲ اینچی AMOLED به راحتی روی مچ دست شما فیکس می‌شود و کنترل و دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها را آسان می‌کند. این کمپانی چینی گزینه‌های جذاب دیگری مانند صفحه‌نمایش همیشه روشن و ۱۱۰ حالت ورزشی را نیز اضافه کرده است که فعالیت‌های ورزشی کاربران را به ثبت می‌رساند. این مچ‌بند ۱۴ گرمی ضدآب بوده و تا عمق ۵۰ متری می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. مچ‌بند هوشمند شیائومی، از بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی کرده و باتری ۱۸۰ میلی‌آمپرساعتی آن با سنسور‌های روشن بین ۲ تا ۳ روز و با سنسورهای خاموش نهایتا تا ۱۰ روز بازدهی دارد.

می بند 7-ساعت‌های هوشمند

شارژ می‌بند ۷ تنها در ۲ ساعت کامل و سنسورهایی مانند سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، حسگر حرکتی ۶ محوره، ردیابی و نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، شتاب‌سنج ۳ محوره،‌ ژیروسکوپ و سنسور مجاورت برخوردار می‌باشد. گام‌شمار، پایش خواب، تمرینات تنفسی، استرس و سلامت زنان از دیگر سنسورهای ردیابی سلامتی این مچ‌بند می‌باشند. قیمت Mi Band 7 در بازار جهانی ۶۵ دلار معادل یک تا یک میلیون و سیصد هزار تومان اعلام شده است.

مچ بند هوشمند شیائومی-ساعت‌های هوشمند

Amazfit GTS 2E ساعت هوشمند

ساعت دومی که قصد داریم معرفی کنیم Amazfit GTS 2E می‌باشد که در بازه قیمتی ۳ میلیون تومان قرار می‌گیرد. GTS 2E مجهز به یک صفحه‌نمایش ۱.۶۵ اینچی AMOLED می‌باشد که از ویژگی همیشه روشن بهره‌مند است؛ حالا اگر این قابلیت فعال باشد، مچ‌بند نهایتا ۱ هفته و اگر خاموش باشد، می‌تواند بین ۷ تا ۱۰ روز به فعالیت خود ادامه دهد. به خاطر داشته باشید که مانند همه محصولات، فعال بودن GPS به تنهایی حجم زیادی از باتری را مصرف می‌کند؛ برای مثال ۳۰ دقیقه استفاده از GPS حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از ظرفیت باتری GTS 2E را خالی می‌کند.

ساعت هوشمند GTS 2E-ساعت‌های هوشمند

ساعت هوشمند Amazfit خدمات جامعی از ردیابی تناسب اندام را ارائه می‌کند؛ برای مثال سنسورهایی مانند سنجش سطح اکسیژن خون، سطح استرس، پایش خواب، دستیار صوتی هوشمند، ۹۰ حالت ورزشی و حتی هوش فعالیت شخصی (PAT) موجود می‌باشند که می‌توانند فاکتورهایی مانند ضربان قلب، زمان ورزش و باقی فاکتورهای سلامتی افراد را ثبت کرده و مطابق سبک زندگی هر شخص، الگوریتم متفاوتی بچینند و بر اساس همان اطلاعات تجربه متفاوتی را فراهم کنند. Amazfit GTS 2E با پوششی آلومینیومی، ضد آب بوده و به راحتی تا عمق ۵۰ متری در تمام ورزش‌های آبی کاربردی است.

Galaxy Watch 5 ساعت هوشمند

ساعتی که قصد داریم در بازه ۴ میلیون تومان معرفی کنیم گلکسی واچ ۴ است که سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این ساعت ۴۶ میلی‌متری مجهز به یک باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی می‌باشد که حدود ۲ روز کارکرد دارد، اما اگر از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنید احتمالا یک روز بازدهی روبه‌رو باشید و نیاز باشد که در پایان هر روز آن را شارژ کنید. صفحه‌نمایش Super AMOLED این ساعت، ۱.۴ اینچی بوده که با محافظ Gorilla Glass DX تقویت شده است و روشنایی و وضوح بالایی را فراهم می‌کند.

گلکسی واچ سامسونگ-ساعت‌های هوشمند

سیستم‌عامل WearOS این ساعت با گوشی‌های اندروید ۶.۰ به بالا سازگار بوده و از NFC نیز پشتیبانی می‌کند. حسگرهای متنوعی مانند ضربان قلب، شتاب‌سنج، تناسب اندام، چربی خون و نوار قلب در این ساعت به‌ کار رفته است؛ همچنین پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه نیز قابل رصد بوده و اطلاعات GPS، ارتفاع، سرعت، ضربان قلب، تمرینات بدن‌سازی و شنا ثبت می‌شوند. ساعت هوشمند گلکسی Watch 5 ضد آب است و تا عمق ۵۰ متری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

گلکسی واچ 5-ساعت‌های هوشمند

HUAWEI GT2 Pro ساعت هوشمند

آخرین ساعت هوشمندی که قصد معرفی آن را داریم هواوی GT2 Pro می‌باشد که در بازه قیمتی ۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد. این ساعت با صفحه‌نمایش ۱.۳۹ اینچی AMOLED، نور بالا و رنگ‌های زنده‌ای را فراهم می‌کند و از واچ‌فیس‌های متنوعی بهره‌مند است.  صفحه‌نمایش با هربار بالا آوردن دست به صورت خودکار روشن شده و واچ‌فیس‌های آن هر دقیقه آپدیت می‌شوند تا مصرف باتری را به حداقل برساند. باتری این ساعت بزرگ ۴۶ میلی‌متری ۴۵۵ میلی‌آمپرساعت بوده که با صفحه‌نمایش همیشه روشن ۵ تا ۶ روز و با خاموش بودن این قابلیت، بین ۱۰ تا ۱۴ روز دوام دارد.

ساعت GT2 Pro-ساعت‌های هوشمند

این ساعت مجهز به بیش از ۱۰۰ نوع فعالیت ورزشی و ۱۰ دوره آموزشی می‌باشد و سنسورهایی از جمله پایش خواب، سنجش استرس، سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون در آن به‌ کار رفته است. ساعت‌هوشمند GT2 Pro حتی سوزاندن چربی را هنگام ورزش ثبت می‌کند و با ۴ گیگابایت حافظه داخلی، می‌تواند مستقل از گوشی موسیقی پخش کند. این ساعت هوشمند تیتانیومی بسیار سبک و مقاوم بوده و قابلیت سینک شدن با هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS را دارد.

صبا رامش

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *