معرفی سامسونگ S22، شایعات پیرامون پرچمدار مورد انتظار سامسونگ

 معرفی سامسونگ S22، شایعات پیرامون پرچمدار مورد انتظار سامسونگ

گوشی سامسونگ S22 ممکن است در ژانویه ۲۰۲۲ به بازارهای جهانی راه پیدا کند. با اینکه هنوز چند ماهی تا این تاریخ باقی مانده است، شایعات راه خود را به اخبار روز تکنولوژی باز کرده‌اند.

با این که تعداد اطلاعات درز کرده در سایت‌های مختلف و حدس گمان‌های طرفداران بی شمار است، هنوز اطلاعات زیادی برای دانستن دستور پخت پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S22 در دست نیست.

سامسونگ S22 بعد از NOTE 21 کنسل شده، پرچمدار بزرگ بعدی این کمپانی کره‌ای خواهد بود. با این که امسال شاهد به بازار آمدن گوشی Z flip 3  و گوشی Z fold 3 با همان قیمت گوشی‌های پرچمدار مرسوم سامسونگ بودیم، ولی بسیاری از طرفداران سامسونگ، گوشی سری S را پرچمدار اصلی می‌دانند.

در این مقاله تمامی شایعات و اخبار مربوط به گوشی سامسونگ S22 را پوشش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A52

سامسونگ S22

تمام چیزهایی که بهتر است در مورد سامسونگ S22 بدانید.

تاریخ عرضه جهانی:

 شایعات مبنی بر عرضه جهانی گوشی در ژانویه ۲۰۲۲ است. این تاریخ از طرف سامسونگ تایید نشده است. ولی انتظار به بازار آمدن این گوشی در اوایل سال جدید میلادی را داریم.

قیمت گوشی سامسونگ S22:

هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گوشی s22 در دست نیست. ولی با توجه به قیمت زمان عرضه گوشی گلکسی S21 می‌توان قیمت گوشی سامسونگ S22 را حدود ۷۹۹ دلار در نظر گرفت.

طراحی گوشیS22:

سامسونگ S22

گوشی سامسونگ S22 و S22 Plus به احتمال بسیار زیاد، از نظر ظاهری به نسخه‌های پیشین خود شباهت دارند. درحالی که شایعات نظر دیگری در مورد گلکسی S22 plus دارند.

طبق شایعات، ظاهر S22 plus ممکن است کمی زاویه‌دار باشد تا تداعی کننده ظاهر سری نوت شود.

خرید انواع گوشی سامسونگ از فروشگاه دی جی لند

سامسونگ S22

رنگ‌های گوشی سامسونگ S22

طبق شایعات رنگ‌های گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ یعنی Galaxy S22 و Galaxt S22 plus ممکن است سفید، مشکی، رز گلد و سبز باشد. در حالی که S22 Ultra ممکن است دارای تنوع رنگی مشکی، سفید و قرمز تیره باشد.

صفحه نمایشS22:

طبق شایعات سامسونگ S22 دارای صفحه نمایش ۶٫۰۶ اینچی است. درحالی که S22 Plus و S22 Ultra به ترتیب از صفحه نمایش ۶٫۵۵ و ۶٫۸۱ اینچی بهره می‌برند. انتظار می‌رود که نرخ تجدید هر سه صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز باشد. بی امکان نیست که دو مدل ارزان‌تر دارای رزولوشن FHD+ و مدل Ultra دارای رزولوشن QHD+ باشد.

سامسونگ S22

دوربین گوشی سامسونگ S22:

از دیگر شایعات در مورد Galaxy S22 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی،  سنسور فوق عریض و تله فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی است. این آمار تنها در مورد S22 و S22 Plus است. هنوز اطلاعات واضحی در مورد مدل ultra به دست نیامده است. برخی معتقدند که سنسور اصلی مدل اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات سخت‌افزاریS22:

پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بنا بر ریجن و منطقه گوشی، مورد انتظار هستند. بر اساس شایعات، احتمال استفاده از همان RAM به کار گرفته شده در گوشی S21 بسیار زیاد است.

ممکن است مقدار این رم در مدل S22 Ultra نسخه ۱۶ گیگابایت به همراهی حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی باشد. و برای دو مدل دیگر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته شود.

S22گوشی

فعلا همه چیز شایعه است در مورد گوشی S22

با توجه به برنامه پارسال سامسونگ که در اواسط ژانویه برگزار شد، انتظار می‌رود اینبار نیز طبق همان برنامه پیش برود. شایعات بر آغاز تولید انبوه این سری از گوشی در ماه نوامبر امسال تاکید دارند. پس منطقی است که مراسم رونمایی در ژانویه برگزار شود.

منبع دیگری ماه دسامبر را برای رونمایی از سری سامسونگ S22 محتمل می‌داند. زیرا که دیگر تولید نوت ۲۱  در برنامه کمپانی کره‌ای نیست.

هنوز هیچ اخباری در مورد این گوشی جنبه حقیقی ندارد. ولی با توجه به شواهد، احتمال رونمایی از این پرچمدار سامسونگ در اولین ماه از سال جدید میلادی بسیار زیاد است. باید منتظر ماند و دید.

برای خرید و مشاهده انواع گوشی از دی جی لند کلیک کنید

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *