مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ و چیزی که از آن انتظار داریم

 مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ و چیزی که از آن انتظار داریم

مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ به زودی برگزار می‌شود در نتیجه دیگر چیزی به رونمایی گوشی مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی S23 نمانده است. روز اول ماه فوریه امسال، تاریخ مهمی در صنعت گوشی تلفن‌همراه است. بی‌شک خانواده گلکسی S23 از مهمترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ خواهند بود.

انتظار رونمایی چه محصولاتی را در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ داریم

هنوز کاملا مشخص نشده است که دقیقا چه محصولاتی در این مراسم معرفی و رونمایی خواهند شد و همه چیز بر پایه شایعات و گمانه‌زنی است.

سامسونگ گلکسی S23 در مراسم گلکسی آنپکد 2023

سامسونگ گلکسی S23 در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳

بر اساس شایعات گوشی گلکسی S23 در بسیاری از جهات مشابه گلکسی S22 خواهد بود. همان صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم بر ثانیه، همان رم ۸ گیگابایتی و همان ماژول دوربین که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم سه برابری، در هردو گوشی به کار رفته است.

پس چه چیز متفاوتی در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ در مورد S23 خواهیم دید؟ بی‌شک تراشه گوشی گلکسی S23 متفاوت و قدرتمندتر خواهد بود. تمامی شایعات مبنی بر استفاده سامسونگ از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در ساخت این گوشی است. این تراشه به احتمال زیاد قوی‌ترین تراشه برای گوشی‌های اندروید درسال ۲۰۲۳ خواهد بود.

تغییر دیگر مربوط به چینش دوربین‌هاست که بیشتر شبیه به سامسونگ گلکسی S22 اولترا است. باتری گوشی یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که نسبت به نسخه قبلی پیشرفت داشته است. همچنین طبق گزارشات دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و حافظه داخلی از ۲۵۶ گیگابایت شروع خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S23 Plus

سامسونگ گلکسی S23 Plus

سامسونگ گلکسی S23 Plus همراه S23 در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. این دو گوشی شباهت زیادی به یکدیگر دارند با این تفاوت که مدل پلاس از صفحه‌نمایش بزرگتر ۶٫۶ اینچی و باتری قدرتمند ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

شما در دیجی لند می‌توانید نسبت به خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ اقدام کنید.

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

آخرین گوشی که انتظار می‌رود در خانواده S23 معرفی شود، گلکسی S23 اولترا است. و طبق معمول سری اولترا نسب به دو مدل دیگر از مزایای بیشتری خوردار است. براساس شایعات دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا تغییر چشمگیری داشته و از ۱۰۸ مگاپیسل گلکسی S22 Ultra به ۲۰۰ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. صفحه‌نمایش سری اولترا همیشه از باقی نسخه‌ها بزرگتر بوده است؛ گلکسی S23 اولترا نیز با داشتن صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی QHD+ از این قاعده مستثنی نخواهد بود. گفته شده است که این گوشی تا ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت. باتری این مدل هم از باقی گوشی‌های خانواده S بزرگتر خواهد بود. بر اساس شایعات باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. باید تا پنجشنبه شب و آغاز مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳  برای دانستن مشخصات نهایی محصولات منتظر ماند.

گلکسی بوک ۳ در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳

بر اساس شایعات محصول دیگری نیز در مراسم پنجشنبه شب سامسونگ رونمایی خواهد شد. و آن محصول چیزی نیست جز خانواده پنج نفره Galaxy Book 3 که برخی از مشخصات احتمالی آن را خواهیم دید.

صفحه نمایش

در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ گلسی بوک ۳ ساده‌ترین لپ‌تاپ سامسونگ خواهد بود. صفحه نمایش این لپ‌تاپ یک پنل IPS با مقیاس ۱۶:۹  با رزولوشن ۱۰۸۰و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است.

از طرف دیگر  Galaxy book 3 360 در دو نسخه با صفحه نمایش‌های ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچی رونمایی خواهد شد.  پنل صفحه نمایش گلکسی بوک ۳ ۳۶۰  یک پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و مقیاس ۱۶:۹  و رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود.

سخت‌افزار

گفته شده است که لپ‌تاپ Galaxy book 3 با پردازنده i3-1315U, i5-1335U  یا i7-1355U معرفی خواهد شد در حالی که  Galaxy book 3 360 از پردازنده Intel Core i5-1340P یا i7-1360P بهره خواهد برد.

بر اساس شایعات پیرامون مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳، رم استفاده شده در این دو لپ‌تاپ یک رم LPDDR4X با حافظه ۱۶ گیگابایت خواهد بود که با یک هارد SSD NVMe  نسل چهارمی همراهی خواهد شد. همچنین کارت گرافیک این دو مدل Intel Iris XE graphics خواهد بود.

گلکسی بوک 3 در مراسم گلکسی آنپکد 2023

گلکسی بوک ۳ PRO و  ۳۶۰ PRO در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳

طبق شایعات Galaxy book 3 pro نیز در دو سایز صفحه نمایش، ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی خواهد شد. صفحه‌نمایش OLED  این لپ‌تاپ دارای نرخ نوسازی سریع ۱۲۰هرتزی و رزولوشن تقویت شده است؛ درحالی که ۳۶۰  Galaxy book 3 pro تنها در سایز ۱۶ اینچی تولید شده و لمسی خواهد بود.

سخت‌افزار گلکسی بوک ۳ PRO و  ۳۶۰ PRO

بر اساس گزارشات هر دو لپ‌تاپ احتمالا با پردازنده‌ Intel Core i5-1340P یا Core i7-1360P که با پردازنده گرافیکی Intel Iris XE هماهنگ شده‌اند در مراسک گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. همچنین هر دو لپ‌تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR و ۵۱۲ گیگابایت هارد  SSD  نسل چهارم خواهند بود.

گلکسی بوک ۳ اولترا در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳

این اولین باری خواهد بود که سامسونگ لپ‌تاپی را با پسوند Ultra معرفی می‌کند. گفته شده است که صفحه‌نمایش گلکسی بوک ۳ اولترا یک پنل اولد WQXGA+ با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۰۸۰p با مقیاس ۱۶:۱۰   و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

سخت‌افزار گلکسی بوک ۳ PRO و  ۳۶۰ PRO

طبق گزارشات، این لپ‌تاپ از پردازنده Intel Core i7-13700H یا  i9-13900H هماهنگ شده با کارت گرافیک Nvidia RTX 4050 یا Nvidia RTX 4070 به همراه رم ۳۲ گیگابایتی LPDDR5 استفاده خواهد کرد. هارد آن نیز به احتمال زیاد یک SSD نسل چهارمی با یک ترابایت حافظه خواهد بود.

همه چیز در مورد  مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ پنجشبه ۱۳ بهمن مشخص خواهد شد. باید دید که این اطلاعات تا چه اندازه به واقعیت نزدیک بوده است.

 خرید و مشاهده قیمت انواع تبلت سامسونگ در سایت دی جی لند.

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *