گوشی گلکسی A13 5Gهزینه کم و امکانات بالا

 گوشی گلکسی A13 5Gهزینه کم و امکانات بالا

گوشی گلکسی A13 احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود و تولید نسخه ۴G آن در هند آغاز می‌شود. سامسونگ با ویژگی‌های متحول کننده مانند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی A73، رقابت را در مقابل رقبای چینی خود در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده آغاز کرد. اکنون در دستگاه‌های مقرون به‌صرفه با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در این گوشی جدید خود این رقابت را دنبال می‌کند. گلکسی A13 5Gسامسونگ می‌تواند ارزان ترین دستگاه از برندی باشد که اتصال ۵G را ارائه می‌دهد.

شما در دی‌جی لند می‌توانید نسبت به خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ اقدام کنید.

گوشی گلکسی A13 5G

دوربین و طراحی گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ

براساس گزارش‌های قبلی در نشریه کره‌ای The Elec، جزئیاتی از واحد‌های دوربین این گوشی سامسونگ ارائه کرد. این شرکت ادعا می‌کند گوشی Galaxy A13 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی بوکه در پشت گوشی است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

مشخصاتی که از طراحی A13 5G در دست داریم که از طریق افشای آنلاین توسط استیو همرستوفر، مشاور سازنده با همکاری Zouton فاش شده، قاب پشتی از جنس پلاستیک با روکش براق است. و در پشت گوشی یک دوربین چهارگانه طراحی شده است. گوشی سامسونگ A13 5G دارای جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، درگاه USB Type-C و یک بلندگو در پایین است.

قرار است این دستگاه با صفحه نمایش ۶٫۴۸ اینچ FHD=LCD عرضه شود. ممکن است سامسونگ یک سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری گلکسی A13 برای امنیت بیشتر تعبیه کند.

بیشتر بخوانید: گوشی S22 اولترا را چرا بخریم؟معرفی گوشی S22 اولترا

طراحی دوربین گوشی گلکسی A13

مشخصات سخت‌افزاری گوشی Galaxy A13 5G

گوشی گلکسی A13 5G احتمال دارد با چیپست Mediatek Dimensity 700 و رم‌های ۴ و ۶ گیگابایتی به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود. این دستگاه احتمالا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه شود که ممکن است از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

خبر‌ها حاکی از این است که قیمت این گوشی، دویست و چهل و نه دلار تعیین شده ودر اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A32، از طراحی حسگر اثرانگشت تا باتری آن

فرشاد مرعشیان

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *