معرفی بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳

 معرفی بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳

نیمی از سال ۲۰۲۳ گذشته و طی این مدت انیمه های سریالی جذاب زیادی پخش شده‌اند. در ادامه به معرفی ۱۱ مورد از بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳ می‌پردازیم. هر کدام از این آثار از Jujutsu Kaisen گرفته تا Heavenly Delusion می‌توانند برای چند ساعت به سادگی شما را سرگرم کنند.

بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳ را با تلویزیون‌های جدید دی‌جی‌لند تماشا کنید: خرید انواع تلویزیون

فهرست بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳

انیمه Jujutsu Kaisen

بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۲۳ - انیمه Jujutsu Kaisen

اگر انیمه محبوب Attack on Titan را تماشا کرده باشید، احتمالا با نام استودیوی سازنده فصل آخر آن یعنی ماپا آشنا هستید. استودیویی که طی سال‌های اخیر همواره پرکارتر از قبل شده و ساخت انیمه های مختلفی را در کارنامه دارد. انیمه Jujutsu Kaisen یکی از همین آثار است که به تازگی پخش فصل دوم آن پس از سه سال آغاز شده است.

داستان این انیمه در جهانی روایت می‌شود که در آن موجوداتی به نام Curse با استفاده از قدرت احساسات و انرژی‌های منفی قصد آسیب زدن به بشریت را دارند. شخصیت اصلی این انیمه پسری‌ست که با قورت دادن انگشت یکی از این موجودات، خودش نیز تبدیل به یک Curse می‌شود. او برای رهایی از این حالت راهی یک ماجراجویی برای پیدا کردن اعضای دیگر این موجود و رها شدن از آن می‌شود.

انیمه Vinland Saga

بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۲۳ - انیمه Vinland Saga

اگر به اسکاندیناوی و وایکینگ‌ها علاقه دارید، انیمه Vinland Saga با اکشن جذابش یکی از بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳ است که می‌توانید تماشا کنید. داستان وینلند ساگا در مورد پسری به نام تورفین است که پدر خود را از دست داده و در طی فصل اول این سریال انمیه‌ای جذاب در پی گرفتن انتقام مرگ پدرش از شخصی به نام آسلاد است.

اما نکته جالب این است که تورفین از همان زمان کودکی، آسلاد را همراهی کرده و همواره از هر فرصتی برای کشتن او استفاده می‌کند. جالب است بدانید که برخلاف فصل اول، خبری از توسعه این فصل توسط استودیو ویت نبوده و فصل دوم انیمه Vinland Saga توسط استودیوی ماپا ساخته شده است. تاکنون دو فصل از این اثر به پخش رسیده است که هر کدام از آنها شامل ۲۴ قسمت می‌شود.

بیشتر بخوانید: سریال خاندان اژدها

انیمه Tokyo Revengers

بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۲۳ - انیمه Tokyo Revengers

انیمه Tokyo Revengers حول محور پسری به نام تاکمیچی هانگاکی جریان دارد که از زندگی خود ناراضی بوده و تصمیم به پایان آن را می‌گیرد؛ اما قبل از این اتفاق ناگهان ۱۲ سال در زمان به عقب برگشته و برای جلوگیری از اتفاقی ناگوار تلاش می‌کند. او پس از این اتفاق تصمیم می‌گیرد تا با سفر در زمان وقایع گذشته و آینده را تغییر دهد.

چندی پیش فصل دوم انیمه Tokyo Revengers با پخش قسمت سیزدهم به پایان رسید. تاکنون ۳۸ قسمت از این انیمه منتشر شده است که برای تماشای تمامی آنها به ۱۵ ساعت زمان نیاز دارید. میانگین امتیازات این اثر در وب‌سایت My Anime List در زمان نگارش این مقاله برابر با ۷٫۹ است.

انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۲۳ - انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

داستان انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در مورد پسری به نام تانجیرو و خواهرش نزوکو است که خانواده خود را در جریان حمله شیاطین از دست داده‌اند. تانجیرو پس از این اتفاق تصمیم می‌گیرد که تبدیل به یک شیطان کش شده و از طرفی از تبدیل شدن خواهرش به یکی از آنها جلوگیری کند.

تاکنون ۵۵ قسمت از این اثر طی سه فصل منتشر شده که برای تماشای تمامی آنها به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید. بخش قابل توجهی از این مقدار را سکانس‌های اکشنی تشکیل داده که تماشای آنها هیجان و جذابیت خاص خود را دارد. انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در زمان نگارش این مقاله رتبه ۱۵۲ را در بین ۲۵۰ سریال برتر وب‌سایت IMDB در اختیار دارد.

انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku

انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku

سومین و آخرین ساخته استودیو ماپا در این لیست، انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku است که در آن شاهد ماجراهای یک نینجای محکوم به اعدام خواهید بود. او برای عفو از اعدام راهی سفری برای یافتن اکسیر جاودانگی می‌شود. سفری که این نینجا در آن با خطرات زیادی روبه رو خواهد شد. البته او در این راه تنها نیست و چندین فرد با شرایط مشابه او راه همراه می‌کنند. تاکنون یک فصل از انیمه بهشت جهنمی پخش شده که شامل ۱۳ قسمت می‌شود. در حال حاضر میانگین نمرات انیمه سریالی Hell’s Paradise: Jigokuraku در وب‌سایت IMDB برابر با ۸٫۳ است.

انیمه Heavenly Delusion

بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۲۳ - انیمه Heavenly Delusion

انیمه Heavenly Delusion یکی دیگر از بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳ است که استودیوی Production I.G وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته است. این استودیو ساخت آثار محبوب و جذابی مانند Psycho-Pass و Ghost in the Shell را در کارنامه خود دارند. اگر به دنبال تماشای یک انیمه اکشن آخرالزمانی هستید، انیمه سریالی Heavenly Delusion یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست.

داستان این اثر در کشور ژاپن جریان دارد؛ جایی که سراسر کشور توسط هیولاهای مختلف احاطه شده و تنها یک منطقه محافظت شده جان سالم به در برده است. پانزده سال پس از شروع فاجعه، یک گروه بیرون از این منطقه به دنبال پیدا کردن آن مکان هستند که از آن به عنوان بهشت یاد می‌کنند. میانگین امتیازات این اثر در وب‌سایت My Anime List در زمان نگارش این مقاله برابر با ۸٫۲۳ است.

انیمه Nier: Automata Ver1.1a

انیمه Nier: Automata Ver1.1a

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا با سری بازی‌های Nier آشنایی دارید. سری بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی که نسخه دوم آن یعنی Nier: Automata سال ۲۰۱۷ عرضه و تبدیل به یکی از بهترین آثار آخرالزمانی با مضامین فلسفی شد. انیمه سریالی Nier: Automata Ver1.1a اقتباسی از همین اثر است که در آن شاهد بازگشت چند شخصیت دوست داشتنی هستیم.

داستان انیمه Nier: Automata Ver1.1a درست مانند بازی آن، حول محور ۲B و ۹S جریان دارد؛ جایی که جنگ میان دست ساخته‌های بشر در سال ۱۱۹۴۵ نیز همچنان دارد. شخصیت‌های اصلی داستان یعنی ۲B و ۹S در جریان این انیمه و ماموریت خود در زمین، پرده از رازهای مهمی حول محور جنگ و حقایق پشت پرده آن بر می‌دارند. در حال حاضر میانگین نمرات انیمه سریالی Nier: Automata Ver1.1a در وب‌سایت IMDB برابر با ۷٫۴ است.

انیمه Skip and Loafer

انیمه Skip and Loafer

داستان انیمه Skip and Loafer حول محور دختری به نام ایواکورا میتسومی جریان دارد که به تازگی شهر کوچک محل زندگی خود را به مقصد توکیو ترک کرده است. هدف او از رفتن به توکیو تحصیل در دانشگاه و رسیدن به اهدافش بوده تمام تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کرده است. همین موضوع باعث شده تا او آمادگی روبرو شدن با چالش‌های مختلف زندگی در شهر بزرگی مانند توکیو را نداشته باشد.

فصل اول انیمه Skip and Loafer شامل ۱۲ قسمت بوده که هر کدام از آنها به طور میانگین ۲۳ دقیقه زمان دارند. در طول این قسمت‌ها شاهد دست و پنجه نرم کردن ایواکورا برای درس خواندن در دبیرستان و تنهایی زندگی کردن در توکیو خواهید بود. البته ایواکورا در این مسیر دوستانی مانند شیما سوسوکه پیدا می‌کند که یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی این انیمه سریالی است.

انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

اگر به آثار آخرالزمانی زامبی محور علاقه دارید، انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای تماشا کردن است. داستان این انیمه در مورد یک پسر ۲۴ ساله به نام آکیرا تندو است که علاقه زیادی به تماشای فیلم‌های زامبی محور دارد. او در یک آپارتمان کوچک و پر از زباله زندگی کرده و لذت چندانی از زندگی خود نمی‌برد. او با مشکلات روحی و روانی مختلفی دست و پنجه نرم کرده و پس از سه سال کار به شدت سخت در یک شرکت ژاپنی از وضعیت زندگی خود خسته شده است.

با این حال زندگی یکنواخت او در یک روز از این رو به آن رو خواهد شد. صبح یک روز کل شهر پر از موج زامبی‌ها می‌شود. در همین حین آکیرا با وجود دست و پنجه کردن با خطر مرگ، بیشتر از همیشه حس زنده بودن کرده و به نوعی از این وضعیت خوشحال است. جالب است بدانید که انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead امتیاز ۸ از ۱۰ را از کاربران وب سایت IMDB دریافت کرده است. تا کنون ۱۲ قسمت از این سریال طی یک فصل منتشر شده است.

انیمه Blue Lock

انیمه Blue Lock

اگر علاقه زیادی به تماشای انیمه‌های ورزشی داشته باشید، انیمه Blue Lock می‌تواند اثر بعدی در لیست تماشای شما باشد. داستان این انیمه با محوریت فوتبال است. کشور ژاپن در جام جهانی فوتبال مقام ۱۶ام را کسب کرده و حالا هدف آنها پیشرفت در این امر با یک برنامه ویژه و بسیار سخت است.

ژاپن برای رسیدن به این مهم با اگو جینپاچی همکاری می‌کند. نتیجه این همکاری به Blue Lock ختم می‌شود که یک برنامه تمرینی فوق العاده برای تربیت بهترین مهاجم جهان فوتبال است. فصل اول این انیمه ۲۴ قسمت داشته که تمامی این قسمت‌ها تاکنون منتشر شده‌اند. در حال حاضر انیمه Blue Lock امتیاز ۸٫۳ از ۱۰ را در سایت IMDB در اختیار دارد.

انیمه Oshi No Ko

انیمه Oshi No Ko

انیمه Oshi No Ko داستانی درام و فانتزی را در دل خود دارد. ماجراهای این انیمه حول محور یک دکتر و یکی از مراجعین او جریان دارد که طی یک اتفاق عجیب از نو متولد شده و حالا خواهر و برادر دوقلوی یکدیگر هستند. آنها فرزند یکی از نمادهای صنعت موسیقی ژاپن هستند که شهرت بسیار برای خود دست و پا کرده است.

در جریان انیمه Oshi No Ko شاهد رشد و بزرگ شدن این دو شخصیت در کنار نگاهی به صنعت سرگرمی ژاپن و افت و خیزهای آن خواهید بود. این انیمه از لحاظ بصری بسیار جذاب بوده و در کنار داستان جالب، شخصیت‌های بامزه‌ای نیز دارد. تاکنون ۱۲ قسمت از انیمه Oshi No Ko منتشر شده که میانگین نمرات آن در IMDB برابر ۸٫۵ از ۱۰ است.

سخن آخر

تا اینجا به معرفی بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۳ پرداختیم. این لیست در آینده و با انتشار آثار جدید بروزرسانی خواهد شد. نظر شما در مورد انیمه های پیشنهادی ما چیست؟ به نظر شما جای کدام اثر در این لیست خالی‌ست؟ فراموش نکنید که نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان این مقاله در وب‌سایت دی‌جی لند به اشتراک بگذارید.

آرمین باقری

مطالب مرتبط

60 دیدگاه ها

  • دوستان همه طرافدار انیمه اگه اجازه باشه یه انیمه ۱۲ قسمتی اگه دیده باشین اینم خوبه به اسم دورورو هر کی دیده دستش بالا

  • اتک آن تایتان کوووو جوجوتسو کایسن رو گذاشتی رو عکسش و بس خود رو نذاشتی

  • وان پیس جوجوتسو توکیو غول اوشی نو کو اتک ابیس دفترچه مرگ

  • انیمه اتک آن تایتان جزو بهترین هاست میشه بگید چرا عضو این لیست نیس؟؟ چون واقعا عالیه مخصوصا سال ۲۰۲۳ که الان قسمت آخرش اومد و امتیاز ۱۰ از ۱۰ گرفت البته یه سایت انیمه ای مشهور این امتیاز رو بهش داده ولی پایانش💔😭

    • واقعا موافقم مگه میشه اتک بهترین نباشه اما پایانش باز بود یعنی به ما گفتند ارن مرده ولی درواقع اینطور نیست حالا چرا خوب به چند دلیلی یک : اگه بچه ی هیستوریا رو ببینی رنگ موهاش دقیقا رنگ بلوند مو های یمیره . و خوب چرا قهوه ای مو های پدرش یا طلایی موهای مادرش نیست پس این یه تئوری که میگه ارن با یمیر پیمان بسته که ارن جسمش رو بده تا دوباره یمیر به دنیا برگرده ولی خود ارن اونجا گیر افتاده و الان اون به جای یمیره و دوباره قراره برگرده
      ۲: حالا شاید بگی پس تایتان ها چی بزار بهت بگم تایتان ها از بین نرفت اند بلکه از صاحبان فعلی گرفته شده و قرار صاحبان جدیدی پیدا کنند اپیزود آخرم که حالا همه میگن ارن دوباره برگشته یا این بچه ی ارن و میکاساعه اشتباهه و این در واقع یه صحنه ی نمادینه که میگه ارن داره کار یمیر رو ادامه میده

  • انیمه فقت ناروتو و وان پیس

    • حق
      اما بوروتو زیاد خوب نیس

    • آره آره ماست هم سیاهه

  • بانگو استری داگز چرا نیست..

    • سلام. با بروزرسانی مقاله این عنوان هم بهش اضافه میشه.

  • انیمه فقط و فقط redo of healer(شروع دوباره درمانگر)بریداینو نگاه کنید.واقعامختصص دیدن هر دخترو پسری هست…ولی درکل همه انیمه ها و فیلم ها خوب هستند چرا چون هر انیمه وفیلمی که ساخته شده با سختی های زیادی روبرو شده تا بالاخره به انتها رسیده درنتیجه ببیندهای خاص خودش رو داره.پس اگر انیمه یافیلمی درنظر منوشما موردپسندنبوددلیل بر بدی محصول نیست.چون هرذائقه ای طعمی رو میپسنده..وهرطعمی هزاران هزاریا میلیونها ذائقه مختص خودش رو داره..ممنون وسپاس…%

    • سلام. توجه به سلیقه مورد مهمیه اما هر ژانر و در کل داستان و روایت اون قواعد و تعاریف مشخصی دارن که میشه آثار رو نسبت به اونها سنجید و برچسب خوب/بد به اون‌ها زد.

  • من به تازگی دارم انیمه میبینم میتونید چند تا انیمه ثل اتک ان تایتان معرفی کنید

    • جوجوتسو کایسن و وینلند ساگا

    • جوجوتسو کایزن
      شیطان کش
      نوروگامی
      اینا دارک انیمه اند یکم هم جنبه ی فان دارند ولی من هرچی انیمه دیدم مثل اتک اصلا نیست
      ولی یه چندتا فان عاشقانه : سبد میوه بوسه ایزدی
      اینام جالب بودن

  • انیمه فقط بلک کلاور (شبدر سیاه) و تمام

  • توکیو غول،ناروتو ،ناروگامی،فرفرهای انفجاری،ابشار سرنوشت انیمه زیبا ربطی به سال تولید نداره

    • انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku

      انیمهDemon Slayer: Kimetsu no Yaiba
      خیلی خوشم ممنون از همشون

    • چرا خیلی ربط داره چون فصل جدیدشون امسال اومده

  • این چه لیستیه که oshi no ko توش نبود باید اول لیست اونو مینوشتی

  • اتک آن تایتان تموم شد ولی بهترین اثر از انیمه ها بود
    وات د فاز

    • حق

    • عزیزم اتک آن تایتان واسه قبله این داره ۲۰۲۳میگه

      • عزیز فصل ۴ مگ سال ۲۰۲۳ نیومد 😐

  • اتک آن تایتان خیلی انیمه خوبیه اصلا بهترینه. ولی ساشا با هانجی که مردن شادیا از تو انیمه رفت اونا ته شادی
    بودن. مخصوصا ساشا.

    • و با مرگ ارن همه چی رفت

  • بنظر من سگ های ولگرد بانگو
    با
    شیطان کش

  • وان پیس ناروتو اتم آن تایتان کو

    • نارتو با وان پیس بره خیلی وقت پیشه نوشته ۲۰۲۳

    • هدف مقاله معرفی انیمه‌های جدید و نسبتا کوتاه بود. وان پیس و ناروتو هر کدوم چند صد قسمت دارن که بخش قابل توجهی از هر کدوم رو اپیزودهای فیلر تشکیل داده و بخاطر همین توی لیست “بهترین” جایی ندارن.

    • عزیزم داره پخش سال۲۰۲۳میگه

  • خب نباشه

  • همه رو دیدم تایید میکنم ولی خدایی بیاید سر انیمه تعصبی نباشیم و از همه شون لذت ببریم ن اینکه بگیم فلانی بهتره

  • حیف اگه مال سال ۲۰۳۳ هست وگرنه هیچ کدومشون بهتر از اتک نیستن

    • داداش اتک ان تایتان تموم شد برو سراغ یکی دیگه مثلا جوجوتسو کایزن یا خانواده جاسوسان یا چینساومن زیاده

      پیشنهادی من

  • پس اتک آن تایتان هم پشمه
    بهترین آنیمه دنیاست از نظر من بعد اینجا نیست
    وااااااااااااااااات

    • گفته ۲۰۲۳

      • با احترام به نظر من اوشی نوکو برای امسال واگر نه
        Sword Art online از تمامشون بهتره

    • هنوز وان پیسو ندیدی کاکام؟؟

  • حمله به تایتان ها جاش خالیه

    • اتک تایتان زده چشاتو باز کن

      • کجا زده آخه؟

  • مرد تک مشتی

  • من هیچ نظری ندارم

  • بنظرم heavenly Delusion میتونست جزو ۳ تا از بهترین انیمه های فصل بشه

  • بهترین انیمه شیطان کشه

    • دیقا

    • دقیقا عالیه

    • پس حتما وانپیس یا ناروتو رو ندیدی که چرت و پرت میگی

  • پی اتک کجاست؟

  • ناروتو بهترینه

    • ناروتو مال ۲٠۲۳ نیست

      • داداش عصاب خودت خورد نکن ، تازه شروع به انیمه نگاه کردن کردی

      • خب نباشه

  • بلو لاک هم هست

    • بلیچ بهتره

      • دقیقا

      • اما توکیو رو من دیدم با شیطان کش جفتشونم خیلی خوبن ببسنش

      • آره دا

    • اقا اگه میتونی برو دراگن بالو ببسن😅

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *