معرفی بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳

 معرفی بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳

امسال در کنار فیلم‌های جذاب، شاهد پخش مینی سریال های خوبی نیز از شبکه‌های مختلفی مانند نتفلیکس و HBO بوده‌ایم. در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳ از جمله مینی سریال Hijack با بازی ادریس آلبا بپردازیم. این سریال های کوتاه چند ساعتی شما را سرگرم خواهند کرد و برای تماشای ادامه داستان هر کدام لازم نیست تا منتظر ساخت و پخش فصل‌های بعدی آنها باشید.

لیست بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳

  • مینی سریال A Small Light
  • مینی سریال Hijack
  • مینی سریال The Crowded Room
  • مینی سریال Tiny Beautiful Things
  • مینی سریال White House Plumbers
  • مینی سریال Extrapolations

برترین مینی سریال های ۲۰۲۳ را با تلویزیون‌های ۴K دی‌جی‌لند تماشا کنید: خرید انواع تلویزیون 

سریال A Small Light

سریال سریال A Small Light - بهترین مینی سریال های 2023

مینی سریال A Small Light اولین اثر پیشنهادی ما است که بر اساس یک اتفاق واقعی در جریان جنگ جهانی دوم ساخته شده است. داستان این سریال در مورد دختری هلندی به نام میپ گیس است که یک خانواده یهودی را از ارتش نازی‌های آلمان مخفی کرده بود. بل پاولی ایفای نقش شخصیت اصلی این سریال را بر عهده داشته و لیو شرایبر و جو کول (یکی از ستارگان سریال پیکی بلایندرز) از دیگر بازیگران حاضر در این مینی سریال هشت قسمتی هستند. جالب است بدانید که سریال A Small Light تاکنون نامزد یک جایزه امی شده و میانگین نمرات آن در IMDB نیز در حال حاضر برابر با ۸٫۴ است.

سریال Hijack

سریال Hijack - برترین مینی سریال های سال 2023

سریال Hijack یکی از بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳ است که از زمان شروع پخش آن تاکنون توجه سریال دوستان زیادی را به خود جلب کرده است. داستان این سریال حول محور یک هواپیماربایی جریان دارد. سم نلسون (با بازی ادریس آلبا) وظیفه مذاکره با کسایی که هواپیما را ربوده‌اند بر عهده داشته و برای نجات جان مسافران آن تلاش می‌کند.

داستان این سریال طی هفت قسمت روایت می‌شود که هر کدام از آنها روایت یک ساعت از ماجرای این پرواز و هواپیمای ربوده شده است. اگر به دنبال تماشای یک مینی سریال مهیج و جذاب هستید، سریال Hijack می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. میانگین نمرات این فیلم در وب‌سایت IMDB در حال حاضر ۷٫۶ است.

سریال The Crowded Room

سریال The Crowded room

مینی سریال The Crowded Room یکی دیگر از آثار این لیست است که داستان آن بر اساس یک اتفاق واقعی روایت می‌شود. داستان این سریال در نیویورک سال ۱۹۷۹ جریان دارد، جایی که دستگیری دنی سالیوان (با بازی تام هالند) باعث شروع یک سری تحقیقات توسط ریا گودوین (با بازی آماندا سایفرد) برای باز کردن گره‌های پرونده می‌شود. داستان سریال اتاق شلوغ در واقع اقتباسی از کتاب The Minds of Billy Milligan محسوب می‌شود که به واقعه تیراندازی در منهتن در ۱۹۷۹ پرداخته بود. این مینی سریال در مجموع ۱۰ قسمت داشته و تاکنون نمره میانگین ۷٫۶ را از کاربران IMDB دریافت کرده است.

لذت تجربه صدای فراگیر با ساندبارهای دی‌جی‌لند: قیمت انواع ساندبار

سریال Tiny Beautiful Things

سریال Tiny Beautiful Things - بهترین مینی سریال های 2023

چهارمین اثر پیشنهادی ما یعنی سریال Tiny Beautiful Things یک کمدی درام هشت قسمتی است که برای تماشای تمامی قسمت‌های آن به ۴ ساعت زمان نیاز دارد. این مینی سریال که از شبکه Hulu پخش شده است، داستان زن جوانی را روایت می‌کند که نویسنده ستون مشاوره در یک مجله است. در حالی که او به دیگران توصیه‌های مختلفی برای بهبود زندگی می‌کند، زندگی خودش پر از مشکل بوده و در شرف جدا شدن از همسرش قرار دارد.

البته مشکلات او به این مورد خلاصه نشده و او در محل کار و با دیگر اعضای خانواده خود مانند دخترش نیز مشکلاتی را دارد. مینی سریال Tiny Beautiful Things یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که قصد تماشای یک سریال کمدی کوتاه را در برنامه خود دارند. جالب است بدانید که کاترین هان «Kathryn Hahn» و مریت ویور «Merritt Wever» به ترتیب برای بهترین بازیگر نقش اصلی و نقش مکمل زن در یک سریال کوتاه یا فیلم، نامزد دریافت جایزه امی شده‌اند.

سریال White House Plumbers

سریال White House Plumbers

رسوایی واتر گیت یکی از مهم‌ترین وقایع دهه ۷۰ میلادی در آمریکا به حساب می‌آید که باعث استعفای رییس جمهور وقت آمریکا یعنی ریچارد نیکسوت شد. اگر به تماشای ماجرا پشت پرده این رسوایی علاقه دارید، سریال لوله کش‌های کاخ سفید طی پنج قسمت این ماجرا را برای شما روایت خواهد کرد.

تمرکز سریال White House Plumbers روی دو مامور FBI با بازی وودی هارلسون «Woody Harrelson» و جاستین تروکس (بازیگر سریال The Leftovers) است. از دیگر ستارگان این سریال می‌توان به لنا هیدی (بازیگر شخصیت سرسی لنیستر در سریال بازی تاج و تخت) اشاره کرد. مینی سریال لوله کش‌های کاخ سفید تاکنون میانگین نمره ۶٫۸ را از کاربران وب‌سایت IMDB کسب کرده است.

سریال Extrapolations

سریال Extrapolations - برترین مینی سریال های 2023

سریال Extrapolations آخرین اثر پیشنهادی ما در این مقاله است که روی تغییرات زیست محیطی تمرکز دارد. این سریال طی پنج قسمت خود به مشکلات مختلفی می‌پردازد که در آینده نزدیک روی بخش‌های مختلف زندگی انسان از کار و فعالیت‌های روزمره تا جامعه تاثیر زیادی خواهد داشت. ستارگان زیادی در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان به کیت هرینگتون، ادوارد نورتون، ماریان کوتیار و مریل استریپ اشاره کرد.

سخن آخر

تا اینجا به معرفی ۶ مورد از برترین مینی سریال های ۲۰۲۳ پرداختیم که هر کدام داستان جذابی دارند. شما کدام یک از سریال های معرفی شده را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین مینی سریال ۲۰۲۳ تا اینجای کار کدام است؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان این مقاله در وب‌سایت دی‌جی لند به اشتراک بگذارید.

آرمین باقری

مطالب مرتبط

14 دیدگاه ها

  • من دنبال یک سریالم که پنج قسمتیه و درباره تحول جهانیه و یک مردی تو داستانه که تریدره و از قبل درباره اتفاقات میدونه و برای خودش خونه مخصوص درست کرده

  • مرسی
    عالی بود

  • سلام
    من دنبال اسم یک مینی سریال هستم و فقط میدونم که ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ هست و اسمش، اسم یک سال میلادی بود. مثلا مینی سریال ۱۹۰۳٫ ماجرا هم تقریبا هانوادگی رمانتیک بود.
    لطفا اگر کسی میدونه راهنمایی کنه.

    • شما منظورتون سریال ۱۸۹۹ هست، به شدت توصیه میکنم ببینید.

  • مینی سریال the night Manager هم عااالی بود
    بسیار پیشنهاد میکنم

    • ممنون از پیشنهادتون.

  • مینی سریال A Small Light عالی بود، یک زوج هنرمند در اینستاگرام معرفی کردند و چون امتیاز روتن تماتو ی بالایی داشت دیدم. اگر می‌خواهید یک سریال خوب با داستانی پرکشش ببینید این سریال را پیشنهاد می‌کنم. البته الان هم مینی سریال Tiny Beautiful Things را دانلود کردم تا در اولین فرصت ببینم.

    • ممنون از دیدگاهتون.

    • واقعا فوق العاده بود

  • مینی سریال The Days عالیه.
    پیشنهاد میکنم ببینید. ایکاش توی لیست بهترین ها میگذاشتیش.

    • اون رو برای یه مقاله دیگه در نظر گرفتیم.

  • فقط مورد اول

    بقیه امتیاز پایینی دارن

  • اینی که من میگم نمی‌دونم مینی سریال هست یا سریال. ولی خیلی خوشم اومد ازش . اسمش Gangs Of London هست

  • Hijak aali bood

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *