بهترین بازی‌های اندروید آفلاین (قسمت اول)

 بهترین بازی‌های اندروید آفلاین (قسمت اول)

بازی‌های اندروید آفلاین می‌توانند به راحتی گذر زمان را برای شما در زمانی که دسترسی شما به اینترنت قطع شده باشد را سریع و آسان کنند. خیلی از بازی‌های جذاب اندروید به اتصال اینترنت نیازمندند. هنگامی که داخل هواپیما نشسته‌اید و طبق گفته‌ مهمان‌دار گوشی را به حالت پرواز درآورده‌اید، متوجه می‌شوید که بازی مورد علاقه شما باز نمی‌شود؛ زیراکه برای اجرا شدن به اینترنت احتیاج دارد. در این مقاله تعدادی بازی زیبا و بدون نیاز به اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.

Sonic Dash بازی‌های اندروید

سونیک د، این عنوان کلاسیک و محبوب یک بازی را در سبک running به تجربه‌ای مهیج و جذاب بدل کرده است.

به عنوان سونیک و دوستانش در نقشه‌های متنوع بازی شروع به دویدن کنید و مراحل خوش ساخت بازی را پشت سر بگذارید. در این بازی با شخصیت منفی‌های محبوب بازی از جمله Dr. Egman  و Zazz  روبه‌رو خواهید شد.

Tika Taka Soccer بازی‌های اندروید

اگر طرفدار فوتبال هستید این بازی برای شماست. این بازی اگر نگوییم تمام جنبه‌های فوتبال ولی اکثر جنبه‌های آن را به شکلی کلاسیک و زیبا به تصویر کشیده است.

می‌توانید تیم مخصوص به خود را بسازید. عوامل تیم را استخدام کنید، برای تیم خود لژیونر بیاورید و در لیگ‌های معروف اروپایی بازی کنید.

کنترل این بازی کاملا آسان طراحی شده است و از آن لذت خواهید برد. برای تمام سنین مناسب است و از بین بازی‌های اندروید یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: نصب بازی در ایکس باکس

Earn to Die 2 بازی‌های اندروید

 در یکی دیگر از بازی‌های اندرویدی در جهانی آخر زمانی با ماشین خود از میان زامبی‌ها عبور کنید و به مقصد برسید. این بازی از نسخه اول خود پنج برابر طولانی‌تر است. عبور از بین دسته زامبی‌ها با ماشین آسان به نظر می‌رسد؛ ولی انجام دادن این کار به استراتژی احتیاج دارد. باید همیشه حواس‌تان به بنزین ماشین باشد. دوام ماشین از دیگر فاکتورهای مهم این بازی است. کشتی نجات برای همیشه منتظر شما نمی‌ماند، پس سعی کنید در سلامت و به موقع به مقصد برسید.

Dumb Ways to Die 2 The Games بازی‌های اندروید

این بازی بین گیمرها به سرعت طوفان معروف شد و البته این شماره نیز به اندازه شماره قبلی خوب است. با بازی کردن در یک سری مینی گیم ابلهانه امتیاز جمع کنید و به مرحله بعدی بروید. بازی بسیار طولانی است.

بازی از سرعت بالایی برخوردار است. ممکن است در بازی چندین بار بمیرید تا مرحله را رد کنید. ولی در کل مراحل آسانی دارد. مردن در این بازی قسمتی از خود بازی است و با توجه به اسم بازی (راه‌های احمقانه برای مردن) نباید از آن دوری کنید. زیرا که حتما شما را به خنده خواهد انداخت.

Rayman Adventures بازی‌های اندروید

بازی بعدی از سری بازی‌های اندروید Rayman Adventures است که یک بازی محبوب فرانسوی در سبک platformer است. Rayman Adventures  همانی است که از یک بازی ریمن انتظار دارید: المان‌های بصری خاص، طراحی های بانمک و یک اکشن تمام عیار در سبک پلتفورمر.

می‌توانید در قالب بیش از ۵۵ شخصیت در جهان‌هایی متفاوت به بازی بپردازید. تخم مرغ‌های باستانی را بیابید و درخت مقدس خود را پرورش دهید تا مرحله دیگری برای شما باز شود.

بیشتر بخوانید: افزایش سرعت و عملکرد گوشی در بازی (اندروید و iOS)، افزایش عملکرد گوشی در بازی

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط