۷ نمونه از بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار

 ۷ نمونه از بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار

امروزه بازی‌های کامپیوتری در سراسر ایران و جهان علاقه‌مندان بیشماری دارند. بازی‌های جدید کامپیوتری در سبک‌های گوناگون چون استراتژیک، جنگی، ماجراجویی، ورزشی، معمایی و … روانه بازار می‌شوند. حال اغلب گیمرها که در زمینه بازی‌های کامپیوتری تجربه دارند، بر این باورند که اسپیکرهای کامپیوتر یا کنسول به هیچ عنوان نمی‌توانند لذتی برابر با استفاده از هدفون گیمینگ را در اختیار گیمرها قرار دهند؛ از این‌رو افرادی که به دنبال هیجان بازی هستند، بدون تردید باید به دنبال خرید بهترین هدفون گیمینگ برای لذت بردن از بازی‌های کامپیوتری باشند. بهترین هدفون‌های گیمینگ تحت تاثیر عوامل مختلفی چون بودجه، کیفیت ساخت، طراحی، نوع اتصال، چند منظوره بوده و … انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در ارتباط با لپ تاپ تاف گیمینگ و مشخصات و خصوصیات آن را بدانید!

بهترین هدفون‌های گیمینگ

بنابراین اگر از علاقه‌مندان و طرفداران بازی‌های کامپیوتری هستید و قصد خرید هدفون مناسب را دارید، در اینجا قصد داریم تا به معرفی بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار بپردازیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

کاربرد هدفون‌های گیمینگ

طرفداران بازی‌های کامپیوتری برای لذت بردن از هیجان بازی باید بتوانند صدا را با کیفیت بالاتری گوش کنند. افرادی که در زمینه بازی‌های کامپیوتری تجربه دارند، همواره به دنبال یک منبع تقویت صدا هستند تا لذت بازی را افزایش دهند. هدفون‌های گیمینگ از ابزارهای مناسب برای تقویت صدا هستند که نسبت به اسپیکرهای کامپیوتر برتری خاصی دارند. هدفون گیمینگ به صورت مستقیم بر روی گوش گیمر قرار می‌گیرد؛ از این‌رو فرد هیچ صدایی را از دست نخواهد داد. در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی در سراسر دنیا در زمینه طراحی و تولید هدفون مشغول فعالیت هستند و بهترین هدفون‌های گیمینگ را برای انواع بازی‌ها کامپیوتری به بازار عرضه می‌کنند.

بهترین هدفون‌های گیمینگ

امروزه شرکت‌های گوناگونی در زمینه تولید و عرضه هدفون گیمینگ با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌فرد مشغول فعالیت هستند. بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار بر اساس فاکتورهای مختلفی چون کیفیت ساخت، نوع طراحی، نحوه اتصال، بودجه و … انتخاب خواهند شد. در این بخش به معرفی ۷ نمونه از بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار می‌پردازیم:

۱- هدفون گیمینگ کینگ استار مدل KBH44

این مدل هدفون گیمینگ از سری هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار است که ارگونومیک ساخت آن به‌گونه‌ای بوده که در صورت استفاده طولانی مدت، فشار زیادی به گردن گیمر وارد نخواهد شد. هدفون کینگ استار دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هندزفری هم بوده و امکان بازی در حالت شارژ کم با اتصال سیم و خاموش کردن بلوتوث را به کاربر می‌دهد. این هدفون گیمینگ از سری هدفون‌های شکیل با کاربری آسان بوده که از وزن بسیار کمی برخوردار است. در طراحی این محصول از دو کاپ صدا با قطر درایور ۴۰ میلی‌متر استفاده شده است که از چرم زیبا و فوم‌های نرم بهره می‌برند. از ویژگی‌های برجسته هدفون گیمینگ کینگ استار مدل‌KBH44 ، می‌توان به باتری قدرتمند لیتیوم یونی با قابلیت کار به مدت ۱۲ ساعت پشت سر، قابلیت تاشدگی، شعاع عملکرد تا ۱۰ متر، امکان قرار دادن یک مموری کارت برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و قابلیت اتصال بی‌سیم یا اتصال با کابل AUX به گوشی موبایل اشاره کرد.

هدفون گیمینگ کینگ استار

۲- هدفون گیمینگ لنوو مدل ز

هدفون بی‌‌سیم لنوو مدل XG01 با کیفیت صدای عالی یکی از بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار به‌شمار می‌آید که از ویژگی‌های تحسین برانگیز و قیمت اقتصادی برخوردار است. این مدل هدفون لمسی به بلوتوث نسخه ۵ مجهز بوده و تاخیر در فرایند انتقال صدا را تا ۵۰ میلی ثانیه کاهش می‌دهد. این هدفون گیمینگ در برابر تعریق و آب کاملا مقاوم است؛ از این‌رو پیشنهاد ایده‌آلی برای گیمرها و ورزشکاران خواهد بود. هدفون گیمینگ لنوو XG01 از کیفیت صدای بسیار مناسبی برخوردار بوده و برای مکالمه هم پیشنهاد مطلوبی خواهد بود. این مدل هدفون امکان ۴ ساعت شارژدهی مداوم را فراهم می‌کند و کیس آن توانایی ۴ مرتبه شارژ هدفون را دارد.

۳- هدفون گیمینگ کیو سی وای مدل G1

هدفون گیمینگ QCY مدل G1 از سری هدفون‌های باکیفیت بوده که از بلوتوث نسخه ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند. این مدل هدفون دارای نویز کنسلینگ با عملکرد بی‌نظیر بوده و صداهای اطراف را هنگام چت صوتی یا مکالمه حذف می‌کند. هدفون کیو سی وای دارای یک کیس پرقدرت بوده که تا ۳۰ ساعت در حالت Gaming Mode شارژدهی خواهد داشت و امکان ۶ ساعت بازی به صورت پشت سر هم را برای گیمر فراهم می‌کند. این هدفون چند منظوره برای گوش دادن به موسیقی و انجام مکالمه هم پیشنهاد مناسبی است. کاربران برای بازی باید حتما از طریق اپلیکیشن مخصوص این مدل هدفون، تنظیمات را روی Gaming Mode قرار دهند. در این وضعیت، میزان مصرف شارژ آن افزایش پیدا می‌کند اما تاخیر صدا به میزان قابل توجهی کاهش یابد؛ بنابراین اگر به دنبال هدفون با قابلیت‌ها و امکانات منحصر به‌فردی هستید، بدون تردید این مدل هدفون گیمینگ گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

۴- هدفون گیمینگ استریو فونیکاس مدل H-3

هدفون گیمینگ فونیکاس مدل H-3 از سری بهترین هدفون‌های مخصوص بازی به‌حساب می‌آید که تجربه بازی در فضای ۳ بعدی را برای کاربران فراهم می‌کند. محصولات برند فونیکاس ساخت کشور چین از کیفیت بالا و میزان فروش بسیار خوبی در بازار برخوردار هستند که هدفون فونیکاس هم از این قاعده مستثنی نبوده و در عین ارزان قیمت بودن، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. هدفون‌های گیمینگ فونیکاس مدل H3 به رابط جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز بوده و قابلیت اتصال به لپ تاپ، pc، ps4، xbox، تبلت و گوشی موبایل را دارد. هدفون گیمینگ استریو فونیکاس مدل H-3 دارای میکروفون نویز کنسلینگ صدای فراگیر بوده و با قدرت بالا در تفکیک صدا به کاربران در تشخیص جهت صداها در هنگام بازی کمک می‌کند. طراحی ارگونومیک این مدل هدفون گیمینگ و استفاده از بالشتک‌های نرم دو گوشی سبب شده‌اند تا کاربران در طولانی مدت خستگی را احساس نکنند؛ بنابراین استفاده از این هدفون پیشنهاد مطلوبی برای گیمرها خواهد بود.

هدفون گیمینگ استریو فونیکاس

۵- هدفون گیمینگ هویت مدل HV-H2026D

یکی از بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار با قابلیت‌های منحصر به‌فرد و کیفیت ساخت عالی، هدفون هویت مدل HV-H2026D محسوب می‌شود. در ساخت این مدل هدفون (هدست) مخصوص بازی از درایورهای ۵۰ میلی‌متری استفاده شده است که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را در هنگام گیمینگ برای کاربران فراهم می‌کند. این هدفون هویت مدل HV-H2026D از لحاظ تولید فرکانس‌های باس و تریبل از عملکرد بی‌نظیری برخوردار است. در انتهای این مدل هدفون گیمینگ یک عدد پورت USB برای نورپردازی داخلی و رابط جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا تعبیه شده است. بر روی این هدفون یک میکروفون با پایه انعطاف‌پذیر قابل تنظیم قرار دارد که کاربران می‌توانند مکان قرارگیری آن را تغییر دهند؛ از این‌رو افرادی که به دنبال هدفون مخصوص گیم با کیفیت عالی هستند، هدست گیمینگ هویت HV-H2026D انتخاب مناسبی خواهد بود.

۶- هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل k10 Pro

هدفون گیمینگ اونیکوما مدل k10 Pro از جمله هدفون‌های باکیفیت بازار بوده که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است. این مدل هدفون دارای درایورهایی با قطر ۵۰ میلی‌متر بوده که صدا را با کیفیت عالی پخش می‌کنند. کاپ‌های این هدفون گیمینگ از Memory Foam تهیه شده و نورهای RGB در قسمت کاپ هدفون تعبیه شده است. از سایر امکانات هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل‌k10 Pro ، می‌توان قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند نظیر گوشی موبایل، تبلت و PS4، رابط ۳٫۵ میلی‌متری صدا، قابلیت تنظیم اندازه هدبند، قابلیتNoise Canceling و … اشاره کرد.

۷- هدفون مخصوص بازی لاجیتک مدل G332

یکی از بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار، هدفون لاجیتک مدل G332 به‌حساب می‌آید که از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این مدل هدفون لاجیتک با طراحی ارگونومیک مناسب به خوبی بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد و صدا را باکیفیت قابل قبول و تفکیک صدای مزاحم پخش می‌کند. این هدفون گیمینگ دارای درایور با قطر ۸۰ میلی‌متر و رابط جک ۳٫۵ میلی‌متر صدا بوده و از پاسخ فرکانس در محدود ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز برخوردار است. از سایر مشخصات این هدفون لاجیتک G332 باید به میکروفون ۶ میلی‌متری از جنس چرم مصنوعی و قابلیت چرخش در زاویه ۹۰ درجه اشاره کرد.

هدفون مخصوص بازی لاجیتک

جمع‌بندی مطلب هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار

در مطلب فوق تلاش کردیم تا به معرفی برخی از بهترین هدفون‌های گیمینگ موجود در بازار بپردازیم تا گیمرها بتوانند با خیال راحت و آسوده متناسب با بودجه و نیازشان به انتخاب هدفون گیمینگ مناسب اقدام کنند و از هیجان بازی‌های کامپیوتری نهایت لذت را ببرند. برای خرید انواع هدفون‌ها می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند مراجعه فرمایید.

برای خرید و دیدن انواع هدفون ها به سایت دی جی لند سری بزنید

پریسا مداح زاد

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *