راهنمای خرید گوشی تا زیر ۱۰ میلیون تومان

 راهنمای خرید گوشی تا زیر ۱۰ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی در بازار متلاطم تلفن همراه، شاید برای افرادی ک قصد خرید دارند و قیمت‌ها باعث سردرگمی آنها شده است کمک کوچکی باشد. در این مقاله سعی شده است که گوشی‌هایی با عملکرد خوب و تا سقف ۱۰ میلیون تومان مورد بررسی قرار بگیرند و انتخاب را با توجه به بودجه کاربر، آسان‌تر کند.

برای خرید و مشاهده انواع گوشی از فروشگاه آنلاین دی جی لند دیدن فرمایید.

در نظر داشته باشید که ممکن است قیمت گوشی‌هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرند تا خود ۱۰ میلیون تومان نباشد ( جایی برای تغییر قیمت در نظر گرفته شده است)  زیرا که در بازار امروز شاهد نوسان‌های شدید در قیمت گوشی هستیم؛ در نتیجه اگر قیمت‌ها در روزهای آتی دچار تغییر شوند، باز هم این مقاله برای مخاطب کاربرد خواهد داشت. قیمت گوشی‌های این راهنمای خرید از حدود ۷ میلیون تومان شروع می‌شود.

Galaxy A13 5G-راهنمای خرید گوشی تا زیر 10 میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی Galaxy A13 5G

گوشی Galaxy A13 5G یک گوشی ارزان قیمت برای افرادی است که دوست دارند با هزینه کمی از اینترنت نسل پنجم (۵G) استفاده کنند. جدا از  اینترنت نسل جدید، این گوشی سورپرایز خاص دیگری به همراه خود ندارد.

گوشی Galaxy A13 5G دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بوده که رزولوشن پایینی برای یک صفحه‌نمایش به این بزرگی است. و البته که این صفحه‌نمایش یک پنل LCD بوده که برای یک گوشی اقتصادی گزینه مناسبی است.

صفحه نمایش این گوشی دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بوده که اسکرول کردن را نرم‌تر  از حالت استاندارد ۶۰ هرتزی کرده است.

تراشته این گوشی مدیاتک ۷۰۰ ۵G  با رم ۴ گیگابایت است. برای یک گوشی با حدود قیمت ۷ میلیون تومان تنها چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است، توانایی انجام وظایف روزانه و عادی بوده که Galaxy A13 5G از عهده آن برمی‌آید.

این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بوده که باز هم برای یک گوشی اقتصادی میزان عجیبی نیست. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی Galaxy A13 5G  یکی از مهمترین نقاط قوت آن است. با استفاده سنگین از این گوشی، باتری یک روز کامل همراه شما خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده که در روشنایی روز عملکرد خوبی داشته ولی در نورهای کم چندان رضایت بخش نیست. سنسور اصلی با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج همراهی شده که عملکردی کاملا معمولی دارند. متاسفانه در این گوشی خبری از دوربین فوق عریض نیست.

اگر کیفیت دوربین و صفحه‌نمایش برای شما اهمیت بالایی نداشته و در عوض باتری قدرتمند، اینترنت ۵G و قیمت مقرون به صرفه اولویت شماست، در این راهنمای خرید گوشی، Galaxy A13 5G را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای خرید گوشی: HUAWEI Nova8i-راهنمای خرید گوشی تا زیر 10 میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی: HUAWEI Nova 8i

برند هواوی همیشه انتخاب‌های زیادی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. یکی از گزینه‌های خوب و اقتصادی هواوی، گوشی Nova 8i است.  چیزی که در این گوشی به سرعت نظر را به خود جلب می‌کند، دوربین سلفی دوگانه است. دوربین‌های گوشی در جزیره‌ای دایره شکل قرار گرفته که جلوه زیبایی به پشت گوشی بخشیده است. با این که ماژول دوربین‌ها به نظر بزرگ است ولی باعث نمی‌شود که گوشی روی میز تکان بخورد.

صفحه‌نمایش این گوشی یک پنل ۶٫۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن  ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶  است که برای یک گوشی در حدود قیمت بین ۷ تا ۸ میلیون تومان عملکرد مناسبی دارد. با این حال خبری از نرخ نوسازی بالا و چیزهایی از این قبیل در این صفحه‌نمایش نیست.

گوشی HUAWEI Nova 8i  با داشتن پردازنده Qualcomm Snapdragon 662 به همراه رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نشان می‌دهد که به راحتی از پس انجام کارهای روزانه و حتی بیشتر از آن برمی‌آید.

دوربین گوشی HUAWEI Nova 8i

ماژول دوربین این گوشی از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸، سنسور عمق سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین دوربین سلفی، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. به لطف نرم‌افزار خوب دوربین، حالت‌های شب، پانوراما و تایم لپز به ماژول دوربین اضافه شده‌اند که عملکرد بسیار خوبی دارند. با استفاده از دوربین این گوشی می‌توانید ویدیوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ و ۷۲۰ با نرخ فریم بر ثانیه ۳۰ ضبط کنید.

باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی تا انتهای روز کاربر را همراهی می‌کند. با داشتن قابلیت شارژ سریع ۶۶ واتی، در مدت زمان ۱۷ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ می‌شود که نکته بسیار قابل توجهی است.

این گوشی تمام نکات مثبتی که برای استفاده از گوشی نیاز دارید را در سطح یک گوشی اقتصادی تحت اختیار شما قرار می‌دهد. اگر استفاده از اپلیکیشن‌ سرویس‌های گوگل برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار نیست، در این راهنمای خرید گوشی، HUAWEI Nova8i را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

راهنمای خرید گوشی: Xiaomi Poco M5S-v

راهنمای خرید گوشی Xiaomi Poco M5S

گوشی Xiaomi Poco M5S با طراحی چشمگیری که دارد یکی از زیباترین گوشی‌های اقتصادی موجود بازار است. جزیره دوربین این گوشی مستطیلی شکل است و بدنه این گوشی  و با رنگ گرادیان متالیک پوشیده شده است.

صفحه‌نمایش این گوشی یک پنل AMOLED 6.43 اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ است. دوربین سلفی Xiaomi Poco M5S مانند اکثر گوشی‌های اندرویدی به صورت پانچ در صفحه‌نمایش قرار گرفته است. تصاویر در این صفحه‌نمایش به لطف تکنولوژی آمولد بسیار شفاف و زنده هستند.

تراشه  مدیاتک Helio G95 تامین کننده قدرت پردازش در این گوشی است.  این تراشه یکی از سریع‌ترین تراشه در بازه قیمتی حدود ۸ میلیون تومان است. پردازنده ۸ هسته‌ای این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی شده است.

با استفاده از این گوشی می‌توانید به راحتی بازی‌های مورد علاقه خود مانند PUBG را با کیفیت Medium به راحتی بازی کنید. دوربین‌های Xiaomi Poco M5S را سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸، سنسور ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی به همراه سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل داده‌اند.

تصاویر ثبت شده با سنسور اصلی در روشنایی روز از کیفیت و جزئیات قابل توجهی برخوردار هستند. تصاویر در نور کم از  شفافیت و دامنه پویایی مناسبی برخوردار هستند. در واقع نقاط تیره و نقاط روشن به خوبی قابل تفکیک هستند و این موضوع گواهی بر دوربین خوب این گوشی است.

گوشی Xiaomi Poco M5S یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توان آن را با هزینه‌ای کمتر از ۱۰ میلیون تومان تهیه کرد. این گوشی ترکیب مناسبی از تمامی گزینه‌هایی است که تجربه کاربری مناسبی را برای کاربر به همراه دارد. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌هایی است که با توجه به این راهنمای خرید گوشی می‌توانید انتخاب کنید.

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *